ايه انا قصدي تم سرقتهايا ويلكم يالحراميه
![]()
ايه انا قصدي تم سرقتهايا ويلكم يالحراميه
![]()
Slave of God, master of the world, I am Suleyman and my name is read in all the prayers in all the cities of Islam. I am the Shah of Baghdad and Iraq, Caesar of all the lands of Rome, and the Sultan of Egypt. I seized the Hungarian crown and gave it to the least of my slaves.
تعلموا يا ...
شفيكم خايفين![]()
اللي ينزل اللعبة ما راح يصير له شي... أصلا كيف مايكرسوفت بتعرف انك نزلت اللعبة ؟؟
ما في طريقة الا عن طريق اللايف يمكن ( مع اني ما اعتقد ذلك ) .... واللي ما يستعمل اللايف يتطمن![]()
بس المشكلة الوحيدة هي ان اللعبة على DVD9 و اللعبة فرنسية![]()
ننتظر الكوبي الانجليزي أحسن![]()
التعديل الأخير تم بواسطة The King Of Roma:Totti ; 17-10-2004 الساعة 09:20 AM
.