الحمد لله ما جا شي علينا![]()
الحمد لله ما جا شي علينا![]()
الرسالة الأصلية كتبت بواسطة king_kubaj
لاني ..ولتوي ..سفطت وانا رايح اشرب مويه ..كالعاده ..
تذكر هذاك الي في لوتس .... الي بغى يسفط قدامنا... يا حبك للشر
![]()
I'm counting nocturnal hours
Drowned visions in haunted sleep
Faint flickering of your powers
Leaks out to show what you keep