السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
هيدا الموضوع معمول مخصوص لكل عائلة بدها تسافر للجبيل او اى شاب عنده عمل وراح يسافر للجبيل او اى عروسان بدهم يغيروا جو فى مكان جميل مثل الجبيل من الاخر هيدا الموضوع لكل المهتمين بمدينة الجبيل .
اليوم انا مجمعتلكم افضل فنادق الجبيل اللى خدماتها ممتازه بس كمان وده اكييييييييييييييد مهم ماراح تخربلكم ميزانيتكم يعنى راح نسافر ونوفر , ايوه هايدا حقيقة مع فنادق اليوم ممكن نسافر ونوفر بس نصيحة اللى بدوا يحصل على اسعار ممتازه يبقى لازم يحجز هايدى الفنادق عن طريق موقع هولدن لانه بيكون عامل خصومات كتييييييييير كبيره .
اول فندق عندنا لليوم هو فندق الجبيل هاى رايز اللى بيوقع على طريق ابو على , صدقونى ما بيلزم ابدا يكون الفندق كتييييييييير غالى حتى يكون كتير نضايفى او خدماته ممتازه واكبر دليل على هايدا الشى هو هايدا الفندق اللى سعر الليلة فيه باقل من 300 ريال ومع ذلك كل غرفه مكيفه وبيها حمام ومطبخ مجهزين تجهيز كامل لا وايه خدمة واى فاى مجانية كمان اعتقد مابدنا اكتر من هيك فى اى فندق بنسكن فيه هايدا الفندق وفرلنا كل شى بدنا اياه .

تانى فندق معانا انهارده هو فندق الفرحان للأجنحة الفندقية اللى بالجزان , حقيقى مهما دورنا ما راح نلاقى متل اسعار هايدا الفندق , تصوروا الفندق سعر الليلة فيه اقل من 200 ريال  فعلااااااااااااااا سعر الغرفه فيهة 199 ريال واذا كان بدك تحجزها لشقه من غرفتين راح تكون بسعر 310 ريال طبعا موفرينا لكل الخدمات فى كل الغرف من التلفزيون والقنوات الفضائيه عشان نتفرج براحتنا لما نرجع من طلعاتنا وكمان حمام ومطبخ مجهزين وكتيييييييييييييير نضاف وده شئ مهم كتير طبعا

تالت واخر فندق معانا لليوم هو فندق درة السما وهايدا اغلى فندق لليوم ولكن طبعااااااااااااااااااا موقع هولدن عامل معانا الواجب وزيادة  عامل على الحجز خصومات كتير كبيرة واصله ل20% وطبعا ما محتاجه اوصلفكم نضافة وجمال هايدا الفندق حقيقى كتير رائع

فعلا وعن تجربتى وتجربة اهلى واصحابى هادول الفنادق رائعيييييين وموقع هولدن كالعادة مميز وبيقدم عروض كتير حلوه وانا قولت لازم افيد اخوانى واخواتى اللى معنا هون بالمنتدى واى حد بده اى شى انا بخدمتكم عاطول