since my emotions are weak , that means my personality made of carless
and that mean's it dosint matter who goes or who comes its all like whatever...
<----- its not that i dont like u , its just my gothism peronality..what can i do..hehe
since my emotions are weak , that means my personality made of carless
and that mean's it dosint matter who goes or who comes its all like whatever...
<----- its not that i dont like u , its just my gothism peronality..what can i do..hehe
مسابقة سوبر ستار وقفوها .. أنا كنت قاعد هنا عشانها ..
يا ريت تسكرون موضوع المقابله ..
وهذا أخر رد لي هنا ^^ ..
*ياه .. كنت دايم اتوقع اني ابطول هنا .. لين ما اتخرج .. اسافر .. وحتى انزوج ..* ..
Bye All ..
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
![]()
![]()
<<<يسمعها كثير بالافلام![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-----
بالنسبه لسوبر ستار .. والله ماودي اعلق لان الكل بيزعل^^![]()
المنتدى العام لمنتديات الألعاب
موفق بحياتك........و بالسلامة اخي العزيز...
WE WILL MISS YOU
تتضمن شخصا اسمه مالك جا بعد ان دخل مع البابالمشاركة الأصلية كتبت بواسطة Kubaj
![]()
::Moaed :: Tarutaru :: WHM75 :: BRD73 :: RNG60 :: BLM60 :: THF&NIN38 :: Rank10 Bastokan :: Ragnarok::
;; كأنك تقول مالك دخل![]()
Alright the message was passed ..
LOCKED