• 0
  • مالي خلق
  • أتهاوش
  • متضايق
  • مريض
  • مستانس
  • مستغرب
  • مشتط
  • أسولف
  • مغرم
  • معصب
  • منحرج
  • آكل
  • ابكي
  • ارقص
  • اصلي
  • استهبل
  • اضحك
  • اضحك  2
  • تعجبني
  • بضبطلك
  • رايق
  • زعلان
  • عبقري
  • نايم
  • طبيعي
  • كشخة
  • صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12
    النتائج 16 إلى 20 من 20

    الموضوع: Linkin Park

    1. #16
      التسجيل
      07-01-2006
      الدولة
      Iraq
      المشاركات
      133
      المواضيع
      1
      شكر / اعجاب مشاركة

      مشاركة: Linkin Park

      i think i Confused my self
      but i have heard it alot
      its on their new Album 2005
      and iam sure that they took the melody from abd alhalim
      its BIG PIMPIM (Paper cut))thanks

    2. #17
      التسجيل
      24-05-2008
      المشاركات
      17
      المواضيع
      0
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: Linkin Park

      love linkn park

    3. #18
      التسجيل
      21-09-2008
      الدولة
      ovea the rainbow .. so high
      المشاركات
      87
      المواضيع
      1
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: Linkin Park

      i used to like them but when they started the new album with "black men" like jay-Z and what ever the other guy's name who sing with them "togather we made it" i mean that was sick ............ in a bad way LOL

      i really hated it .. cuz i hate rap

      i was soooooooo disappointed cuz i really luved them and i still kinda remind my self of who they used to be and i still hold their poster in my ROOM

      so sad ha ??? i know .. but W/E they r not my no.1 band LOOOL

      thnx 4 da great topic in this great theard

      bb-Ye




    4. #19
      التسجيل
      11-08-2005
      المشاركات
      589
      المواضيع
      32
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: Linkin Park

      English forum is not the right place to put news
      thanks anyway
      سبحان الله وبحمده .. سبحان الله العظيم

    5. #20
      التسجيل
      07-02-2004
      الدولة
      There... Only when you need me
      المشاركات
      2,486
      المواضيع
      132
      شكر / اعجاب مشاركة

      Post رد: مشاركة: Linkin Park

      اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مستر حريقة مشاهدة المشاركة
      well i'm listenin 2 Papercut ryte now

      but der's no such a thing dear

      i uno where did u get dat from

      but anyway

      i love Linkin Park
      They'r my fav. Band

      Thanx for info.^^

      Mistra La Dictionaria^^
      نكشتا ركشتا^^
      Heeeeh, Ahmad.. Where have those days gone to ... Those where you & Hidey used to be very strict about the spelling & grammatical aspects ... Hey "btw" I'm around for a few .. Let me hear from you ..
      We're the next generation of this nation

      (( سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضى نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته ))

    صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12

    ضوابط المشاركة

    • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
    • لا تستطيع الرد على المواضيع
    • لا تستطيع إرفاق ملفات
    • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
    •