النتائج 1 إلى 3 من 3

الموضوع: Infiltrateï؟½ Horde EU-Kazzak ï؟½ï؟½ï؟½

Post Infiltrate Horde EU-Kazzak قلد عرب

السلام عليكم
    اخواني حبيت اطرح عليكم الي يبا يدخل القلد مالي انا مخلDragon Soul + Firelands
    p من والعب العبه من ايام 60 عندي شباب تقريبا 7 كلهم لعيبه اول ما بدا Firelands;بديت اسوي الفريق والحمد الله الفريق يمشي بس عندي مشكله في نقص بعض الايام وحبيت
    اطرح عليكم الي حااب يسجل عندي ويدخل ويايه بس ابا ناس جاده في الموضوع لانه ابا اسوي بروكرس حلو واهم شي عندي الوقت انا مسوي موقع مع كل شي اذا انته حاب
    تدخل ويايه مرحبابكم والله وانا صراحه اشجع على القلدات العربيه احسن من الاجنبيه .
    ..الفريق مالي الحين 10 وانا مركز اني اسوي بروكرس حلو في هذا واقدر افتح قروب ثاني يعني انسوي 2 رن في
    انا استخدم بعض الكلام انجليزي بس كلهم عرب 100%
    (infiltrate) عن
    is a guild formed just before the release of Cataclysm. While it lacks rich history of its own, the management of the guild is consisted mainly of former hardcore raiders with experience dating back to as far as vanilla. This sets infiltrate primary focus strongly in the pve aspects of the game where we strive for good progress while keeping a somewhat relaxed schedule which can fit anyone's limited free time. In addition, we do enjoy the various social aspects of World of WarCraft and prefer our members to be active in creating not only a good raiding environment but also a friendly atmosphere that anyone would feel welcome in an enjoy even the casual chat.
    wow progress

As previously mentioned we keep a 3-day raiding schedule with an optional 4th for some special occasions.
    special occasions.
    Wed - 16:15 - 19:00 Time wow
    Thu - 16:15 - 19:00 Time wow
    Sun - 16:15 - 19:00 Time wow
    Mon - 16:15 -19:00 (optional)

http://www.wowprogress.com/guild/eu/kazzak/Infiltrate
    موقع القلد :

http://infiltrate.enjin.com

الي يحب يتواصل ويايه في العبه

GuildMaster : Bossknight or Binnoma
    Officers Shmmay, kasx , Chicano
    التعديل الأخير تم بواسطة الكتبـ^_^ـي ; 12-12-2011 الساعة 12:22 PM

رد: Infiltrateï؟½ Horde EU-Kazzak ï؟½ï؟½ï؟½

بالتوفيج بن عمك .. ياغير انته ماحددت الكلاسات المطلوبه .. وانا اعرف شباب سكل في سيرفركم .. بطرشهم صوبك .. وشوفهم
    نحن قومٌ اعزنا الله سبحانهُ وتعالى بالإسلام

8/8 10Man
    HC 8/1

رد: Infiltrateï؟½ Horde EU-Kazzak ï؟½ï؟½ï؟½

في الوقت الحضر محتاجين
    Holy pala
    Rdruid