السلام عليكم اخواتى واخوانى
بما انى شخصيه بسافر كتير حسب طبيعة شغلى , فدايم ادور على فنادق تكون حلوه وكمان رخيصه , عشان كده انا حاسه بظروف كل العائلات اللى بدها تسافر وما بتعرف وخاصه فى اخر السنه الواحد بيكون محتاج يغيرلوا جو شوى . عشان كده انا قررت ادور على افضل الفنادق اللى منزله عروض فى اخر سنه 2014 واول 2015 لانى بعرف كويس ان اغلب الفنادق بتعلى اسعارها بهيدى الفتره عشان كده قولت لازم احارب هيدى الظاهره واجمع افضل وارخص وانضف الفنادق لعل الجميع يستفاد ويدعيلى بظهر الغيب
اول فندق معنا لليوم هو فندق خزامى جازان للشقق المفروشه وعن تجربة هايدا الفندق كتير نضيف وشققه كتيييييييير حلوه واسعارة ممتازه والموقع عامل عليه عروض حتى يوم يناير تخيلوا منلينوا للسعر من 350 ريال الى 263 ريال وده سعر الشقه المفروشة اللى من غرفة واحدة اما الاستوديو فعاملين عليه عرض من يوم 14 يناير ومنزلينوا للسعر من 250 ل 200 ريال , والله الفندق فعلا ممتاز والعرض اللى عاملينوا هولدن برضو كتير ممتاز وفيه بكل غرفه تلفزيون وقنوات فضائيه وحمام ومطبخ كتير حلوين وكمان ما نسيوا خدمة الواى فاى لا وايه بالمجان .

وتانى فندق هو فندق درة المطار للشقق المفروشه , يا الله كتير شكرولى فيه من معارفى واصحابى وخصوصا انه بيقع بجده ومع ذلك الموقع عاملين عليه عرض كتير حلو طوال شهر ديسمبر ومنزلينوا لسعره من 200 ريال الى 160 ريال فى الليلة الواحدة

تالت فندق هو فندق الرحابة المميزه اللى بجده وانا شخصيا جربته وكان كتير نضيفى والموقع عامل عليه عروض حلوه كتير كتير والموقع عامل عليه عروض من منتصف شهر ديسمبر الى اخره ومنزلينوا للسعر من 260 ريال الى 208 ريال وهايدا على الغرف اللى لفردين عن جد اسعار خرافيه ما بتلاقيها ابدا وخاصه فى اخر السنه .
عن جد اللى بدوا يتفسحلوا شوى ويغيرلوا جو ويغير مودوا حبتين عشان يبدأ السنه الجديده وكله نشاط ما الوا الا السفر واذا بدنا نسافر بدنا نحجز فى فنادق وهون ما النا الا هولدن هايدا الموقع الرائع اللى بيفاجئنا بعروضه المميزه كتير . شكرا هولدن على تميزك وتوفيرك لفنادق جميله ونضيفه .