سبحان الله وبحمده, سبحان الله العظيم
ده البوت بعد كده هيطلع بعد البوت الvac hack بعد كده i hit kill اصلهم بالترتيب كل الالعاب كده
ده غير هاك الايتم و ده هاك بينزل بفلوسو بيفضل طول عمره بفلوس و هاك الاكسب و الهاكين دول موجودين حاليا بس لو صح كلامك انا كده كده بكره البوت اى هاك تانى انا مستعد العب عادى![]()
أنا جربت الهاك اللي يخلي الضربة بقوة 20 ضربة
ونفع
بس مشكلته 5-6 دقايق وبعدين DC
-_-
cya later
فى ناس بيشتغل معاها عادى حتى اللى عامل الهاك نفسه مش عارف المشكله هههههههههه على العموم لو سمحت لما البوت يكون بفلوس تقولو سلام
اقول اذا التلفيل عند الدركستر بطيء تقدر تروح حق Ursa , UrsaWorrior في vena dragon eye ^_^ اتمنى اني ما احصل بان ^_^"
الموضوع ده شكله نحس مفيش حد بيكتب فيه شئ حتى الناس الجديده بتروح على الموضوع القديم انا شايف يتم غلق الموضوع ده و نحط الرابط بتاعه فى التوقيع و نرجع للموضوع القديم
اكرر مره اخرى
كل الشرح موجود في بدايه الموضوع
ههههههههههههه
نهاية الfree botting
يوم 2-8-2008
هو آخر يوم للفري بوت
((i will be waiting for the cracked V))
cya
سبحان الله وبحمده, سبحان الله العظيم
لوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول
خبر حلو لفريد :P الله يعين البوترز لووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول
تصدق ان يوم 2\8 ده يوم عيد ميلادى كده الواحد يحس انه بيلعب خلاص 2\8 نرجع تانى للعب اخييييييييييييييير ااااا
ههههههههههههههههههه
كل عام و انت بخير![]()
انا 24 / 8
لوووول
انا ابي اباريك pm me = BloodZ
Top Games
2008
-------------------------------------------Game:Kalonlineserver :PanimalsName:BloodZType:ArcherLvl:120-------------------------------------------Game:RoHaNServer:TorianName: BloodZType: Dekan-DargonKnightLvl:60---------------------------------------------