• 0
  • مالي خلق
  • أتهاوش
  • متضايق
  • مريض
  • مستانس
  • مستغرب
  • مشتط
  • أسولف
  • مغرم
  • معصب
  • منحرج
  • آكل
  • ابكي
  • ارقص
  • اصلي
  • استهبل
  • اضحك
  • اضحك  2
  • تعجبني
  • بضبطلك
  • رايق
  • زعلان
  • عبقري
  • نايم
  • طبيعي
  • كشخة
  • صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 123 الأخيرةالأخيرة
    النتائج 16 إلى 30 من 43

    الموضوع: اخي عمره 16 سنه وغير كدة ينفع ياخد المكملات الغائية ولا

    1. #16
      آبو رآشـد غير متصل عضو قدير
      φ وحــش كمـــال أجســآم φ
      رايق
       
      التسجيل
      24-09-2009
      الدولة
      عضو سابق ولا ادخل المنتدى او اتابع الرسائل الخاصة
      المشاركات
      6,709
      المواضيع
      399
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: اخي عمره 16 سنه وغير كدة ينفع ياخد المكملات الغائية ولا

      اختي يمد الجسم بالفيتامينات يعني لو باخذ مفتح شهية ومعة ملتي فيتامين زي السوبر افيت بيطلع ممتاز لكن لازم ياكل ما ينفع فيتامينات على معدة فارغة واختي السوال كثر في الموضوع وانا وضحت لك وش المسيقور قبل ووضحو لك الشباب ما تفيد كثرة الاسئلة الي يفيد الان تشتري المسيقور وتعطينة اخوك وخلية يبعد عن المكملات لان المكملات تملى بطنة وتسد نفسة على الاكل وهو صغير اصلن تقولين في الـ15 ما ينفع ياخذ مكملات رياضية وتخلينة ياكل من خمس الى ست وجبات 3 منها رئيسية زي الفطور والغداء والعشاء وفية كم موضوع عن التغذية السليمة لازم ما يفوت وجبة الفطور لان وجبة الفطور هي الي تفتح النفس على الاكل وبالتوفيق

    2. #17
      التسجيل
      28-10-2009
      الدولة
      مصر
      المشاركات
      314
      المواضيع
      17
      شكر / اعجاب مشاركة
      بطاقات الألعاب

      Gamertag: كمال الاجسام

      رد: اخي عمره 16 سنه وغير كدة ينفع ياخد المكملات الغائية ولا

      طيب مرسي
      ونا اسفة جدا لو ازجتك بس هوا اة بياخد السوبر افيت بعد الاكل طيب ولو خد السوبر افيت والمسيجور انتا قولتلى يبقى متتاز طيب ياخد دة امتة والتاني امتة

    3. #18
      آبو رآشـد غير متصل عضو قدير
      φ وحــش كمـــال أجســآم φ
      رايق
       
      التسجيل
      24-09-2009
      الدولة
      عضو سابق ولا ادخل المنتدى او اتابع الرسائل الخاصة
      المشاركات
      6,709
      المواضيع
      399
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: اخي عمره 16 سنه وغير كدة ينفع ياخد المكملات الغائية ولا

      فية 28 كبسولة كل يوم كبسولة وتؤخد بعد الاكل

      المسيقور 30 حبة صغيرة توخذ حبتين قبل الاكل في اي وجبة وعند الضرورة يعني مو دواء هو بس ياخذة عند سد النفس او للزيادة في الاكل بالتوفيق

    4. #19
      التسجيل
      28-10-2009
      الدولة
      مصر
      المشاركات
      314
      المواضيع
      17
      شكر / اعجاب مشاركة
      بطاقات الألعاب

      Gamertag: كمال الاجسام

      رد: اخي عمره 16 سنه وغير كدة ينفع ياخد المكملات الغائية ولا

      مرسي ليك اوى

    5. #20
      التسجيل
      28-10-2009
      الدولة
      مصر
      المشاركات
      314
      المواضيع
      17
      شكر / اعجاب مشاركة
      بطاقات الألعاب

      Gamertag: كمال الاجسام

      رد: اخي عمره 16 سنه وغير كدة ينفع ياخد المكملات الغائية ولا

      اة خليتة خد حباية واحدة انهردة الصبح وطلع قالى انو كان بياخد منو وسابة علشان بيخلية عصبي جدا اعمل اية دلوقتى ؟؟؟

    6. #21
      التسجيل
      05-05-2009
      الدولة
      •.•´¯`•.• KuWaiT •.•´¯`•.•
      المشاركات
      3,114
      المواضيع
      82
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: اخي عمره 16 سنه وغير كدة ينفع ياخد المكملات الغائية ولا

      اذن ليجرب نوع اخر عليه بسؤال الصيدلي عن انواع اخرى لفاتح شهية ( باين على اخوك عصبي جدا يانهار اسود )

    7. #22
      التسجيل
      28-10-2009
      الدولة
      مصر
      المشاركات
      314
      المواضيع
      17
      شكر / اعجاب مشاركة
      بطاقات الألعاب

      Gamertag: كمال الاجسام

      رد: اخي عمره 16 سنه وغير كدة ينفع ياخد المكملات الغائية ولا

      ههههههههههه
      اوكية مرسي

    8. #23
      التسجيل
      28-10-2009
      الدولة
      مصر
      المشاركات
      314
      المواضيع
      17
      شكر / اعجاب مشاركة
      بطاقات الألعاب

      Gamertag: كمال الاجسام

      رد: اخي عمره 16 سنه وغير كدة ينفع ياخد المكملات الغائية ولا

      طيب هوا ممكن حاجة تتخن من غير ادوية ومن غير اكل كتييييير اوى كدة

    9. #24
      التسجيل
      05-05-2009
      الدولة
      •.•´¯`•.• KuWaiT •.•´¯`•.•
      المشاركات
      3,114
      المواضيع
      82
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: اخي عمره 16 سنه وغير كدة ينفع ياخد المكملات الغائية ولا

      الزواج بس لسه عليه

      بصراحه اختي مافيش حاجه غير الاكل الكتير وكمان الادويه والعلاج لو كان بيعاني من مشكلة كده ولا كده وراثيه مثلا او صحيه او سوء تغذيه لان المراهق بعمر اخوك ده بكامل نشاطه الحركي يعني الاكل عنده لازم يكون اكتر من الراجل اللي عمره 28 عرفتي ازاي

      نصيحه يراجع اي دكتور متخصص بالتغذيه وهوا حينورو لموضوع الزياده الممتازه لوزنه

    10. #25
      آبو رآشـد غير متصل عضو قدير
      φ وحــش كمـــال أجســآم φ
      رايق
       
      التسجيل
      24-09-2009
      الدولة
      عضو سابق ولا ادخل المنتدى او اتابع الرسائل الخاصة
      المشاركات
      6,709
      المواضيع
      399
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: اخي عمره 16 سنه وغير كدة ينفع ياخد المكملات الغائية ولا

      اقول بديت تفلها وين ام ابراهيم عنك

    11. #26
      التسجيل
      05-05-2009
      الدولة
      •.•´¯`•.• KuWaiT •.•´¯`•.•
      المشاركات
      3,114
      المواضيع
      82
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: اخي عمره 16 سنه وغير كدة ينفع ياخد المكملات الغائية ولا

      هاهاهاها ماشي يا بوراشد ماشي دواك عندي وانا بو ابراهيم يا ابو الفلبن

    12. #27
      آبو رآشـد غير متصل عضو قدير
      φ وحــش كمـــال أجســآم φ
      رايق
       
      التسجيل
      24-09-2009
      الدولة
      عضو سابق ولا ادخل المنتدى او اتابع الرسائل الخاصة
      المشاركات
      6,709
      المواضيع
      399
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: اخي عمره 16 سنه وغير كدة ينفع ياخد المكملات الغائية ولا

      وش فيك بديت تتراجف طيب هههههههههههههاااي

    13. #28
      التسجيل
      05-05-2009
      الدولة
      •.•´¯`•.• KuWaiT •.•´¯`•.•
      المشاركات
      3,114
      المواضيع
      82
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: اخي عمره 16 سنه وغير كدة ينفع ياخد المكملات الغائية ولا

      هاهاهاها ياويلك والله هذي راس المال لام الواحد شوي يطخ

    14. #29
      آبو رآشـد غير متصل عضو قدير
      φ وحــش كمـــال أجســآم φ
      رايق
       
      التسجيل
      24-09-2009
      الدولة
      عضو سابق ولا ادخل المنتدى او اتابع الرسائل الخاصة
      المشاركات
      6,709
      المواضيع
      399
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: اخي عمره 16 سنه وغير كدة ينفع ياخد المكملات الغائية ولا

      اجل ادع لنا يا ابو ابراهيم وان شاءلله عقبالي عاد ترى طريقي مثل طريقك في شهر سبعة ابخش العسكرية وبعد تسع شهور لما اتخرج من العسكرية ابقول الوالدة تدور لي ام راشد

    15. #30
      التسجيل
      05-05-2009
      الدولة
      •.•´¯`•.• KuWaiT •.•´¯`•.•
      المشاركات
      3,114
      المواضيع
      82
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: اخي عمره 16 سنه وغير كدة ينفع ياخد المكملات الغائية ولا

      الله يرزقك ان شاء الله بوحده تشابه الفلبيني قل امين بس

      ولا تبيني ادعي دعوه من القلب الله يرزقك باللي تشيب راسك شوي

      امزح معك الله يرزقك بالمره اللي تسند ضهرك وتجيب منها الذرية الصالحة قل امين

      وهالله هالله بالعسكرية تراك بتشرفنا يوم نصير انا وانت بزنز عسكر

    صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 123 الأخيرةالأخيرة

    المواضيع المتشابهه

    1. يا هل ترى هل ينفع ..اعتقد ينفع انشوف رايكم ؟!؟!
      بواسطة : ZzOrO , في أنظمة التشغيل
      مشاركات: 9
      آخر مشاركة: 13-09-2003, 08:34 AM
    2. ياخي وين حقوق اللي عمره 16؟
      بواسطة : DARK WOLF , في المنتدى العام
      مشاركات: 6
      آخر مشاركة: 27-07-2002, 02:00 AM
    3. مشاركات: 14
      آخر مشاركة: 07-02-2002, 08:28 AM

    ضوابط المشاركة

    • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
    • لا تستطيع الرد على المواضيع
    • لا تستطيع إرفاق ملفات
    • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
    •