• 0
  • مالي خلق
  • أتهاوش
  • متضايق
  • مريض
  • مستانس
  • مستغرب
  • مشتط
  • أسولف
  • مغرم
  • معصب
  • منحرج
  • آكل
  • ابكي
  • ارقص
  • اصلي
  • استهبل
  • اضحك
  • اضحك  2
  • تعجبني
  • بضبطلك
  • رايق
  • زعلان
  • عبقري
  • نايم
  • طبيعي
  • كشخة
  • صفحة 3 من 3 الأولىالأولى 123
    النتائج 31 إلى 39 من 39

    الموضوع: إنا لله وإنا إليه راجعون هنا تقبل التعازي لأخي Another_One بسبب وفاه حبيبته

    1. #31
      التسجيل
      25-02-2005
      الدولة
      جدة غير .......... رياض شكل ..........
      المشاركات
      734
      المواضيع
      32
      شكر / اعجاب مشاركة

      مشاركة: إنا لله وإنا إليه راجعون هنا تقبل التعازي لأخي Another_One بسبب وفاه حبيبته

      السلام عليكم
      تقبل التعازي الحارة على سوزي
      وأنا
      عندي قطة
      بس هي ما تطلع من البيت
      أنا ما أخليها تطلع من البيت
      إسمها توتو
      والقطة الثانية كان إسمها كي كي
      أمي طردتها
      والقطة الثالثة كان إسمها لوشاتليية
      عطيتها لصديقتي خافت منها ورمتها ( الله يهديها)
      كل القطط التي سبق ذكرها حقيقيات من جد


      شكراً على الموضوع
      سبحان الله وبحمده
      سبحان الله العظيم
      لا حول ولا قوة إلا بالله





    2. #32
      التسجيل
      29-07-2003
      الدولة
      الريــاض
      المشاركات
      2,879
      المواضيع
      205
      شكر / اعجاب مشاركة

      مشاركة: إنا لله وإنا إليه راجعون هنا تقبل التعازي لأخي Another_One بسبب وفاه حبيبته

      خخخخخخخخخخ حلـوة .. وانا في البداية صدقــت ...هههههههههه

    3. #33
      التسجيل
      17-08-2004
      الدولة
      Palestine
      المشاركات
      2,691
      المواضيع
      103
      شكر / اعجاب مشاركة

      مشاركة: إنا لله وإنا إليه راجعون هنا تقبل التعازي لأخي Another_One بسبب وفاه حبيبته

      إنا لله وإنا إليه راجعون


      <<< صدّق الأخ


      خخخ والله الموضوع يبيّن كأنه حقيقي للوهلة الأولى .. بس أنا قلت لازم يطلع مقلب ما دام إنو
      الموضوع بواسطة الأخ لايف إند و القصة تدور حول أنذروان فأكيد مقلب


      مشكورين على الموضوع ^_^


      و عظّم الله أجركم


      هههه
      التعديل الأخير تم بواسطة Prince Of Darkness ; 24-03-2005 الساعة 03:06 AM
      Prince Of Darkness

      it's been a while !, really missing the old days


    4. #34
      التسجيل
      16-06-2004
      الدولة
      غيــــــ جــــــدة ـــــــر 2011
      المشاركات
      3,062
      المواضيع
      47
      شكر / اعجاب مشاركة

      مشاركة: إنا لله وإنا إليه راجعون هنا تقبل التعازي لأخي Another_One بسبب وفاه حبيبته

      إنا لله و إنا إليه راجعون

      سوف يتم دفنها في مقبرة القطط المتحدة في المدينة الترفيهية وسوف يكون الدفن في الساعة 12:61
      في 33 من شهر 13

      اما بالنسبة للعزاء حيكون في بيت القطة سوزي

      وترى مافي عشاء اللي يبي يتعشا يجلس في بيته

    5. #35
      التسجيل
      24-01-2004
      الدولة
      Yemen
      المشاركات
      9,775
      المواضيع
      426
      شكر / اعجاب مشاركة

      مشاركة: إنا لله وإنا إليه راجعون هنا تقبل التعازي لأخي Another_One بسبب وفاه حبيبته

      كانت تحبه من بيننا ولاتكلم إلا هو وتشكي لهو همومها
      عندها نظر والله ....... الله يرحمها بقى

      :icon6:
      وإذ بسوزي تتبعنا خفيه دون علم منا حيث أنها كانت ترغب في الذهاب معنا

      وادي جزاة اللي ما يسمعشي كلمه انذر يقولها


      خارة قواه لم يستطع التقدم خطوة واحده

      ده بيتلكك علشان تشيلوا انتوا الليلة



      ذهب إليها أخي بخطوات متهالك وكأنه يعلم أنها فارقة الحياة

      لا سحر ولا شعوذه
      انها الحاسة السادسة

      انذر حاسة
      ولكن المهم هو أن يذهب..



      وحرارة الدموع تكاد أن تحرق عينيه

      كانت كام بالظبط حرارتها ؟؟......... دكتورة أنا

      قسم بيطري ؟؟؟


      وأنا واقف مذهول لاأعلم ماذا أفعل؟....وكيف أتصرف...
      ونعم الصديق والله

      شوية شوية .... قتلتي صاحبي
      فلما وقف نظر إلي بدهشه وعيونه تغرق بالدموع وقال
      ماتت؟؟!!! ماتت؟؟!!! وأخذ يبكي مرة أخرى

      ده ما صدق بقى

      هذي سوزي مش اي حد تااااااااااااني
      وأعدته إلا الإستراحه

      انتوا كنتوا فين بالظبط ؟؟؟
      مش قلتوا رايحين تجيبوا غدا

      استرينا الله يستر عليكي
      أما صاحب السيارة فعلم أنه قتل نفس فلاذ بالفرار
      مش بيقولوا الجري نص الجدعنه

      جري ايه
      هو مش معاه عربية ؟؟؟
      هايجري ازاي ؟؟
      علشان خاطري ما تاكليش فول تاني


      فلك الله ياأخي كيف ستتحمل فراقها وكيف ستكون حياتك بدونها
      والله انا اللي ليا الجنه من حكاياتكم دي

      آمين آمين

      لكي لاأطيل عليكم


      كل ده وما طولتش

      رفعتي ضغطي بردودك وتعليقاتك:vereymad:
      هو عزاء ولا تحقيق

      طــــــــيـــــــــب

      أيوه انا طيب وحنين



      وتقبل عزائي يا انذر

      مشكوووووور أخي لايف - اند

      نيابة عن اخي
      اتقدم بالشكر لك لزيارة الحي والقيام بالتحقيقات والتحريات

      وربنا يخليكم لبعض يارب أبدااااااا ان شاء الله

      آمين آمين آمين

    6. #36
      فريـــســـكـــا غير متصل o.O ][~~.. لــحــن الــقــOـــر ..~~][ O.o
      التسجيل
      23-02-2005
      الدولة
      أنا بنت البحر والأمواج دنيتي ... مع المد والجزر دمعتي و بسمتي
      المشاركات
      3,180
      المواضيع
      51
      شكر / اعجاب مشاركة

      مشاركة: إنا لله وإنا إليه راجعون هنا تقبل التعازي لأخي Another_One بسبب وفاه حبيبته

      اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Another_One
      قسم بيطري ؟؟؟
      و ماله بيطري .... بيطري
      على الأقل أعرف اتصرف
      شوية شوية .... قتلتي صاحبي
      انت جاي تهدي النفوس ولا ايه؟؟؟
      استرينا الله يستر عليكي
      خلاص خلاص ... عفوت عنكم
      جري ايه ؟؟

      هو مش معاه عربية ؟؟؟
      هايجري ازاي ؟؟
      ههههههههههههههه
      هي العربيات ما بتجريش ولا ايه ؟؟؟؟
      العربيه لما يتزود سرعتها يا أنذر........و تيجبها على التالت أو الرابع
      بيبقى اسمه جري برضه مش لازم يطلعلها أرجل يعني
      وما دام في واحد سايقها يبقى ممكن يجري بيها :icon6:
      أرجو انها تكون وصلت
      علشان خاطري ما تاكليش فول تاني
      علشان خاطري انت بص لسؤالك اللي فوق ده ... واجابتي
      و ها تعرف مين اللي بياكل فول بالظبط
      رفعتي ضغطي بردودك وتعليقاتك :vereymad:
      لدرجه كام يالظبط ........ ......... مش قلت دكتورة

      هو عزاء ولا تحقيق
      من ده على ده
      أيوه انا طيب وحنين
      واحنا مالنا

      نيابة عن اخي

      اتقدم بالشكر لك لزيارة الحي والقيام بالتحقيقات والتحريات
      عفوا .... عفوا
      وتوقعوا زيارة مني قريب
      علشان اسمعلك درس العربيه والجري


    7. #37
      الصورة الرمزية shjoonal3in
      shjoonal3in غير متصل عضوة قديرة ومراقبة سابقة
      عبقري
       
      التسجيل
      23-12-2004
      الدولة
      AD
      المشاركات
      4,350
      المواضيع
      146
      شكر / اعجاب مشاركة

      مشاركة: إنا لله وإنا إليه راجعون هنا تقبل التعازي لأخي Another_One بسبب وفاه حبيبته


      سوزي ما في لها بديل ... الاقي زيها ..هذا مستحيل
      خخخخخخخخخخخخخخ هذي جملة أنذر ون المفضلة
      ترى إذا ما قالها ما يكون هوه هوه

      عاد أنا المقلب أبداً ما مشى علي مثل أبوجمال وحليله
      على طول عرفت إنه لعب عيال:naughty2:
      والله حالتك حالة يا أنذر ون
      مو لاقي غير البطانيات والقطاوة يلعبون بمشاعرك واعصابك
      يا سيدي ايه الحنية اللي انته فيها دي خخخخخخخخخخخخ

      عاد أنا كرهي للقطاوة بالذات ترفع لي ضغطي بشكل
      ولا العصافير ولا الكتاكيت ولا ولا خخخخخخخ

      تسلم حد السيف ع الموضوع
      وأنذر ون يكبر وياكل غيرها

    8. #38
      التسجيل
      07-02-2005
      الدولة
      مكان ولا في الاحلام
      المشاركات
      389
      المواضيع
      6
      شكر / اعجاب مشاركة

      مشاركة: إنا لله وإنا إليه راجعون هنا تقبل التعازي لأخي Another_One بسبب وفاه حبيبته

      انا لله وانا اليه راجعون



      البقى براسك يا انذر ون



      لو انها متاخره شوي
      خخخخخ الله يرجه

    9. #39
      التسجيل
      24-01-2004
      الدولة
      Yemen
      المشاركات
      9,775
      المواضيع
      426
      شكر / اعجاب مشاركة

      مشاركة: إنا لله وإنا إليه راجعون هنا تقبل التعازي لأخي Another_One بسبب وفاه حبيبته

      اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Sander
      تقبل التعازي بالزباله الي حد البيت,, مكان مبيت سوزي المعتاد


      زبالة !!!

      سوزي مرفهه آخر ترفيه

      معاها غرفة لوحدها

      تسلم على المرور خيو
      وحياتك الباقية



    صفحة 3 من 3 الأولىالأولى 123

    ضوابط المشاركة

    • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
    • لا تستطيع الرد على المواضيع
    • لا تستطيع إرفاق ملفات
    • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
    •