تقريبا انا عرفت العيب منين
1 أما عيب فى الابديت و ده سببه بيكون انك عندك فير وال او انتى فيرس او انتى سباى وير او تولبار مثل الياهو و الجوجل تول بار و هنا الحل الوحيد شيل الويندوز و نزله تانى و اول شئ تعمله الابديت
2 الملفات اللى نزلتها من النت بايظه نزل من الموقع الرسمى
3 انت بتفتح اللعبه من ايقونه غلط افتحها من اللى موجوده على سطح المكتب
جرب الحلول دى و لو منفعش قولى







































)
