ياجماعهthe champ cena بيقولكو يعني ايه شعار المنتدى هل قصدكم montada.com
ياجماعهthe champ cena بيقولكو يعني ايه شعار المنتدى هل قصدكم montada.com
- - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - -
انا فهمته في الماسنجر
2012
تم ارسال التصميم
لـ WLD UAE و kaito kid
وبانتظار بدء التصويت
السلام عليكم
كيف الشباب
بما اني فزت بالمركز الثالث
بقسم الرسم لافضل رسمه للشهر الي فات
http://montada.com/showthread.php?t=510183&page=2
قررت اني اصوت
مع اني مو مدعو للتصويت
كاتيو كيد خخخخ بديت تدخل بامور التصاميم مشالله عليك
ولد الامارات ترا امس سيرجو راموس جاب هدف الراس
المهم
بالنيابه عن التصويت التصويت فيه شويت ضلم
يعني كل واحد يروح لصاحبه و كلها رساله صوتلي خلاص
انا من رائي خبرا التصميم هم الي يصوتو بما انها مبارات نهائيه
طيب انا اشوف ان اودين تصميمه ممتاز السبب ظهور المصارعين بشكل واضح
اما البقيه فيهم عيب انهم مخفين المصارعين ما ادري ليه السبب من اهم الاشياء ظهور المصارع بوضوح
اذا مشاركتي مسموح بها زين
اذا انا ملقوف و دخلت عرض انا اسف
تحياتي للجيمع
ويييييييييييييييينكم ياشباب
اليوم اخر موعد للتسليم وبدايه التصويت
واهلا بعودتك اخوي رايزر رامووون
ذا شامب سينا
تصميم اودين
بدأ التصويت
2012
اخيرا بدا التصويت !!!!
يلا شباب
وييييينكم
التصميمين عجبوني
ولكن الي عجبني تصميم OD3N
فأصوت له
سلام عليكم يشرفني اكون او لواحد برد وبصوت
ساكتب رايي بك لتصميم على حده
سلام عليكم اخي
اصميمك صراحة كويس ورائع
بس في شي وحيد ما عجبني الا وهو الالوان يعن يلو عملت الالوان بشكل ذهبي
بكون افضل من الفضي لانو الذهبي لايق لجون سينا .
او برتقالي
كنت بعطيك 9 -10
بس عشان الالوان بهطيك 8.5 -10
بالنسبة لك اخ اودين الدمج والخلفية رائعة ايضا التاثير على الصورة جميل
اضافة الى الخط الرائع والمنسق
لفت انتباهي اياضا الاطار
بعطيك 9.5-10
اذا صوتي بكل موضوعية يذهب للاخ اودين
![]()
`·.¸¸.·¯`··._.· . You are The Number " 1 " in my Heart `·.¸¸.·¯`··._.·
بصراحه توقيع وايد وايد حلو
والتوقعين حلوين وبصراحه انا احتاريت لي من اصوت
لاكن انا باصوت حق اودن لانه توقيعه منتسق
والله التصميمين حلوين
و خاصة الصورة المستعملها شامب
لكن أودن تحسها أصلية أكثر بسبب و ضع راو و سماكداون و ECW
فأصوت لأودن
Sorry Champ
انا عارف ان تصميم اودن احلي
المشكله انا مكنتش لاقي صور عندي عشان احطها هي ديه المشكله
وكمان الصوره اللي جايبها اودن اصلا معمول عليها تاثير حلو فده ساعد شويه علي العموم مش مشكله ده تصويت واي حد عاجبه اي تصميم يصوت له انا مش زعلان والله![]()
-
للأسف حيل " فقدتك " يـــ M
وانا عايز اقولكم حاجه كمان اللي جعل التصميم وحش المقاس
مفيش بوستر يبقي مقاسه 300 في 430 شوفوا بوستر الحقيقي للباكلاش 1024 في 800 مش
800 في 600 يعني انا كمان كنت مصغر المشكله ماينفعش اعمل بوستر في مقاس صغير
وعلي فكره لو ما كان اتعاد الماتش تاني كنت هكسب عشان ده كان المقاس المميز سلام للجميع
-
للأسف حيل " فقدتك " يـــ M
والصور تقدر تبحث بـ google.com.sa عن الصور مثل ماعملت اناانا عارف ان تصميم اودن احلي
المشكله انا مكنتش لاقي صور عندي عشان احطها هي ديه المشكله
وكمان الصوره اللي جايبها اودن اصلا معمول عليها تاثير حلو فده ساعد شويه علي العموم مش مشكله ده تصويت واي حد عاجبه اي تصميم يصوت له انا مش زعلان والله
ولا قصدق ان الصوره جاهزه ؟؟؟
الصوره الاصليه ماكان معمول عليها تاثير ولاحاجه واذا تبغيها ماعندي مشكله
واذا تبغون تصميم بصيغه PSD تراه موجود
واذا عندك اي شي ثاني انا حاضر