هاى ياجماعه أنا مش عارف أيه الموضوع اللى أنتوا بتتكلموا فيه بس أنا ديه أول مره ليا على المنتديات ديه وأوال مره أجربها أنا عايز أصاحب أى حد من الموقع علشان يفهمنى أيه الحوار ده أنا أسمى محمد من مصر وده المايل بتاعى علشان حد يكلمنى عليه ويفهمنى أيه الموضوع ده
manchie2004@hotmail.com






























هاى ياجماعه أنا مش عارف أيه الموضوع اللى أنتوا بتتكلموا فيه بس أنا ديه أول مره ليا على المنتديات ديه وأوال مره أجربها أنا عايز أصاحب أى حد من الموقع علشان يفهمنى أيه الحوار ده أنا أسمى محمد من مصر وده المايل بتاعى علشان حد يكلمنى عليه ويفهمنى أيه الموضوع ده




