النتائج 1 إلى 4 من 4

الموضوع: مساعدة من اهل الرياض بخصوص شراء جهاز جديد

مساعدة من اهل الرياض بخصوص شراء جهاز جديد

اخوانى انا عايش فى مصر ولى خال عايش فى الرياض وهيكون فى القاهرة ان شاء الله الاسبوع القادم

كنت ارغب فى شراء جهاز اكس بوكس جديد ويكون عادى بريميوم ولكن يكون فالكون وليس عادى وطبعا من الافضل يكون متعدل واكيد يكون جديد ويكون اوربى او امريكى

ولكن خالى لا يفقه فى فنيات الجهاز فكنت ارغب فى اسم محل جيد وموثوق منه ومحترم وتكون اسعاره جيدة ويكون قريب من وسط البلد فى الرياض بحيث يكون سهل على خالى الوصول اليه والشراء بدون معاناة وطبعا بدون ان يخدع من صاحب المحل او شئ

كمان حبيت اسال عن سعر الجهاز يكون فى حدود كام وهل بيكون معاه لعبة مجانية ام لا وبحاجة لمعرفة التفاصيل حتى يستطيع خالى الشراء بسهولة

طبعا انا عارف انى بتعب الاخوة السعودين فى المنتدى لكن ياريت تكون المعلومات موثوقة وياريت لو احد يعرف رقم احد المحلات الموثوقة والاسعار وتفاصيل عملية البيع والشراء اكون شاكر جدا له

وفى النهاية شكرا لمساعدتكم لى

رد: مساعدة من اهل الرياض بخصوص شراء جهاز جديد

يا مان روووح على محل جيم نيشن وانت مغمض
    اولا الاجهزة كلها فالكون وكمان عندهم ضمان على الاجهزة المعدلة ودى ميزة مش موجودة فى اى محل تانى
    الضمان فقط على اللمبات الحمراء ، يعنى لو جت لك تقدر تبدل الجهاز ، بس لو جالك باند الضمان لاغى

شكرا يا اخى بس ياترى عنوان المحل ده فين؟؟ وياترى الاسعار ايه وهل هم ناس محترمة ومش هيضحكوا على خالى استغلالا لانه ميعرفش فى الاجهزة ولا ايه

والمهم سعر الجهاز كام؟؟؟

شكرا يا اخى بس ياترى عنوان المحل ده فين؟؟ وياترى الاسعار ايه وهل هم ناس محترمة ومش هيضحكوا على خالى استغلالا لانه ميعرفش فى الاجهزة ولا ايه

والمهم سعر الجهاز كام؟؟؟
    الصراحة العنوان مش عندى لانى اصلا مش من السعودية
    انت ممكن تروح على الجوجل وتكتب جيم نيشن وتشوف موقعهم وكمان تقدر تتواصل مع ادارة الموقع وتعرف الاسعار عندهم وتسئل بره وشوف ايه الفرق ، بس انا ارجح انك لو هتشترى معدل تجيبه اوروبى من عندهم لان زى ما قلت لك هم بيعطوا ضمان على الاجهزة المعدلة مثل ما قال الاعضاء ، وانت تقدر تتواصل مع ادارة الموقع عندهم وتعرف كل شئ تريد ان تعرفه