المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : أرجو المساعدة بخصوص الفات بيرنر و الشحوم في منطقة الخصر ...........

Amaranth
27-06-2009, 03:42 PM
السلام عليكم و رحمة الله
أخواني الأعزاء أنا بلعب كمال أجسام بقالي حوالي ال 9 شهور طبعا أنا مش أول مرة أدخل الجيم فيها بس كنت منقطع حوالي العام و ديلوقت أنا عاودت...
المشكلة الوحيدة لعندي هي بالشحوم عند منطقة الخصر:( المدرب بتاع النادي نصحني أخد فات بيرنر هو دا وهو قلي بالفات بيرنر و نظام غدائي وتمارين معدة جامدة أنت

حتشوف تغير ب 25 - 30 يوم :boggled:انا باخد حبتين قبل التمرن و حبتين بعد التمرين
ولكن أنا بئالي حوالي 12 يوم على فات بيرنر و النظام الغذائي وتمارين المعدة بس انا ما شفت اي تغيير :12:

هل هو العيب في حارق الشحوم دا............؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هل ازيد عدد الحبوب التي بتناولها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ولافي النظام الغذائي علما انا نظامي معتمد بشكل اساسي على البروتين التونة وممتنع عن تناول الشحوم و السكريات وانا باخد أمينو اسيد :D2222
وتمارين المعدة انا يلعب تمارين المعدة كلها وحتى التعب وبرجع بلعبها حوالي ال3 دفعات كل دفعة 30 مرة ولكن بدون فائدة:33:

هل الركض يفيد مع الفات بيرنر وبيساعد اني احرق الدهون بشكل افضل.......؟؟؟؟؟
أنا أبغي اروح الدهون دي باسرع وقت ممكن .......................:wow:

أرجو الرد بسرعة و مشكوررررررررررررررررررررررررررررررين سلفاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا;)

SKiLLLeT
27-06-2009, 05:12 PM
أخوي نصيحة بعد ماتخلص من الحديد، اركض لمدة 45-60 دقيقة بعدين العب معدة بعد الركض وخل تمارين المعدة كل يوم وترك ( عضلة عليا + سفلى + خواصر ). بالنسبة للركض استخدم نظام interval يعني كل دقيقتين مشي سريع ودقيقتين هرولة ودقيقة جري عشان ماتفقد عضلات والفات بيرنر اخـذه الصبح وقبل التمرين وبتشوف نتايج حلوة انشالله =)

AI_BARCA
27-06-2009, 07:41 PM
بالطبع فات برنر ونظام غذائي بدون كارديو ارمي الفات برنر والنظام الغذائي في البحر :)

تحياتي