اسف فهمت الموضوع غلط...فكرتك تقول اصعب زعيم...المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SUPER TAILS
![]()
مممم...والله مافي وحش صعب مر علييي.....بس اعتقد...الوحش الي كان نايم على السرير...ولما اظربه يرجع مره ثاانيه...بس ماعليكم عرفت اتعامل مع هالاشكال :icon6: <<< بطل
اسف فهمت الموضوع غلط...فكرتك تقول اصعب زعيم...المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SUPER TAILS
![]()
مممم...والله مافي وحش صعب مر علييي.....بس اعتقد...الوحش الي كان نايم على السرير...ولما اظربه يرجع مره ثاانيه...بس ماعليكم عرفت اتعامل مع هالاشكال :icon6: <<< بطل
كل وحووووووووووشها سهلة و سخييييييييييفة
اعتقد ان كراوزر هو الاصعب ... يلعوز وااايد ... لكنه بعتبر سهل و سخييييييييييف
و شكرا
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pokemon-pikachu
ما شاء الله عليك طالع بطل مثلي :AR15firin![]()
أنا غيرت رأيي عن انه الجينت هو أصعب وحش
هلأ أنا اللي معقدني الREGENERATORS يخرب بيتهم مليييييقيييييييييييين
VIVA BARCA
أما الوحش اللي عجبني قتاله كان salazar
للعب ضده حلو^_^
VIVA BARCA
مرحبا ..
أول شيء لكل زعيم نقطة ضعف ( و إيجاد نقطة الضعف هي الأصعب ) أول ما تعرفها قول على الزعيم السلام ..
بالنسبة لي أنا ما رح أقول أصعب زعيم .. رح أقول أفضل زعيم مر علي في اللعبة ..
كراوزر .. هو أفضل زعيم مر علي في العبة .. اللعبة ضده كان في قمة الروعة .. كمان شخصيته حلوه ..
و بصراحة كل الوحوش و الزعماء في هذا الجزء أفضل بمراحل من إلي قبلهم .. ما عدا طيب الذكر الـ( هنتر ) !!
تحياتي ..
Crest : EXTRA WHITENING
(( كـرسـت لأسنان أكثر بياضاً.. ))
ســـــر الإبـــتــســـامـــة الـــحـــلـــوة
بصراحة أخوي كلامك صحيح مية بالمية
كراوسر أفضل زعيم لما لعبت معه عن جد حسيت بمتعة كبيرة و بعدين طريقة القتال معه جديدة
مشكور أخوي على المشاركة
و أنا هسه جتني فكرة
شرايكم كل واحد يحط أغبى و حش مر عليه![]()
![]()
![]()
أنا بتكلم جد :vereymad:
VIVA BARCA
اصعب وحش الي لازم اتجمده بعدين اطقه
واسهل واحد رئيس القريه![]()
والاغبى سادلار![]()
![]()
Joaquin_19@hotmail.com
مشكور اخوي على الموضوع.... أصعب وحش العملاقين
وأسهل وحش الزعيم الاخير
بس بالصراحة اللعبة رهيبة وصعبة شوي
:shock22:
...
Super Jill
![]()
[QUOTE=Kilua]اصعب وحش الي لازم اتجمده بعدين اطقه
مين هاد![]()
معلش ممكن توصفه أكثر أخوي![]()
لأن وصفك ما كان دقيق..واحد نحيت :confused2
حياكي الله أختي Super Jill
أنا ملاحظ ان الجميع متفق على انه أغبى وحش هو سادلر مع مرتبة الشرف![]()
و أن كمان متفق معاكم![]()
يا ريت نسمع آراء اخوانا بقية الأعضاء
VIVA BARCA
والوحش الي يطلعلك بالمجاري لما سالازار يطيحك من فوق لي تحت .
علشان اكون دقيق :vereymad: شفت الاثنين الحراس الي كله مع سالازار ؟ ؟ اي هذا واحد منهم وتحديدا الي كان لابس احمر .
![]()
Joaquin_19@hotmail.com
هلأ فهمت عليك
أنا توقعت انك بتتكلم عنه
يا أخي اوصف كويس علشان أفهم كويس..يعني معصب بس مو عارف كيف يعصب..
مشكور أخوي كيلوا على المشاركة و التوضيح..شرايك بهالحكي؟؟ :icon6:
بعرف أتكلم..صح؟؟![]()
VIVA BARCA
اخيرا فهمت علي![]()
![]()
Joaquin_19@hotmail.com
أغبى وحش بدون منازع .. الضرير ( الأعمى ) .. لو كنت ألعب بأشلي كان هزمته..
Crest : EXTRA WHITENING
(( كـرسـت لأسنان أكثر بياضاً.. ))
ســـــر الإبـــتــســـامـــة الـــحـــلـــوة
بصراحة أنا متفق معاك في انه غبي حتى انه مو عارف وين الله حاطهالمشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.VEGA
كأنه شارب شغلة
بس هو قوي
VIVA BARCA