النتائج 1 إلى 2 من 2

الموضوع: نويت اشترى بروتون gen 2 ... ايه رأيكم فيها ؟؟؟ ضرورى

Cool نويت اشترى بروتون gen 2 ... ايه رأيكم فيها ؟؟؟ ضرورى

ان شاء نويت اشترى gen2 2008 سودة سبورت باكدج

انا فضلتها فى اختيارى على نيسان صنى 2008 ex salon وعلى متوسيبيشى لانسر 2008 الشكل القديم 1300 cc

على الرغم انهم فى نفس الفئة السعرية هى بــ 88500 موديل 2008 والصنى 87000 والمتوسبيشى بــ 91000

الصراحة لاسباب الاول ان العربية كل الناس اللى معاهم العربية بيشكروا فيها اوى وانا جربتها والصراحة ثباتها غير عادى وانيقة اوى من جوة وشبابية ده غير ان الموتور بتاعها مصمم زى اللوتس

العربية من برة منتهى الشباكة وشبابية اوى وانا عندى 21 سنة وهتبقى بتاعتى بس وهتفضل معايا فترة كبية ان شاء الله انا عارف ان العربيات اللى خذفتها يابانى وسوقها رائع ولما تتباع مش هخسر فيهم على عكس الجين 2 بس عجبانى جدا كمان لان كماليتها كتيرة على عكس نيسان صنى الــ ex salon

عايز بقى رأيكم فيه بدون النظر لرأيى الشخصى

رد: نويت اشترى بروتون gen 2 ... ايه رأيكم فيها ؟؟؟ ضرورى

السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة أخوي , أنا فهمت من كلامك إنك من مصر ^_^ سلامي لأم الدنيا ^_^ و بخصوص الموضوع , أحب أقولك إني أنا ناوي أشتري اللانس حيث أنه مواصفاتها رائعة بالنسبة لسعرها و بالنسبة للبروتون فهي أضعف بكثير من اللانسر من ناحية المحرك خصوصآ إني لاحظت أنك تبي سيارات رياضية بعض الشيء و خصوصآ أن الانسر شكلها مأخوذ من شكل أروع السيارات الرياضية اليابانية و هي Evolution ^_^

و تحياتي لك ^_^