• 0
  • مالي خلق
  • أتهاوش
  • متضايق
  • مريض
  • مستانس
  • مستغرب
  • مشتط
  • أسولف
  • مغرم
  • معصب
  • منحرج
  • آكل
  • ابكي
  • ارقص
  • اصلي
  • استهبل
  • اضحك
  • اضحك  2
  • تعجبني
  • بضبطلك
  • رايق
  • زعلان
  • عبقري
  • نايم
  • طبيعي
  • كشخة
  • صفحة 3 من 10 الأولىالأولى 12345678 ... الأخيرةالأخيرة
    النتائج 31 إلى 45 من 137

    الموضوع: تيجوا نسللى وقتنا ؟؟

    1. #31
      التسجيل
      02-10-2003
      الدولة
      أرض الكنانه
      المشاركات
      197
      المواضيع
      51
      شكر / اعجاب مشاركة
      شكرا يا جماعه ... ألف شكر عليكم ... عرفتم تخربوا الموضوع :vereymad:
      أنا عاوز حد من المشرفين يلغى الموضوع دة أو يقفله .... الموضوع دة أنا أخذته من منتدى تانى ( ووصلوا لأكثر من 20 صفحه ... وكانت تعليقات بتموت من الضحك )
      وكان عندى أمل إن أطبقه فى المنتدى ده ... بس للأسف واضح إنه مش حينفع فى المنتدى ده :eviltongu
      وأحب أوجه شكر خاص للأخت العنزيه لإعتراضها على هذا الإسلوب
      التوقيع مخالف .. ادارة المنتدى

    2. #32
      التسجيل
      11-04-2002
      الدولة
      KSA
      المشاركات
      80
      المواضيع
      1
      شكر / اعجاب مشاركة
      كابتن ماجد


      احنا مكملين اللعبة


      كمل عليها وطنش اللي في البداية كله

      وصدقني الموضوع ان شاء الله راح يمشي تمام

      حتى لو جلست اكمل فيه لوحدي


      تحياتي

    3. #33
      التسجيل
      02-10-2003
      الدولة
      أرض الكنانه
      المشاركات
      197
      المواضيع
      51
      شكر / اعجاب مشاركة
      خلاص ماشى يا سيدى ... ياللا بينا نكمل من عند العميد

      الواجبات=أيام زماااان

      أيام زماااان = إحتلاااال
      التوقيع مخالف .. ادارة المنتدى

    4. #34
      التسجيل
      11-04-2002
      الدولة
      KSA
      المشاركات
      80
      المواضيع
      1
      شكر / اعجاب مشاركة
      إحتلاااال = حرب طاحنة <<<<<<اموت على الاسلوب القوي

    5. #35
      التسجيل
      02-10-2003
      الدولة
      أرض الكنانه
      المشاركات
      197
      المواضيع
      51
      شكر / اعجاب مشاركة
      خلاص ماشى يا سيدى ... ياللا بينا نكمل من عند العميد

      الواجبات=أيام زماااان

      أيام زماااان = إحتلاااال
      التعديل الأخير تم بواسطة Captain_Majed ; 01-11-2003 الساعة 01:00 PM
      التوقيع مخالف .. ادارة المنتدى

    6. #36
      التسجيل
      02-10-2003
      الدولة
      أرض الكنانه
      المشاركات
      197
      المواضيع
      51
      شكر / اعجاب مشاركة
      حرب طاحنة = تشرد
      التوقيع مخالف .. ادارة المنتدى

    7. #37
      التسجيل
      11-04-2002
      الدولة
      KSA
      المشاركات
      80
      المواضيع
      1
      شكر / اعجاب مشاركة
      سلامات كابتن ماجد

      عدت الاجابة ليش؟


      والا على بالك انك ما كتبتها قبل؟

      سوي اضافة رد وراح تلقى الردود الجديدة


      تحياتي

    8. #38
      التسجيل
      11-04-2002
      الدولة
      KSA
      المشاركات
      80
      المواضيع
      1
      شكر / اعجاب مشاركة
      تشرد = فلسطين

    9. #39
      التسجيل
      02-10-2003
      الدولة
      أرض الكنانه
      المشاركات
      197
      المواضيع
      51
      شكر / اعجاب مشاركة
      معلش غلطه مطبعيه

      فليسطين = القدس
      التوقيع مخالف .. ادارة المنتدى

    10. #40
      التسجيل
      11-04-2002
      الدولة
      KSA
      المشاركات
      80
      المواضيع
      1
      شكر / اعجاب مشاركة
      القدس = الاقصى

    11. #41
      التسجيل
      02-10-2003
      الدولة
      أرض الكنانه
      المشاركات
      197
      المواضيع
      51
      شكر / اعجاب مشاركة
      الأقصى = حائط البراق
      الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة ramadan_devil.jpg‏  
      التوقيع مخالف .. ادارة المنتدى

    12. #42
      التسجيل
      11-04-2002
      الدولة
      KSA
      المشاركات
      80
      المواضيع
      1
      شكر / اعجاب مشاركة
      حائط البراق = بويا كوميكو

    13. #43
      التسجيل
      02-10-2003
      الدولة
      أرض الكنانه
      المشاركات
      197
      المواضيع
      51
      شكر / اعجاب مشاركة
      .........
      التوقيع مخالف .. ادارة المنتدى

    14. #44
      التسجيل
      11-04-2002
      الدولة
      KSA
      المشاركات
      80
      المواضيع
      1
      شكر / اعجاب مشاركة
      لا تقول ما تعرف البويا يعني ايش؟

      كوميكو اسم شركة بوية

      يعني paint

      يعني دهان


      يعني طلاء

      فهمت والا لسا؟

    15. #45
      التسجيل
      02-10-2003
      الدولة
      أرض الكنانه
      المشاركات
      197
      المواضيع
      51
      شكر / اعجاب مشاركة
      أنا كنت فاكرها واحده يابانية
      بويا كوميكو = شقة
      التوقيع مخالف .. ادارة المنتدى

    صفحة 3 من 10 الأولىالأولى 12345678 ... الأخيرةالأخيرة

    ضوابط المشاركة

    • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
    • لا تستطيع الرد على المواضيع
    • لا تستطيع إرفاق ملفات
    • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
    •