النتائج 1 إلى 5 من 5

الموضوع: قنبلة و حصرى

قنبلة و حصرى

حصرى لمنتدانا الغالى فقط انا احتعلى شركة virtools بطريقة ما فبعتولى كل دروسهم المنجزة للبرنامج و دة مضمون الرسالة لتفتكرونى كذاب

اللنكات
    www.virtools.com/TutorialAvis/TutorialAvis.zip

دروس فديو كتييييييييييييييييييييييييييييييير و انشاء الله الى هيزاكر دة و دروس اخونة اسامة كويس يحترف virtools

رد: قنبلة و حصرى

ههههههههههههههههه انت فعلا اخوي مش مزبوط وتحكي انا بحبك وبحبلك الخير اذا كنت تنزل فيهم وقف تنزيلهم اصلا هم موجودات مع البرنامج الاصلي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انا عندي موجودات اصلا بدون هذا الكلام بعتولي ومش بعتولي وانا طبقتهم كلهم ومش راحين ينفعوك لانه يبلش الدرس وهو مساوي اساسيات اصلا بس انت ممكن تستفيد انت لكنت بعد تنزيلك للنسخة اصلا من المنتديات ترووح لمكان فك ضغط الكلف الي اصلا فيه البرنامج والاضافات ماشي وبعد هيك ترووح لمكان فك الضغط وترووح على ملف اسمه vir tolls مجلد قصدي وفيه ملف رار كبير الحجم 600 ميجا اصلا هو البرنامج وتفك ضغطه وتحصل على الافلام وزيادة كمان وشكرا.

ولله اخى انا ملاتهمش عندى و هما بدئين الدرس بالحجات الى مدينهالك و شكرا اخى العزيز على كل حال

العفو اخ بس والله علشان اوفر عليك مش علشان اعمل حالي خبير وبعرف كل شي بس لا يعني هو موجود اصلا في ملف اسمه vir tools بعد فك ضغط الملف المفروض انت منزله من اي منتدى كان فهمت علي سبارتا وشكرا.

تسلم اخي وانا اقدر جهودك الطيبة لماذا لاتقولون شكرأ او بارك الله فيك الراجل عايز يفيدكم مش يستفاد منكم

اذا تريد برنامج فيرتولز لصناعة الالعاب بروابط مباشرة وكامل
    راسلني على الماسنجر

salwan_david@hotmail.com

دروس virtools