..........
6
..........
6
التوقيع مخالف .. ادارة المنتدى
اوكي
7
عشر طعش ....
8
9................
BaaaaaaaaaaaaaaaaaaCK!!!!!!!!!
10
اثنين محششين قاعدين قدام مرايه واح منهم قال للثاني قم نسلم على هاذوليك
يوم قامو شافو نفسهم بالمرايه قامو قال الثاني اقعد اقعد هذاهم جايين...................
ههههههههههه ! نكتة حلوة
من أول 1
2.........![]()
3..............
BaaaaaaaaaaaaaaaaaaCK!!!!!!!!!
..........4
التوقيع مخالف .. ادارة المنتدى
حلووووووووووووه ( 1 )
في داخلي التحمت مشاعر بهجتي
بأحبه في شرع الرحمن ..أحببتهم وسأظل أعلنها لهم
ماعدت قادر على الكتمان ..سأظل يبهرني جميل فعالهم
وأذوق منهم روعة التحنان ..سأظل داعي لهم في غيبهم
وتظل حجتنا على الإيمان
لزوززز
.................... 6
التوقيع مخالف .. ادارة المنتدى
رقـــــــــــــــ7 ـــــــــــــــــــــم
8.....................
BaaaaaaaaaaaaaaaaaaCK!!!!!!!!!
9.............................
يقولوا عني مايقلون انا والله .....ملاك في كل العيون
انا الي كلامها مطر هتان ......وشكلها والله جنان
ترى نظرة مني ماتهون ...وانا فله بنت الاصول
..............فله الحلووووة..........الصورة
.............. 10
كان فى اتنين قرودواحد محظوظ والتانى منحوس وفى يوم من الايام قال المحظوظ للـمنحوس: حنروح نجيب جوز هند انا حأقف فوق الشجره واهزها وانت تاخذ الثمار التى تقع يا منحوس .... وبالفعل حدث ذلك ، وتصادف فى نفس الوقت انه كان يمر من جانب الشجرة زعيم الجزيره ورجاله ، وشاهدوا منحوس وهو يجمع الثمار فأنهالوا عليه ضرباً
وأخذو منه ا الثمار ، واليوم التانى حصلت نفس الحكاية لمنحوس وكذلك والثالث أيضآ والرابع .....الخ .حتى جاء اليوم الاخير فقال محظوظ لـمنحوس: حتطلع انت المرة دى وتهز الشجرة وأجمع انا الثمار ....وبالفعل حدث وفى هذه الفتره مر الزعيم ورجاله وعندما بدء الرجال فىالاستعداد لضرب القرد الذى يجمع الثمار ، قال الزعيم : توقفوا !!!
اللى تحت ده ضربناه كتير كفاية عليه كده .... هاتو القرد اللى مستخبى فوق
التعديل الأخير تم بواسطة Captain_Majed ; 09-11-2003 الساعة 01:21 PM
التوقيع مخالف .. ادارة المنتدى