• 0
  • مالي خلق
  • أتهاوش
  • متضايق
  • مريض
  • مستانس
  • مستغرب
  • مشتط
  • أسولف
  • مغرم
  • معصب
  • منحرج
  • آكل
  • ابكي
  • ارقص
  • اصلي
  • استهبل
  • اضحك
  • اضحك  2
  • تعجبني
  • بضبطلك
  • رايق
  • زعلان
  • عبقري
  • نايم
  • طبيعي
  • كشخة
  • صفحة 4 من 5 الأولىالأولى 12345 الأخيرةالأخيرة
    النتائج 46 إلى 60 من 67

    الموضوع: First Reply?

    1. #46
      الصورة الرمزية smigle
      smigle غير متصل عضو مميز في المنتدى العام للألعاب
      التسجيل
      17-08-2004
      الدولة
      Back to UK,cursing the weather
      المشاركات
      928
      المواضيع
      29
      شكر / اعجاب مشاركة

      مشاركة: First Reply?


      اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Angel whisper
      سميجل:
      دخليلك لا تعطيني الاذن ~_~
      انا اذا يلست اصحح اخطائك ما بهدك الين ما تيلس تهزئني ..
      seriously .. اسأل آسفوه T.T
      كنت اصححله غلطاته بالاحمر ><
      I don't mind............. really

      on the contrary, I'll feel that there is someone sniffing around for my mistakes, which will keep me "eyes wild open" @@m

      يالله، وإذا مصختيها...(ش)المشكله في الهواش، بالعكس ظاهره صحيه بين الأصدقاء "بس ها، ممنوع التفرص و يَر الشعر)
      * targtting her left eye and preparing his fist for a punch*

      اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة asf4ever
      بس الحين ولله الحمد بدخل دورة أنجليزي مكثفة وتوفل وبمتحن توفل بألف درهم من عند الوزارة
      متى بتمتحن توفل؟ وأي نوع؟ Paper based or computer based TOEFL

      يالله خلنا نخليها "كمبتشن" ونشوف من بيكون سكوره أعلى....والجائزه....هممممم، مادري خل الأعضاء يحددون.

    2. #47
      الصورة الرمزية smigle
      smigle غير متصل عضو مميز في المنتدى العام للألعاب
      التسجيل
      17-08-2004
      الدولة
      Back to UK,cursing the weather
      المشاركات
      928
      المواضيع
      29
      شكر / اعجاب مشاركة

      مشاركة: First Reply?


      اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Angel whisper
      سميجل:
      دخليلك لا تعطيني الاذن ~_~
      انا اذا يلست اصحح اخطائك ما بهدك الين ما تيلس تهزئني ..
      seriously .. اسأل آسفوه T.T
      كنت اصححله غلطاته بالاحمر ><
      I don't mind............. really

      on the contrary, I'll feel that there is someone sniffing around for my mistakes, which will keep my "eyes wide open" @@m

      يالله، وإذا مصختيها...(ش)المشكله في الهواش، بالعكس ظاهره صحيه بين الأصدقاء "بس ها، ممنوع التفرص و يَر الشعر)
      * targetting her left eye and preparing his fist for a punch*

      اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة asf4ever
      بس الحين ولله الحمد بدخل دورة أنجليزي مكثفة وتوفل وبمتحن توفل بألف درهم من عند الوزارة
      متى بتمتحن توفل؟ وأي نوع؟ Paper based or computer based TOFFEL

      يالله خلنا نخليها "كمبتشن" ونشوف من بيكون سكوره أعلى....والجائزه....هممممم، مادري خل الأعضاء يحددون.
      التعديل الأخير تم بواسطة Angel whisper ; 31-12-2005 الساعة 08:17 PM

    3. #48
      التسجيل
      31-10-2001
      الدولة
      Village of Morons
      المشاركات
      7,400
      المواضيع
      151
      شكر / اعجاب مشاركة

      مشاركة: First Reply?

      تراني بديت ..
      you brought it upon yourself

    4. #49
      التسجيل
      16-10-2000
      الدولة
      Out of body
      المشاركات
      6,905
      المواضيع
      98
      شكر / اعجاب مشاركة

      مشاركة: First Reply?

      on the contrary, I'll feel that there is someone sniffing around for my mistakes, which will keep me "eyes wild open" @@m
      it should be wide.. W I D E


    5. #50
      التسجيل
      31-10-2001
      الدولة
      Village of Morons
      المشاركات
      7,400
      المواضيع
      151
      شكر / اعجاب مشاركة

      مشاركة: First Reply?

      اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Yamato
      it should be wide.. W I D E

      ايه ايه ايه انا بس اصحح الغلطات هني :mad22:

    6. #51
      التسجيل
      16-10-2000
      الدولة
      Out of body
      المشاركات
      6,905
      المواضيع
      98
      شكر / اعجاب مشاركة

      مشاركة: First Reply?

      اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Angel whisper
      ايه ايه ايه انا بس اصحح الغلطات هني :mad22:
      Who died and made you the boss

    7. #52
      التسجيل
      15-03-2002
      الدولة
      Calm Lands
      المشاركات
      2,909
      المواضيع
      147
      شكر / اعجاب مشاركة

      مشاركة: First Reply?

      ها ها ها ها ها ها ها ها هاه

      http://www.montada.com/showthread.ph...1&page=2&pp=10
      Slave of God, master of the world, I am Suleyman and my name is read in all the prayers in all the cities of Islam. I am the Shah of Baghdad and Iraq, Caesar of all the lands of Rome, and the Sultan of Egypt. I seized the Hungarian crown and gave it to the least of my slaves.

      تعلموا يا ...

    8. #53
      التسجيل
      31-10-2001
      الدولة
      Village of Morons
      المشاركات
      7,400
      المواضيع
      151
      شكر / اعجاب مشاركة

      مشاركة: First Reply?

      اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Yamato
      Who died and made you the boss
      I'm always the boss and will always be, whether you like it or not
      وبعدين حرام كل حد ينقز ويقوله انته كتبت غلط وانته سويت غلط .. مب حلوه بتعقدون فيه .. انا الحين اصححله وانا حاسه بالذنب ~_~

    9. #54
      التسجيل
      16-10-2000
      الدولة
      Out of body
      المشاركات
      6,905
      المواضيع
      98
      شكر / اعجاب مشاركة

      مشاركة: First Reply?

      اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Angel whisper
      I'm always the boss and will always be, whether you like it or not
      وبعدين حرام كل حد ينقز ويقوله انته كتبت غلط وانته سويت غلط .. مب حلوه بتعقدون فيه .. انا الحين اصححله وانا حاسه بالذنب ~_~
      thats what YOU feel..
      for me.. i dont mind at all

    10. #55
      الصورة الرمزية smigle
      smigle غير متصل عضو مميز في المنتدى العام للألعاب
      التسجيل
      17-08-2004
      الدولة
      Back to UK,cursing the weather
      المشاركات
      928
      المواضيع
      29
      شكر / اعجاب مشاركة

      مشاركة: First Reply?

      What The..........

      أولا مستر يماتو...Get out of it, will ya

      يبطون جبدي اللي يلصقون في المراقبين بس علشان المصلحه........
      Ya Ya Ya smigle you are bad, angle is good Yap Yap Yap


      عموما، بخصوص غلطة الـTOEFL لاحظي ردي الأول، مكتوبه صح "ومن غير أي تعديل مني"...مادري ايش اللي طلعها دبل أف مره ثانيه " الله يستر من اللي تسوونه يالمراقبين...

      ثانيا بخصوص which will keep me "eyes wild open" @@m

      أنا قاصدها....وقصدي أن هالشي راح يخليني مفتح عيوين

      ما كان قصدي ....يخلي عيوني مفتوحه..... داااااااا

      وبخصوص الدبل تي.....يو جوت مي





    11. #56
      التسجيل
      16-10-2000
      الدولة
      Out of body
      المشاركات
      6,905
      المواضيع
      98
      شكر / اعجاب مشاركة

      مشاركة: First Reply?

      أولا مستر يماتو...Get out of it, will ya

      يبطون جبدي اللي يلصقون في المراقبين بس علشان المصلحه........
      Ya Ya Ya smigle you are bad, angle is good Yap Yap Yap
      who died and made you her guardian..

      BUSTED BY THE SPELLING NAZI

    12. #57
      التسجيل
      31-10-2001
      الدولة
      Village of Morons
      المشاركات
      7,400
      المواضيع
      151
      شكر / اعجاب مشاركة

      مشاركة: First Reply?

      Angle = Angel
      Yap = Yup
      واذا بتستخدم wild لازم تكون الجمله my eyes wildly open مع اني الصراحه ما اشوف ان تركيبها صح
      targetting كانت غلط لانك كنت ناسي حرف الـ E
      وكنصيحه ابتعد عن استخدام الاختصارات من قوم yup & ya ..
      لانها ما تنفع ابدا ..
      this is my feedback!

    13. #58
      الصورة الرمزية smigle
      smigle غير متصل عضو مميز في المنتدى العام للألعاب
      التسجيل
      17-08-2004
      الدولة
      Back to UK,cursing the weather
      المشاركات
      928
      المواضيع
      29
      شكر / اعجاب مشاركة

      مشاركة: First Reply?

      اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Yamato
      who died and made you her guardian..

      BUSTED BY THE SPELLING NAZI
      آآآآآآآخ توني بصيدها

    14. #59
      التسجيل
      10-12-2002
      الدولة
      ادوماتو
      المشاركات
      2,455
      المواضيع
      59
      شكر / اعجاب مشاركة

      مشاركة: First Reply?

      اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NsaN
      ما اذكر عدل..بس اظن اول رد لي كان بموضوع عن FF10..
      للأسف هب قادر اظهره..

      ايامها..ايمان احيده كان حاط صورة Jean Reno من Leon (يوم بنظارته الشمسية)..
      و ويسبر كانت المراقبة بمنتدى فاينل فانتسي..

      اياااام
      هي هي هي هي ^______^

      أيام راحت و انشطبت من دفاتر التاريخ ، لا زالت ذكراها تعبق خشتنا برائحة المانقا و التوت ^____^ <<<آخرة الي يكتب بمنتدى الخواطر P :

      اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Angel Whisper
      مالت عليك احيد انا كنت اشوفك واحد شأنه عظيم في المنتدى!
      كنت اشوفك جد واحد رهيب والواحد غصبن عنه يقدره يعني ..


      انا احيد اللي جد كنت احسهم غير كانو اودن وعماد وشوشه وخوباج
      rly O__O

      thats strange O_o

      okay everybody , pay respect 4 the Great E:man <<<<هذي آخرة الي يمدحه P :

      i rly admired guys like Kubaj , u know, the rest who u mentioned were more like comrades

      anyways, i dont like memories that much

      so stop guys already, okay

      the new guys r just the same and maybe better , and i like it more right now, u know

    15. #60
      التسجيل
      16-10-2000
      الدولة
      Out of body
      المشاركات
      6,905
      المواضيع
      98
      شكر / اعجاب مشاركة

      مشاركة: First Reply?

      who died and let you correct my words..
      if i want to make mistakes.. i WILL make them

      backoff gurl :mad22:




    صفحة 4 من 5 الأولىالأولى 12345 الأخيرةالأخيرة

    ضوابط المشاركة

    • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
    • لا تستطيع الرد على المواضيع
    • لا تستطيع إرفاق ملفات
    • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
    •