شكراااااااااااا يا شباب وتايدوس أنا أحترم أي واحد كلكم أخواني أسمعوا هذه النكتة:
كان في باريت وفنسنت وسيد(هذه مرة مب كيت سيث)رايحين يتمشون لقوا واحد يسرق هم ما دروا أنه يسرق حسبوه يسحب فلوسه وقال الحرامي:
الحرامي:خذ فلوسي ومع السلامة.
وجت الشرطة مسكوهم.......وفي المحكمة طلب منهم القاضي هو...................................إيرفين أنه يرجعون فلوس المسروقة وقال سيد :
سيد:هو في بيتنا راح أجيب ها لكم .
راح سيد وماجاب الفلوس ......جاب كلاود نفسه لأن الفلوس مطبوعة على صورة كلاود......سخيفة هه؟![]()
![]()
![]()
![]()































ورا تلعبون كراش ما تلعبون فاينال فانتاسي 7 وعلى شخصيتي و وش جاب ذا الحرمة شيرا و..و...و)وشاتها لما دخلت الباص جاعدة تصيح وملت المكان كله دموع عاد كان أمارانت بيفتح الشباك وغرجت الحي كله دموع (من كثرة صياحها)و في ساعة 4 نام سيد وقالت سيلفي لزيل وإيرفين أنهم يودون سيد عند بيته وبعد لما فتحوا الباب دخل بحيرة من دموع شيرا (لما تتذكون وش سوا أمارانت لما فتح الشباك)غرجت البيت كله وجام سيد يعصب ويجب دنميت ويفجر المكان و بعد الخراب خلوا سيد يصير يصلح البيت وعهم زيل وإيرفين والبنات معهم خيزرانة وباريت وستاينر في الحراسة وأي حركة ....أنتم تعرفون ..وخلصت الحكاية ....ها وش قلتم تضحك ها؟