صفحة 3 من 37 الأولىالأولى 123456781328 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 31 إلى 45 من 549

الموضوع: الموضوع الشامل عن لعبهDRAGONBALLZ budokai III معلومات.أسرار. والكثير كلها بعد التجربه

مشاركة: الموضوع الشامل عن لعبهDRAGONBALLZ budokai III معلومات.أسرار. والكثير كلها بعد التجربه

يا شباب الطريقه صحيحه 100%

و المقاتل الي أسمه يووب يطلع مع جوجيتا

مشاركة: الموضوع الشامل عن لعبهDRAGONBALLZ budokai III معلومات.أسرار. والكثير كلها بعد التجربه

أخى سوبر جيم بالنسبة لجوجيتا ssj4

فهو يطلع كبسولة إتحاد لجوكو وفيجيتا .. أنا طلعته بفيجيتا من القصة .. أما بالنسبة لجوكو فشريت الكابسولة له من محل SHOP

بالنسبة لتطليعها لفيجيتا وهى بعد ماتتسارع ضد ماجن بو وأنت متحد مع جوكو تحت أسم فيجيتو .. بعدها راح تسارعه مرة تانية وأنت داخل جسمه .. بعدين راح يقولك جوكو فى القصة أنه راح يسارعه لوحده ويبلغك بمهمة تانية وبعدها يوروك أن فيجيتا عصب وقال أنه لايأخذ أوامر من جوكو .... بعدها رووح للمكان اللى فيه الثلج وراح تلقى السوبريم كاى راح يبلغك بوجود قوة غريبة أو أنت اللى راح تبلغه .. المهم لو مالقيته شووف الخريطة كلها بس لاتدخل للمكان الأحمر اللى فيه تسارع كيد بوه وتخلى جوكو يشحن اليونيفيرسال سبيريت بومب ... وبعدها راح تلاقى برولى وتسارعه .. أغلبه وبعدها راح تجد قوة تانية غريبة .. وراح تلقى مكانها فى آخر الخريطة من تحت على اليمين .. روح لها وراح تتفاجأ بأن جوكو أصبح سوبر سايان 4 .. سارعه وأهزمه وراح تتحصل عليها ..

وأيضا تقدر تطلع كبسولة سوبر سايان 4 لفيجيتا وحدها بدل من وجودها فى كبسولة الALL MOVES .. وهو أن بعد ماتهزم برولى على طوول .. رووحد ودور على بولما فى المدن .. وراح تقولك روح لها للبيت .. بعدين رووح لمدين West City .. وراح تقولك أنك تقدر تطور لسوبر سايان 4 وتأخذ الكابسولة .. بعدها روح لجوكو سوبر سايان 4 فى أقصى اليمين من تحت وأهزمه وراح تحصل كابسولة جوجيتا سوبر سايان 4
    Fool Me Once = Shame On You .... Fool Me Twice = Shame On Me
    ]

وأيضا عرفت طريقة تطليع أوميجا شينرون ..لوطلعته راح أعطيكم التفاصيل بأذن الله ..

بس اللى ماعرفته هو الإتحادات اللى مش موجوده فى الرسوم زى كولر من فريزا ومثل هذه الإتحادات اللى سمعنا إنها موجودة فى فترة قبل إصدار اللعبة ..

وأيضا نريد من الأعضاء اللى طلعو كل شىء فى اللعبة . أن يعطوونى تشكيلة الكابسولات المثالية لفيجيتا .. من غير كابسولات الإتحادات والكابسولة اللى فيها كل الضربات .. يعىن أريد تشكيلة قوية .. والأفضل له .
    ]

السلام عليكم

شكرا لك أخي B-ROCK

لكن فيه خطأ

أنا أنهيت اللعبه بفيجيتا مرتين المهم بعد قتال سوبر بو في المكان الغريب(داخل جسمه) وهزيمته علطول أقتل كيد بو بدون أن يضعوني في الخريطه من شاشه سوبر بو إلى كيد بو فكيف أذهب للجزيره وأنا لم أمشي في الخريطه؟؟

وأنت قلت تعرف طريقه تطليع أوميجا شينرون ما هي الطريقه وطبعا مانلومك لو غلط خلناكلنا نجربها

وياشباب فيه سر خطييييييييييير بلعبه قالي واحد عنه بس مو متأكد منه يقول ألعب بدوري بواحد لا يعرفه هو(واحد من ال11) المهم بهذا الاعب أجمع الكرات وبعد خروج التنين يقولك الأمنيات التاليه
    1-أخراج جميع ضربات المقاتل هذا
    2-أخراج جميع الشخصيات في الشريط
    3-أخراج جميع العلب بشريط

وأنا صراحه ماني متأكد ووهذا ممكن جدا

السلام عليكم..^_^

معليش تاخرت علييييييكم والله بسبب الإختبارات ماأقدر أشتغل على النـــــت

بس الظاهر عرفتوا كيف تطلعون السوبر سيان 4 وبرولي والحمدلله

فهو يطلع كبسولة إتحاد لجوكو وفيجيتا .. أنا طلعته بفيجيتا من القصة .. أما بالنسبة لجوكو فشريت الكابسولة له من محل SHOP

بالنسبة لتطليعها لفيجيتا وهى بعد ماتتسارع ضد ماجن بو وأنت متحد مع جوكو تحت أسم فيجيتو .. بعدها راح تسارعه مرة تانية وأنت داخل جسمه .. بعدين راح يقولك جوكو فى القصة أنه راح يسارعه لوحده ويبلغك بمهمة تانية وبعدها يوروك أن فيجيتا عصب وقال أنه لايأخذ أوامر من جوكو .... بعدها رووح للمكان اللى فيه الثلج وراح تلقى السوبريم كاى راح يبلغك بوجود قوة غريبة أو أنت اللى راح تبلغه .. المهم لو مالقيته شووف الخريطة كلها بس لاتدخل للمكان الأحمر اللى فيه تسارع كيد بوه وتخلى جوكو يشحن اليونيفيرسال سبيريت بومب ... وبعدها راح تلاقى برولى وتسارعه .. أغلبه وبعدها راح تجد قوة تانية غريبة .. وراح تلقى مكانها فى آخر الخريطة من تحت على اليمين .. روح لها وراح تتفاجأ بأن جوكو أصبح سوبر سايان 4 .. سارعه وأهزمه وراح تتحصل عليها ..

وأيضا تقدر تطلع كبسولة سوبر سايان 4 لفيجيتا وحدها بدل من وجودها فى كبسولة الALL MOVES .. وهو أن بعد ماتهزم برولى على طوول .. رووحد ودور على بولما فى المدن .. وراح تقولك روح لها للبيت .. بعدين رووح لمدين West City .. وراح تقولك أنك تقدر تطور لسوبر سايان 4 وتأخذ الكابسولة .. بعدها روح لجوكو سوبر سايان 4 فى أقصى اليمين من تحت وأهزمه وراح تحصل كابسولة جوجيتا سوبر سايان 4
    يمكن تقصد قبل مانقاتل كيد بو المرة الأولى

ولا يمكن غلطان في كلامك لنه زي ماقال الأخ سوبر غيم

لكن فيه خطأ

أنا أنهيت اللعبه بفيجيتا مرتين المهم بعد قتال سوبر بو في المكان الغريب(داخل جسمه) وهزيمته علطول أقتل كيد بو بدون أن يضعوني في الخريطه من شاشه سوبر بو إلى كيد بو فكيف أذهب للجزيره وأنا لم أمشي في الخريطه؟؟

لكن أنا بجرب ولامانع من التجربة...

وأول ماألقى شئ راح أخبركم..

يالله بروح أذاكر وراي تاريخ..
    الحيآة بسيطة .. مهمآ ابتعدت عن عآلمك سوف تعود إليه .. !

يا أخوان أنا جربتها مرتين ونفس الحركه وبعد قتال كيد بو أنهي القصه بفيجيتا كيييييييييييييييف يا عااااااااااااااااااااااااااااااااالم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

أرجوكم

تصدقون بدأت أفكر أني أستخدم الجيم شارك وطلع كل شي وشرايكم؟

ياأخوان تروا الطريقة صح 100%

حقت جوجيتا سوبر سيان 4

بس شوفوا كيف اول ماتروح علامة M الي تكون في فيجيتا بعد قتال

ماجن بو روح للنقطة الحمراء وراح تلقى جوكو وبعدين تندمجون وتقاتلون سوبر بو

ولما تهزمونه بعدين لما يجي فيجيتا في الخريطة وبعدين روحوا للحزر الصغيره ال في الجنوب(او دوروا عليها )

المهم بتلقى مكان ادخل وراح تلقى جوكو والسوبريم كاى وبعدين يكلمونك وبعدين روح للنقطة الحمراء ةتلقى برولي

وبعدين لما تهزمه روح للنقطة الحمراء الثانية وقاتل ssj4 جوكو وبعدين يطلع لك الإندماج

سلاااااااااااام أنا مجربها واسم ضرتبه القاضيه(الي مايبغى يعرف لايقرى)

100xkamehameha
    :shock22: :shock22: :shock22:

أخي Kingdom Fantasy

أرجوووووووووك لاتروح قبل ماتجاوبني شوف بشرحلك وضعي تماماً:

بعد مايروح حرفM من فيجيتا سأتبارا مع سوبر بو بفيجيتو حلو

أقاتله مرتين المره الأولى بفيجيتو
    والثانيه داخل جسمه بفيجيتا وتنقص طاقتينا بدون ضرب

وهنا المشكله
    بعد هزيمته أروح مباشرتا لكيد بو(بدون ما أناضر أو أمشي على الخريطه)يعني أوتوماتيكيا

من شاشه سوبر بو إلى كيد بو

فكيف أمشي بل خريطه وأنا ما طبيت فيها أصلا

أرجوووووووووووووووووووك تقولي أنا بنفجر وطلعت جوجيتا العادي بقيلي جوجيتاssj4

أرجوووووووووووووووك

لحظه

سؤال هل من شروط خروج جوجيتا ssj4

أن أكون مطلع فيجيتا ssj4

لأني ماطلعته لكن أعرف الطريقه أن كان من الشروط أطلعه

O_o كيف على طول يروح انا مايروح انا يخرج للخريطة

غريبة أكيد فيه مشكلة في نسختك

طيب شوف انا عندي طريقة متعبة كل ماتروح للماب الخريطة

دور ولاتخلي مكان واستمر هكذا يمكن ماتروح لكيد بو على طول يمكن تتغير القصة

جرب كذا لأني يوم طلعته ماخليت مكان في الماب كل ماأطلع للخريطة أفرها ولاأخلي مكان وهكذا

لحظه

سؤال هل من شروط خروج جوجيتا ssj4

أن أكون مطلع فيجيتا ssj4

لأني ماطلعته لكن أعرف الطريقه أن كان من الشروط أطلعه
    NoOoOoOoO

طريقتم يا أخيKingdom Fantasy
    مومتعبه

ألا كلمه متعبه شويه عليها
    لن أفعلها شي مو معقول كل ما أطلع للخريطها أفرها

أنا مستغرب كيف تقولون قبل كيدبو دور في الخريطه أنا ما أروح للخريطه بعد هزيمه سوبر بو للمره الثانيه يجي كيد بو ويقول:هاها
    بعدين نروح فيجيتا وجوكو وكيد بو لمكان أخضر وطبيعه بعدين تسمع صوت للمضاربات بين كيد بو وجوكو بعدين أبدأ القتال وأذا هزمته تنتهي القصه ويطلعلي ترنكس المستقبلي

كيف؟؟؟؟

طيب مافيه طريقه ثانيه؟؟؟

أوووووووووووووه لحظه بشوف حاجه وبجي

طلع حاجه مهمه جوجيتا علبه الأتحاد عند جوكو مو فيجيتا يعني الأساس عند جوكو وفيجيتا لازم أخرج علبه الأتحاد

لازم أعرف وحده من ثنتين:
    1-أخرج علبه الأتحاد جوجيتا للمقاتل فيجيتا
    2-أو أخرجssj4جوجيتا للمقاتل جوكو

وكلاهما لاأعرفهما وأنا أفضل أني أخرج ssj4جوجيتا لجوكو

علموني وحده

أخى أعذرنى على الرد المتأخر .. بس بالنسبة للطريقة اللى قلتها . فأرجو أنك تجرب آخر مرة يكون فيها فيجيتا على كوكب الأرض .. يعنى مش فى عالم الKi .. حتى لما تدور تلقى برولى .. بعد ماتقاتله .. راح تشوف فى القصة أن فيجيتا شعر بقوة أخرى أقوى من برولى ومنه .. بس أصبر لاتروح لها .. وهى مكانها فى أقصى الجنوب على اليمين واللى هو جوكو سوبر سايان 4 .. بل أمشى ودور فى الجهة اليسار حتى تجد بولما وتكلمها بعدها تقولك أن تروح للبيت لأن عندها سر للتحول لسوبر سايان 4 .. بعدها روح لمدينة West City .. وراح تعطيك سوبر سايان 4 لفيجيتا ..

بعدها رووح لجوكو فى المكان اللى قلته وأهزمه . بعدها راح تحصل الكابسولة جوجيتا لفيجيتا .. واللى منها يتحول لجوجيتا سوبر سايان 4 ويطلق ضربته اللى هى 100xBigBang KameHaMeHa

............

وطبعا لو بدك تطلع ضربة Kamehameha10x لجوكو سوبر سايان 4 .. لأن حتى لما تحصل كابسولة جوكو سوبر سايان 4 ماتلقاها ..

وأيضا لوبدك ضربة Final Shine Attack القوية لفيجيتا وهو سوبر سايان 4 ..وحتى هى ماتكون موجودة لفيجيتا لما تحصل له كابسولة سوبر سايان 4 .. وهى بطريقة واحدة أنا طلعتها لكل واحد منهم

وهى عند اللعب بطور اليونيفيرسال لكل منهم أن تجمعون كرات التنين .. وفى نهاية القصة أطلبو أول خيار واللى فيه جميع ضربات اللاعب .. وراح تلقو كل ضربات فيجيتا اللى تعجبكم . أو لو لعبتو بجوكو راح تجدو ضرباته كلها القوية .. من دون الإتحادات طبعا .

أى إستفسار تانى تفضلو .. وأعتذر على التأخير .
    ]

طريقه ثانيه بعد ماتهزم برولي لازم تكون معاك الكرات السبعه روحWest City كلم بولما وروح ال ورلد تورنامينت اهزم غوتينكس وبعدين اهزم او ميغا شينرون وبتقاتل بغوغيتا ssj4وحيطلعلك

السلام عليكم
    كيف أطلع يوووب؟
    وكيف اطلع الوحش الأخير اللي في الفلم اللي يشتغل أوتوماتيكي أول ما تشغل اللعبة
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ومشكورين واجد عالأسرار......

شوف صفحه 2الكتابه الي بالون الاحمر

صفحة 3 من 37 الأولىالأولى 123456781328 ... الأخيرةالأخيرة