السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخي صالح عبد الله إذا تحتاج شي لا تتردد
إذا تريد (قات) ارسل لك عن طريق البردي الألكتروني ههههههه
واي خدمات لك انا حاضر
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخي صالح عبد الله إذا تحتاج شي لا تتردد
إذا تريد (قات) ارسل لك عن طريق البردي الألكتروني ههههههه
واي خدمات لك انا حاضر
تسلم ياأخي ومايحتاجلأن القات موجود هنا لكن غالي شويه
![]()
وأنا ماأحبه على كل الأحوالوأنا مستعد لأي خدمات تريدها مني ياأخ مروان:icon6:
معلش يا شباب انا متطفل شويه وعاوز اعرف ايه القات اللي بيقول عنه الاخ صالح والاخ مروان....وانا كمان في خدمتكم اللي عاوز اي خدمه مني يطلب وربنا ييسر........اخوكم لؤي
I LOVE 3D STUDIO
MAX![]()
:vereymad:CAN U BEAT ME :vereymad:
OK....COME IF U CAN
![]()
يمكن القات هذا الي ينحط في الفم ويعمل بالراس عمايله
القات مثل ماقال الأخ أبو غسان هو شيء قصته قصه ينحط بالفم لعدة ساعات ويخليك بقمة النشاط الغيرطبيعي مع زيادة ضربات القلب ويشغل لك مخك بمعنى الكلمه (ويجعلك تصمم بالثري دي ماكس) بغير توقفوأي شخص يستطيع تركه بهسوله لكن سعره غالي باليمن وخاصة على المواطنين العاديين وكثير مندول العالم يعتبرونه نوع من أنواع المخدرات المشروعه
فكره جميله جدا اخوي لؤي
انا اسمي حسام
22
علي وش تخرج (مهندس قسم معدات طبيه)
ساكن في مصر - القاهره
اهلا بيك يا حسام في المنتدي ..كويس طلعنا بلديات....انا تحت أمرك في اي خدمه................لؤي
I LOVE 3D STUDIO
MAX![]()
:vereymad:CAN U BEAT ME :vereymad:
OK....COME IF U CAN
![]()
في هذا الموضوع التعارف قدم ثمانية أعضاء نفسهم للتعارف وإذا لم يكن هناك غيرهم فهذا يعني أن في النتدى ثمانية أعضاءمشاركين في هذا المنتدى وهذا عدد قليل جدا
وأسماء الأعضاء هم لؤي سعيد
إسراء
توفيق انجاص
أسامة محمد صادق
صالح عبدالله
أبو غسان
مروان محمد احمد
حسام
كلام أبو غسان صحيح.......أين باقي الاعضاء..احنا في انتظار المزيد####
I LOVE 3D STUDIO
MAX![]()
:vereymad:CAN U BEAT ME :vereymad:
OK....COME IF U CAN
![]()
انا ملاحظ ان في اعضاء جدد شايف اسمائهم في مواضيع وردود علي مواضيع يا ريت يعرفونا بنفسهم......ولا ايه يا شباب![]()
I LOVE 3D STUDIO
MAX![]()
:vereymad:CAN U BEAT ME :vereymad:
OK....COME IF U CAN
![]()
لا حياة لمن تنادي
يا شباب انا الحمدلله شايف ان فيه أعضاء جدد كتير انضموا للمنتدي وده طبعا حاجه كويسه وانا شفت بعض الاعمال وبصراحه عجبتني جدا........وعاوزين نتعرف علي الأعضاء الجدد يا ريت لو مفيش عندهم مانع يسجلوا اسمائهم زي باقي الاعضاء..........وشكرا اخوكم لؤي
I LOVE 3D STUDIO
MAX![]()
:vereymad:CAN U BEAT ME :vereymad:
OK....COME IF U CAN
![]()