بسم الله الرحمن الرحيم

مشكووووووووور يا ذيب وحداوي على الموضوع الحلووووووو و المفيد جدا جدا" بس ممكن اتعلمنه علىاستخدام الكاونتر اتاك ويا رب يحفضك من كل مكروه ويديم مواضيعك الحلوووووووة