Edit and add a question Trapped, or I'll have to edit .. My way ..
Did it ..
only so that I don't go off topic:
ترابد:
بتسير لندن ولا لا -_________-
Edit and add a question Trapped, or I'll have to edit .. My way ..
Did it ..
only so that I don't go off topic:
ترابد:
بتسير لندن ولا لا -_________-
التعديل الأخير تم بواسطة Angel whisper ; 20-06-2005 الساعة 01:13 PM
OFF TOPIC
NaziMod
التعديل الأخير تم بواسطة Angel whisper ; 20-06-2005 الساعة 01:15 PM
فلنشارك في المعمعة...![]()
Nazimod:
Have you ever banned someone?
Mr. Inside:
Are you trying to get yourself killed or WHAT?!
هههههه... امزح...
السوعال هو:
مو انت كنت سعودي 2002 و لا انا غلطان؟
Musou ..
I don't have the powers ..
*cough*
????المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Angel whisper
I thought all mods could do that...
or was it only on IPB![]()
and for the sake of staying on topic....
Nazimod... again:
How many times do you have to click on the edit button per day?![]()
قصدك الرحله الي تكلمت عنها ؟ .. اصلا هي مو للندن لمدينه اسمها Bathبتسير لندن ولا لا -_________-![]()
ولا منيب رايح -_- ..
لوووووووووول ليه مسكين انا >.> ..الحين أنا أريد أسألك نفس السؤال ...حياتك الغرامية شلون XD؟؟؟..
حياتي الغراميه U Say ? ..
زفت -_-" .. It Has Been a Long Time Since I Talked to a Girl >.> ..
تعرف .. الواحد يطلع متحطم اذا كان متعلق بأخرى >.> ..
لووووووووول الا انا هو XD ..مو انت كنت سعودي 2002 و لا انا غلطان؟
Mosou
هلاع ^^ ..
اسمك .. وشو ؟ .. وش معناته ؟ .. اتوقع شخصية انمي ولا ؟ ..
وورا ما تورينا خشتك اكثر ؟ XD ..
It's Nice To See u Around xD ..
ايه وكم عمرك ؟
OMG
![]()
اخيرا واحد سأل عني![]()
And it's Governer Trapped no less!!
Greetings!!![]()
معناه peerless/unmatched/unparallelled بالياباني..اسمك .. وشو ؟ .. وش معناته ؟
لاع...اتوقع شخصية انمي ولا ؟ ..
ناس كثييير على بالهم اني اخذته من Inuyasha
(I'm not even a fan.. in fact, I hate it)
موجود لكن ما زلت في فترة النقاهة من ضغط الدراسةوورا ما تورينا خشتك اكثر ؟
والاختبارات و مخي فاااااااااضي على الآخر (لا للمواضيع ولا المشاركات..)
فحاليا قد اتحفكم بجزء جديد من اخباااااروووووناااااااا على بال ما افكر بموضوع زي الناس![]()
22ايه وكم عمرك ؟
لووووووووووووووول XD
ولا تزعل .. اسئله زياده جايه بالطريق xD ..اخيرا واحد سأل عني
H33333 XD .. Yup That's MeAnd it's Governer Trapped no less!!![]()
and Aloha to u >.> ..
Someone Has Been a Loser For a Long Time =Pمعناه peerless/unmatched/unparallelled بالياباني..
بإنتظار مشاركاتك ومواضيعك ^^ ..
العمر كله ^^ ..
طيب .. Type of Music u Like ? ..
ووشي الاغنيه الي قاعد تسمعها الحين ؟
Favorite Video Game ?
اخر الافلام الي شفتها ؟
سلام XD ..
Musou:
I never even bothered asking to be honest ..
and I'm too lazy to ban people ..
And I might go on a ban spree out of a sudden .. So it might be better this way ..
Who many times I edit?
minimum twice a day ..
I used to do it for fun .. to spell check people's posts so that they avoid the embarassment .. I used to announce it at times to annoy the poster ..
but some people got offended so I had to stop that ..
POST MORE !
nope not you .. just noticed some people didn't like it so I stopped ..
تقرير عن انمي .. لا
عن العاب اربي جي .. هيه ..
بتلقاهم في منتدى المواضيع المميزة مال المنتدى العام مال الاربيجي ..
*cough* دعاية *cough*
واسمي الجديم كان AngelMod
-الســلام عليكم ورحمة الله وبركاتــه--نتكلم عن البعض..فالبعض الآخر فيهم الخير وعلى الراس
عزيزي..أشكرك على إجاباتك ومشاطرتك لنا خبرتك في الحياة,بصراحة كلامك صحيح أعترف بذلك,وكذلك سمعت ذات الكلام من أصدقاء ومقربين لي أكبر مني..صبراَ جميلاً والله المستعـان
-مسألة الزواج أنظر لها من مفهوم آخر ومفهوم مماثل,فمفهومي الآخر يحتم علي معالجة الجوانب النقص,بالتالي بزواجي هذا يكون لي دور في رفعة هذه الأمة ودور في المجتمع بذريتي والتي تنعكس عليهم شخصيتي وأهدافي-
فعلاً..نحتاج لنظرة أوسع وأعقل..لن ننالها إلا بمرور الزمن ياأخوي سميقل..
--
-بالنسبة للدولة التي أنا منها؟-
دولة هي تاج على راس الجميع ماتلقى مثلها أبداً أهلها معروفين بحسن الصنيع ومعصومين عن الغلط هم خير البشر..فديت ترابها بس والله>>> مقدمة حتى لايتم إتهامي بالعمالة أو الزندقة إلخ
-من الدولة التي قامت فيها أكبر المظاهرات والتجمعات للكرة العالمية<فديت 4-0 أنا> وستار أكادمي..أما فلسطين والعراق فالله يآخذهم الإرهابيين-
![]()
.
Actually I'm the moody type...المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Trapped Inside
Jazz, Blues, Classical, and Opera most of the time
But every now and then I get a 'Hillbilly fit' and start listening to Rock and country music
And in some rare instances you'll find me listening to some J-pop or J-rock
الحين قاعد استمع لNo Boy No Cry الكاملة, توي محملها...ووشي الاغنيه الي قاعد تسمعها الحين ؟
Not bad so far...![]()
Ace Combat 5Favorite Video Game ?
(اساسا السلسلة كلها روعة)
Van Helsingاخر الافلام الي شفتها ؟
My Baby's Daddy
She Hate Me
Dodgeball
The Touch
Shaolin Soccer
Johnny English
Paparazzi
ادري قديمة بس انا من النوع اللي ما يتفرغ للأفلام الا في الاجازات... (نو تايم...!)