النتائج 1 إلى 5 من 5

الموضوع: .. Silkroad New Europe Suits ..

.. Silkroad New Europe Suits ..

بسم الله الرحمن الرحيم
    .
    جبت لكم اليوم صور الملابس في النسخه ارض اوروبا في لعبه سيلكرود بس وااع شكلهم يلوع الجبد ماعدا الارومور الباقي يستحق الحرق
    .
    ARMOR
    ---------------

Degree 1:

Degree 2:

Degree 3:

Degree 4:

Degree 5:

Degree 6:

PROTECTOR
    ---------------

Degree 1:

Degree 2:

Degree 3:

Degree 4:

Degree 5:

Degree 6:

GARMENT
    -----------------

Degree 1:

Degree 2:

Degree 3:

Degree 4:

Degree 5:

Degree 6:

--
    [IMG]http://www.**********com/up/uploads/1efeebf9ea.jpg[/IMG]
    --
    IGN : KingLevent
    Server : Venice
    LvL : 71
    Build : Heavy int Hybrid
    Guild : Left bunny union , guildless

رد: .. Silkroad New Europe Suits ..

بسم الله

مشكور اخى على الصور

و لكن انا ملاحظ شى انها لا يوجد تشابه بينها و بين silkroad .............

مشكور اخى ..........

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صاحب السلسله
    بسم الله

مشكور اخى على الصور

و لكن انا ملاحظ شى انها لا يوجد تشابه بينها و بين silkroad .............

مشكور اخى ..........
    ههههههههههه الصور دى لابديت كبير سوف يضاف لسيلك رود الحاليه فى خلال سنه من الان ان شاء الله ..
    الابديت يضم شخصيات اخرى و اسلحه و ملابس و سكلات و وحوش و مدن مختلفه تماما عما هو موجود الان فى سيلك رود ..
    انا كنت بلعب سيلك رود من ايام ما كانت بيتا و سبتها حتى ينزل هذا الابديت لانى كرهت كل الالعاب اللى بيكون قصتها او الاستايل بتاعها اسيوى .. اما الابديت دا بيكون كل حاجه فيه بالاستايل الاوروبى اللى انا بحبه
    حد لسه فاكرنى؟؟

معلش ياخويه فالح .. انا شفت الوحوش و السكلات و اليونيك و كل حاجه في اللعبه بس كوري .. و لعلمك مش هتنزل الا بعد سنتين و لا حاجه مش سنه .. لاننا لسه في النسخه الانجليزيه هيفتحوا الصحراء اللي فوق اللي فيها الوحوش من 70 - 80 .. + الارض الجديده .. في ارض كمان زي هوتان و الكلام ده كله بتتفتح فشوف لسه قد ايه ..
    .
    غير ان النسخه الاوروبيه .. سكيلاتها غريبه .. اسلحتها مش حلو .. حتي لبسها ...
    .
    جرب الاسيويه ياخويا و كمل فيها ..
    .
    اللي هتكون رهيبه فعلا النسخه العربيه واااو شفت صوره لها في فيديو في الموقع .. و تقريبا قراءت في موقع اجنبي ان الشخصيات الاسلاميه بتكون قادره علي التحكم في الجن و وحوشها شديده ..
    --
    [IMG]http://www.**********com/up/uploads/1efeebf9ea.jpg[/IMG]
    --
    IGN : KingLevent
    Server : Venice
    LvL : 71
    Build : Heavy int Hybrid
    Guild : Left bunny union , guildless

يا حبيب قلبى الاوروبيه مش هتكون نسخه مستقله بل مجرد ارض ضخمه تقريبا بحجم الارض الحاليه اللى فى الخريطه و سوف تضاف بجانبها .. و ليس لعبه مستقله .. كمان هى فعلا هتنزل خلال سنه و دا قاله واحد من الجيم ماسترز كنت كلمته من كام شهر لما كنت لسه بلعب اللعبه و قالى ان الابديت الاوروبى بينزل اما اخر السنه دى او اول السنه الجايه .. كمان اصلا كلها اسابيع و يضيفو الارض و المدن الاوروبيه لنسخة اللعبه الكوريه يعنى الابديت الاوروبى هو راخر هيجيلنا قريب و اقرب تخمين هو اخر السنه دى ..
    كمان الارض الاسويه الحاليه زى الصين و الهند و البلد بتاعت الصحرا دى زهقت منهم و انا بكره الشخصيات و الاسلحه الصينيه الزباله اللى موجوده فى اللعبه ... بمعنى اخر انا بكره اى لعبه قصتها او الاستايل بتاعها صينى/كورى/يابانى او بيحكى عن آسيا بمعنى اصح .. اما الاستايل الاوروبى فانا اعشقه عشان كدا انا مستنى الارض الاوروبيه .. غير كدا مين قالك يعنى انى مستعجل اصلا على اللعبه .. انا كدا كدا تقدر تقول اعتزلت 95% من العاب الكومبيوتر اصلا
    كمان انا سبق و قلت انا بلعب سيلك رود من ايام ما كانت بيتا و لسه سايبها من شهرين لانى زهقت من الشخصيات اللى شكلها مقرف و القصه المتخلفه و الملل ..
    كمان متقولش ابدا ان الارض الاوروبيه و سكلاتها و الحاجات اللى فيها وحشه الا لما تبقى تجربها بنفسك .. مفيش حاجه اسمها دا ظاهر من الفيديوهات او الكلام الفاضى دا ..
    كمان يا حبيب قلبى مين قالك ان الارض العربيه هتكون حلوه و روعه ؟؟ كل اللى شفناه فيديو 3D لا اكتر ولا اقل .. و الفيديو مجرد فيديو دعائى و لا يبرهن على وجود اى شى من هذا فى اللعبه .... اعتقد الارض العربيه هى الى ادامها سنتين على الاقل .. اما الاوروبيه فهى قريبه على اساس كلام الجيم ماستر ليا من حوالى شهرين ..
    حد لسه فاكرنى؟؟