• 0
  • مالي خلق
  • أتهاوش
  • متضايق
  • مريض
  • مستانس
  • مستغرب
  • مشتط
  • أسولف
  • مغرم
  • معصب
  • منحرج
  • آكل
  • ابكي
  • ارقص
  • اصلي
  • استهبل
  • اضحك
  • اضحك  2
  • تعجبني
  • بضبطلك
  • رايق
  • زعلان
  • عبقري
  • نايم
  • طبيعي
  • كشخة
  • صفحة 3 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة
    النتائج 31 إلى 45 من 51

    الموضوع: الاقتراحات لمسابقة العيد

    1. #31
      الصورة الرمزية KilluaPica
      KilluaPica غير متصل KilluaPica
      المركز الثاني بمسابقة الرسم الصيفية
      الفائز الثاني في مسابقة الرسم الترفيهية
      التسجيل
      04-09-2005
      الدولة
      K.S.A. - Jeddah
      المشاركات
      2,470
      المواضيع
      74
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: الاقتراحات لمسابقة العيد

      معليش صقر موقع سيجي مو راضي يفتح معي.. اتفق إنت وسانو على الرسمات اللي عندك وحطوا أفضلها..
      ومعاها الرسوم اللي تشوفوها طيبة من اللي جبتها واللي جابتها سانو.
      حأرفق اللي موجودة الآن في موضوع المسابقة.. إذا لقيتم جديد ضعوه وانقلوا الموضوع للخارج!
      مرة وقت العيد ما في وقت فارغ ><.. وطالعين مكة الآن وراجعين في الليل غدًا.

    2. #32
      الصورة الرمزية KilluaPica
      KilluaPica غير متصل KilluaPica
      المركز الثاني بمسابقة الرسم الصيفية
      الفائز الثاني في مسابقة الرسم الترفيهية
      التسجيل
      04-09-2005
      الدولة
      K.S.A. - Jeddah
      المشاركات
      2,470
      المواضيع
      74
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: الاقتراحات لمسابقة العيد

      ولا تنسوا تضيفوا زخرفة العنوان .. لأني ما أعرف أعملها!

    3. #33
      الصورة الرمزية سانوسوكى
      سانوسوكى غير متصل عضوة مميزة في منتديات الرسم
      التسجيل
      06-08-2004
      الدولة
      مدينة الاسلام
      المشاركات
      2,488
      المواضيع
      63
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: الاقتراحات لمسابقة العيد

      السلام عليكم

      تقبل الله منا و منكم

      عييييييد سعييييييد ( بعد ما خلص ^^)

      المنتدى ما يحلالوه يعطل الا فى الاعياد , غريبة

      المسابقة هتفضل فيها كل الرسومات ؟

      مش نختار رسمتين منهم عشان يبقى اعدل فى الحكم

      بالنسبة لى افضل رسمة دببة العسل , و النمر ( من غير جزء الجمجمة ) و رسمة ادوارد و راى

      ما رايكم؟

    4. #34
      الصورة الرمزية سانوسوكى
      سانوسوكى غير متصل عضوة مميزة في منتديات الرسم
      التسجيل
      06-08-2004
      الدولة
      مدينة الاسلام
      المشاركات
      2,488
      المواضيع
      63
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: الاقتراحات لمسابقة العيد

      انا مسافرة اليوم , احتمال ارجع بالليل او غدا صباحا ان شاء الله

      انا تركت الرسومات اللى بالمسابقة , و كل واحد يلون اللى يعجبه^^

    5. #35
      التسجيل
      24-07-2005
      الدولة
      :: KM ::
      المشاركات
      9,222
      المواضيع
      517
      شكر / اعجاب مشاركة
      بطاقات الألعاب

      Gamertag: Cruz Killer !

      رد: الاقتراحات لمسابقة العيد

      أوكي
      سانو
      شكرا على تنسيق الموضوع
      وطريق السلامه

    6. #36
      التسجيل
      24-07-2005
      الدولة
      :: KM ::
      المشاركات
      9,222
      المواضيع
      517
      شكر / اعجاب مشاركة
      بطاقات الألعاب

      Gamertag: Cruz Killer !

      رد: الاقتراحات لمسابقة العيد

      يا ريت تحطوا البنر بتوقيعكم + الرابط




      إلى حين وضعه على القسم

    7. #37
      الصورة الرمزية سانوسوكى
      سانوسوكى غير متصل عضوة مميزة في منتديات الرسم
      التسجيل
      06-08-2004
      الدولة
      مدينة الاسلام
      المشاركات
      2,488
      المواضيع
      63
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: الاقتراحات لمسابقة العيد

      حلو البنر ^^, مين اللى عمله ؟

      صحيح , كيلوا لسه مارجعش من مكة ؟

    8. #38
      التسجيل
      24-07-2005
      الدولة
      :: KM ::
      المشاركات
      9,222
      المواضيع
      517
      شكر / اعجاب مشاركة
      بطاقات الألعاب

      Gamertag: Cruz Killer !

      رد: الاقتراحات لمسابقة العيد

      حلو البنر ^^, مين اللى عمله ؟


      مصممنا الشهير
      الوحش لوس
      الله يرضى عنه
      A Y


      صحيح , كيلوا لسه مارجعش من مكة ؟
      ^^
      الله أعلم

    9. #39
      الصورة الرمزية KilluaPica
      KilluaPica غير متصل KilluaPica
      المركز الثاني بمسابقة الرسم الصيفية
      الفائز الثاني في مسابقة الرسم الترفيهية
      التسجيل
      04-09-2005
      الدولة
      K.S.A. - Jeddah
      المشاركات
      2,470
      المواضيع
      74
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: الاقتراحات لمسابقة العيد

      السلام عليكم ورحمة الله..
      رجعت اليوم وكالعادة لما أسافر أرجع ألاقي اشتراك الـDSL خلص -___-!
      رحت أشتريت الاشتراك من مكتبة جرير وبالمرة العشا كان بيتزا من ليتل سيزرز .. عندهم عرض خاص طوال السنة 2 بيتزا مع حاجات غريبة حمرا وبيضا XD!
      ما شاء الله شطار الواحد يعتمد عليكم ما قصرتوا في الشغل خلال غيابي . << كأني الكبير فيكم .
      والبنر جميل.. حأحطه في توقيعي حالاً!
      مدري كم غبت انا.. اظن 3 أيام أو 4.. في أيام العيد نسهر كثير وننام شوية فساعتي البيولوجية تنخرب!

    10. #40
      الصورة الرمزية سانوسوكى
      سانوسوكى غير متصل عضوة مميزة في منتديات الرسم
      التسجيل
      06-08-2004
      الدولة
      مدينة الاسلام
      المشاركات
      2,488
      المواضيع
      63
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: الاقتراحات لمسابقة العيد

      و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته

      فينك يا بنىّ؟ قلقنا عليك

      الحمد لله على عودتك سالما

    11. #41
      الصورة الرمزية سانوسوكى
      سانوسوكى غير متصل عضوة مميزة في منتديات الرسم
      التسجيل
      06-08-2004
      الدولة
      مدينة الاسلام
      المشاركات
      2,488
      المواضيع
      63
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: الاقتراحات لمسابقة العيد

      يا جماعة انا برد على الاستفسارات فى الموضوع من عندى

      اذا شايفين اى حاجة محتاجة تعديل , فعدلوها ^^

    12. #42
      التسجيل
      24-07-2005
      الدولة
      :: KM ::
      المشاركات
      9,222
      المواضيع
      517
      شكر / اعجاب مشاركة
      بطاقات الألعاب

      Gamertag: Cruz Killer !

      رد: الاقتراحات لمسابقة العيد


      كيلوا مبروووك اللقب الجديد


      سانو
      علم ^^

    13. #43
      التسجيل
      24-07-2005
      الدولة
      :: KM ::
      المشاركات
      9,222
      المواضيع
      517
      شكر / اعجاب مشاركة
      بطاقات الألعاب

      Gamertag: Cruz Killer !

      رد: الاقتراحات لمسابقة العيد

      ما رأيكم
      هل نضع أعمال المسابقة هنا للنقاش ؟؟؟؟

    14. #44
      الصورة الرمزية KilluaPica
      KilluaPica غير متصل KilluaPica
      المركز الثاني بمسابقة الرسم الصيفية
      الفائز الثاني في مسابقة الرسم الترفيهية
      التسجيل
      04-09-2005
      الدولة
      K.S.A. - Jeddah
      المشاركات
      2,470
      المواضيع
      74
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: الاقتراحات لمسابقة العيد

      لقب إيش @.@؟! تصدق ما شفته حتى الآن ؟! المودم انخرب وضيّع علي عمري ><.
      بس الله يبارك فيك ^^.

      هل نضع أعمال المسابقة هنا للنقاش ؟؟؟؟
      على كيفك.. لكن أفضل تحطها في موضوع نقاش مراقبي الرسم.

    15. #45
      الصورة الرمزية سانوسوكى
      سانوسوكى غير متصل عضوة مميزة في منتديات الرسم
      التسجيل
      06-08-2004
      الدولة
      مدينة الاسلام
      المشاركات
      2,488
      المواضيع
      63
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: الاقتراحات لمسابقة العيد

      على كيفك.. لكن أفضل تحطها في موضوع نقاش مراقبي الرسم.
      افضل ذلك ايضا و لكن اين هو هذا الموضوع , الاستراحة ؟

    صفحة 3 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة

    ضوابط المشاركة

    • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
    • لا تستطيع الرد على المواضيع
    • لا تستطيع إرفاق ملفات
    • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
    •