مــــشـــكـــــــــوريــــن حبايبي على مروركم![]()
سي يو
المستشار ميكاتو![]()
مــــشـــكـــــــــوريــــن حبايبي على مروركم![]()
سي يو
المستشار ميكاتو![]()
كلمه من حرفين لكن معنه كسر القلوب أكبر...........ولو إنه تقال من شخص إلى شخص ثاني............الحب كلمه لو قته لجبل أجوفه إنهار بس شنو إساوي لو كان مكاني
هههههههههههههههههههههههههههههه
عيني عليك بارده يالمستشار ميكاتو .. حبيب قلبي .. *ــــ^
والله اليومين ذي الشباب شادين حمله ضد الارهاب .. قصدي ضد البنات .. ههههههههههههههه
يسلمو على الموضوع الحلو
تسلم ايدك يا xuae_3 اللي ماسكه الماوستبي تراسلني بدون ايميل ؟
:::
اخر الفلاشات :
كـ1111ي
وربي ياشيخ حاله تسوي ازمه في الشارع..
انا لما اجي اسحب ماياخد مني دقيقتين![]()
لكن الحريم وضعكهم مستتب![]()
I'm crying everyone's tears
And there inside our private war
I died the night before
And all of these remnants of joy and disaster
What am I suppose to do
The DJ's playing the same song
I have so much to do
I have to carry on
I wonder if this grief will ever let me go
I feel like I am the king of sorrow, yeah
The king of sorrow
I'm the king of sorrow
مشكورين على المرور
الله يعطيكم الف عافيه
سي يو
»-(¯`v´¯)-» الــمـسـتــشــار مــيــكــاتــو»-(¯`v´¯)-»
كلمه من حرفين لكن معنه كسر القلوب أكبر...........ولو إنه تقال من شخص إلى شخص ثاني............الحب كلمه لو قته لجبل أجوفه إنهار بس شنو إساوي لو كان مكاني