-
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ^^
هلا اخوي
انا حسب اللي قرأته انها جزء جديد من اللعبه ^^
وهذا هو نص الخبر:
The most famous buxom beauty of the gaming world will soon be able to fit in your pocket. Eidos and Tapwave today confirmed an agreement to bring Lara Croft and the Tomb Raider franchise to the Zodiac, Tapwave's mobile multimedia handheld from the California-based company. Few details have been released on the game, but Tomb Raider Zodiac (working title) will feature a brand-new story and a new character model for Ms. Croft. The title, to be published by Tapwave, is expected to begin adventuring in spring 2005.
وان شاء الله اقتنعت ^^
وشكرا
-
مشاركة: تومب ريدر جديده كليا(حالة الغباء رجعت لأيدوس)
والله ما ادري اخوي شقولك
بس يمكن صح تكون قصه جديده ومراحل جديده
بس ما اتوقع تكون تومب رايدر 7
يعني يمكن تكون نسخه جديده
اعطيك مثال جهاز psp
يملك لعبه metal gear غير الي بالبلايستيشن او الي بالجييييييم كيووووب
بس بنفس الوقت ما هي متل غيييييير 4
انشاله فهمت قصدي
-
مشاركة: تومب ريدر جديده كليا(حالة الغباء رجعت لأيدوس)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ^^
اخويه ان ما قلت انه الجزء السابع
انا كل اللي قلته انه جزء يديد وبس
اقرأ الخبر مره ثانيه وتأكد ^^
وشكرا ^^
ضوابط المشاركة
- لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
- لا تستطيع الرد على المواضيع
- لا تستطيع إرفاق ملفات
- لا تستطيع تعديل مشاركاتك
-
قوانين المنتدى