لوووووووووول
هذا القهر من جد
الحمدلله انا احمله الحين على الفلاش جت
وواصل 30 % وعطه بس ساعه ويكتمل ان شاء الله
ونعطيهـــا تشييك على الجديد
أخوي دكتور / مجنون ههههههههههه
وين أقولك شئ أرجع ةركب اللعبه مره ثانية ترى الباتش مغير اشياء كثيره
تحياتي
لوووووووووول
هذا القهر من جد
الحمدلله انا احمله الحين على الفلاش جت
وواصل 30 % وعطه بس ساعه ويكتمل ان شاء الله
ونعطيهـــا تشييك على الجديد
أخوي دكتور / مجنون ههههههههههه
وين أقولك شئ أرجع ةركب اللعبه مره ثانية ترى الباتش مغير اشياء كثيره
تحياتي
وش رايك انه أنقطع عندي يوم وصل 99 والله قهر
الحين عدت التحميل وموصل 74
خخخخخخخخخخخخ تعيش وتاكل غيرها
اجول مهوب انا لحالي![]()
شباب أنــا ركبت البــــاشت جداً جميل وتغيراااات كثير
وعلى فكرة حـــاولت الدخووول على السيرفر الكويتي IP : 62.215.188.204
ولاكن يقولي لازم يحدث السيرفر لأن عندك إصدار جديد
وش الحل أحد يعرف صاحب السيرفر لأننــا بصراحه نجتمع بالشباب هنـــاك
والدخول للسيرفرات الأجنبيه عقدة
والله يكون بعونكم من جد يا viper8888 حرااام يوصل 99% ويقطع
يالله نشوفكم
تحياتي
السلام عليكم
شباب انا عندى مشكله غريبه جدا بعد تركيب الباتش الجديد ؟
لقد قمت بتحميل الباتش الجديد و عندما قمت بتركيبه ظهرت رساله تقول ان الباتش لا يمكن تركيبه ؟
ملحوظه : النسخه اصليه .
قمت بعمل محاوله اخرى و جاءت رساله تقول ان التستيب تم بنجاح ! كده تمام .
المهم عند دخول العبه وجدت اشياء جديده تدل على ان فى تغير من جراء الباتش مثل تغير اشكال الجنود و الخلفيه فى الـ BFHQ
لكن عند محاولة الدخول على احد السرافرات او اى سرفرات اجد رساله غريبه اعتقد معناها ان العبه لدى اصدارها مختلف عن اصدار السرفر .
حاجه اخرى رقم النسخه لا اعتقد ان حصل فيه تغير انا مش فاكر الرقم القديم كام لكن اعتقد ان لم يتغير؟
على العموم انا مرفق لكم صوره توضح الرساله و رقم الاصدار لدى و اتمنى الرد سريعا يا شباب
اخوى الصغير و الله هيتجنن لانه مش بيلعب حاجه غيرها![]()
شكرا
Darkness friend when I need a friend
السلام عليكم
معذره يا شباب لكن هذه صوره اخرى تبين ان الباتش تم تستيبه بنجاح !
لكن مازالت المشكله موجوده![]()
Darkness friend when I need a friend
أخي الفاضل هذي مو مشكلة
بالعكس كمــا نعرف أن الباتش توه نــازل أمس
فمعضم أصحــاب السيرفرات ركبو الباتش على سيرفراتهم
والبعض لا كمــا سبق إني كتبت في أحد الردود أن السيرفر الكويتي لا يعمل لدي ويطلعي نفس الرساله إلى قلت أول
ةلاكن راح ننتظر إلى أن تجدد السرفرات ... وإذا كان أخويك يبي يلعب خله يلعب على سيرفرات أجنبيه
وتحياتي
السلام عليكم
شكرا يا شباب على الردود الجميله و السريعه![]()
لكن للاسف المشكله مازالت قائمه و لا عرف حل لها
فانا لا اعرف الدخول على اى سرفرات سواء عربيه او اجنبيه و لا اعتقد ان كل سرفرات العبه لم تحدث بعد الى الباتش الجديد؟؟!!![]()
و بالنسبه للخريطه الجديده كل ما احاول ادخل عليها تطلعنى بره العبه يعنى التحميل اول لما يوصل الى 55% العبه تطلع بره؟؟!!
مع ان كل المؤشرات تفيد ان الباتش تم تركيبه عندى مثل:
قائمة المفضله لم تكن موجوده قبل الباتش موجوده الان .
و اعتقد حاجه اسمها بريفيكس لكتابت اسم الاكلان . موجوده ايضا.
و رقم الاصدار عندى حاليا هو : 1.1.2551.0
هل هذا الرقم اللى عندكم بعد تركيب الباتش؟
اتمنى الحل سريعا![]()
Darkness friend when I need a friend
هل هذا الرقم اللى عندكم بعد تركيب الباتش؟
ايه اخوي هذا نفس الرقم الي عندي جرب تثبته من جديد لعل وعسى واذا ما نفع جرب تحمل الباتش من جديد وتركبه مره ثانية
السلام عليكم
الحمد لله تم حل المشكله
لقد قمت بمسح العبه و اعادة تركيبها من جديد و تركيب الباتش مره اخرى و الحمد لله اشتغلت تمام![]()
لكن............
فى حاجه غريبه جدا جدا جدا حصلت ؟! اول لما بدأ العب دمرت دبابه و كان يوجد بها لاعبين ..... عادى عملت كده مائات المرات لكن ..... بعد تدميرها و جدت نفسى ترقيت للرتبه التاليه ؟! قولت مش مشكله عادى كده تمام
لكن الاغرب من كل ده ؟؟ بعدها قتلت و احد .... و الله انا بقول واحد بس مش جيش كامل ؟؟ لقيت نفسى ترقيت للرتبه التاليه بعد قتل هذا الشخص؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
فعلا حاجه غريبه لانى عادة لكى اترقى من رتبه الى اعلى ممكن توصل ساعات العب الى اكثر من 30 ساعه لعب و قتل ما لا يقل عن 200 شخص تقريبا ؟! هل هذا الباتش غير حاجه فى BFHQ بحيث تكون بهذه السهوله المطلقه؟؟
لو حد حصلت معاه زى ما حصل معى ارجو ان يخبرنى![]()
Darkness friend when I need a friend
مشكور على الباتش
انا يمكن لعبت 3 ساعات وترقيت رتبتين!!!!!!!!!!
طيب في حد حس بإختلاف في اللعب ؟ يعني إختفت الـ bugs ولا لسه موجودة ؟
خصوصا في طور السنغل بلاير![]()