السلام عليكم اخواتى واخوانى
كيفكم يالهالغاليات , اتمنى تكونوا بخير وبصحه وسلامه ودايم منورينوا للمنتدى , اليوم انا مجمعتلكم فنادق بمنطقتى جده وجازان بس عن جد كتييييييييييييييييييييير حلويين والاهم ان السكنة فيهم ما راح تخربلكوا الميزانيه , لان كل الفنادق موقع هولدن اللى بحجز من عليه الفنادق اللى بالسعودية عامل عليهم خصومات كتير كبيره , يالا بيكفى بقى ما راح طول عليكم وراح سيبكم مع الفنادق
اول فندق معنا لليوم هو فندق خزامى جازان للشقق المفروشه وعن تجربة هايدا الفندق بيقدم افضل الشقق فى جده و كتير نضيف وشققه كتيييييييير حلوه واسعارة ممتازه وهولدن عامل عليه عروض حتى يوم23 يناير تخيلوا منزلينواا للسعر من 350 ريال الى 263 ريال وده سعر الشقه المفروشة اللى من غرفة واحدة اما الاستوديو فعاملين عليه عرض من يوم 14 يناير ومنزلينوا للسعر من 250 ل 200 ريال , والله الفندق فعلا ممتاز ومن افضل فنادق جده والعرض اللى عاملينوا هولدن برضو كتير ممتاز وفيه بكل غرفه تلفزيون وقنوات فضائيه وحمام ومطبخ كتير حلوين وكمان ما نسيوا خدمة الواى فاى لا وايه بالمجان .

وتانى فندق هو فندق درة المطار للشقق المفروشه , يا الله كتير شكرولى فيه من معارفى واصحابى وخصوصا انه بيقع بجده وقالولى انه بيقدم انضف الشقق المفروشه فى جده ومع ذلك الموقع عاملين عليه عرض كتير حلو طوال شهر ديسمبر ومنزلينوا لسعره من 200 ريال الى 160 ريال فى الليلة الواحدة

تالت فندق هو فندق الرحابة المميزه اللى بجده وانا شخصيا جربته وكان كتير نضيفى والموقع عامل عليه عروض حلوه كتير كتير والموقع عامل عليه عروض من منتصف شهر ديسمبر الى اخره ومنزلينوا للسعر من 260 ريال الى 208 ريال وهايدا على الغرف اللى لفردين عن جد اسعار خرافيه ما بتلاقيها ابدا وخاصه فى اخر السنه .

رابع فندق هو فندق لين للوحدات السكنية المفروشه اللى بالخبر , برضو هايدا الفندق انا ما جربته شخصيا بس زوجى كان عنده سفره للخبر من شى شهر ونصحوه اصحابه بالشغل انه يحجز فيه وفعلا ما ندم لان اسعاره حلوه وكمان كتير نضيف والخدمات هنيك كتير حلوه بس بوقتها ما كان العرض لسه نزل على الفندق بس هايدى الايام هولدن منزلين عليه عرض حتى نهايه 2014 ومنزلينوا لسعر الشقق الغرفتين من 320 ريال الى 256 ريال , فعلا من انضف فنادق الخبر هو فندق لين .

عن جد اللى بدوا يتفسحلوا شوى ويغيرلوا جو ويغير مودوا حبتين عشان يبدأ السنه الجديده وكله نشاط ما الوا الا السفر واذا بدنا نسافر بدنا نحجز فى فنادق وهون ما النا الا هولدن هايدا الموقع الرائع اللى بيفاجئنا بعروضه المميزه كتير . شكرا هولدن على تميزك وتوفيرك لفنادق جميله ونضيفه .