• 0
  • مالي خلق
  • أتهاوش
  • متضايق
  • مريض
  • مستانس
  • مستغرب
  • مشتط
  • أسولف
  • مغرم
  • معصب
  • منحرج
  • آكل
  • ابكي
  • ارقص
  • اصلي
  • استهبل
  • اضحك
  • اضحك  2
  • تعجبني
  • بضبطلك
  • رايق
  • زعلان
  • عبقري
  • نايم
  • طبيعي
  • كشخة
  • صفحة 9 من 12 الأولىالأولى ... 456789101112 الأخيرةالأخيرة
    النتائج 121 إلى 135 من 180

    الموضوع: [الموضوع الرسمي] تغطية حدث Game Developers Conference® 2009

    1. #121
      التسجيل
      07-10-2003
      الدولة
      R!Y@DH
      المشاركات
      3,896
      المواضيع
      64
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: [الموضوع الرسمي] تغطية حدث Game Developers Conference® 2009

      عرض GOW3 ماعجبني ماحسيت بشي جديد !
      بغض النظر عن الجرافكس بس كا جيم بلاي عادي جدا

      عن هافنلي رين .. شكلها بتلحق ألن ويك .. طلعوا فجأه واختفوا فجأه

      ...

    2. #122
      التسجيل
      11-06-2007
      الدولة
      kuwait
      المشاركات
      1,080
      المواضيع
      30
      شكر / اعجاب مشاركة
      بطاقات الألعاب

      Gamertag: ERG0 PROXY PSN ID: ERGO-PROXY-22

      رد: [الموضوع الرسمي] تغطية حدث Game Developers Conference® 2009

      ^^^^^^^
      نفس الشي معاي اشوف الرسم عجيب بس القيم بلي نفسه


    3. #123
      التسجيل
      29-12-2008
      الدولة
      )(*&^ U-A-E ^&*)(
      المشاركات
      694
      المواضيع
      10
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: [الموضوع الرسمي] تغطية حدث Game Developers Conference® 2009

      اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Modi مشاهدة المشاركة


      عن هافنلي رين .. شكلها بتلحق ألن ويك .. طلعوا فجأه واختفوا فجأه
      تقصد Heavy Rain ؟؟؟؟
      وش السااالفه ؟؟ >>>> ملقووف
      78
      87
      78
      /!.....Do Some Soldiers Enjoy Killing/
      --MY Xbox live ID: hemo0memo--

    4. #124
      التسجيل
      16-03-2001
      الدولة
      دبـــــ الإمارات ـــي
      المشاركات
      7,056
      المواضيع
      99
      شكر / اعجاب مشاركة
      بطاقات الألعاب

      Gamertag: ahmadkbm PSN ID: ahmadkb

      رد: [الموضوع الرسمي] تغطية حدث Game Developers Conference® 2009

      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

      ERGO PROXY + Modi

      لا أعرف مقصدكم؟!! شو كنتوا تتوقعون من طريقة اللعب؟

      في نظري طريقة اللعب يجب أن تكون نفسها ولكن بحجم أكبر وجرافكس أحلى."وهذا الذي حدث".

      الحجم = عدد الأعداء و التحكم بالوحوش المحيطه منها العملاق الذي شفناه و الطير الذي كان في الإعلان.

    5. #125
      التسجيل
      29-12-2008
      الدولة
      )(*&^ U-A-E ^&*)(
      المشاركات
      694
      المواضيع
      10
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: [الموضوع الرسمي] تغطية حدث Game Developers Conference® 2009

      اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كركر 10 مشاهدة المشاركة
      عرض جمــيل وباين انها راح تكسر على جميع الالعاب ,,

      بس ياجماعه مافي اي شي عن هافي رين لنا فترة ماسمعنا عنها شي اتمنى من اي احد عنده معلومه يفيدنا

      شاكر للجميع ,,

      Heavy rain احسها لما تنزل بتكسر الدنيا وصدقني انا اكثر واحد ينتظرها وآخر عرض لها مكتوب في نهايته 2009 يعني اللعبه بتنزل هالسنه بس متى محد يدري إذا تبي العرض قول لي

      تصدق نص اللعبه بس إستغرق العمل عليه سنه وثلاثة شهور ( 15 شهر ) النص يبلغ 2000 صفحة مايعادل 20 فيلم موزعه على المشاهد

      والله شغلهم جبار و David Cage ماقصر
      78
      87
      78
      /!.....Do Some Soldiers Enjoy Killing/
      --MY Xbox live ID: hemo0memo--

    6. #126
      الصورة الرمزية HasaWii
      HasaWii غير متصل عضو مميز في منتدى PlayStation
      نائب رئيس رابطة تشيلسي
      التسجيل
      27-08-2003
      الدولة
      الاحساء - مستشفى الحرس الوطني
      المشاركات
      3,260
      المواضيع
      241
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: [الموضوع الرسمي] تغطية حدث Game Developers Conference® 2009

      ^^

      انا معك هاللعبة من الصعب ايجاد شيء جديد فيها

      يعني الجيم بلاي تقريبا راح يكون نفسه + اسلحة جديدة + هجمات جديدة لكراتيوس + اعداء جدد وكثر + الغاز مختلفة + لكن الاهم قصة محبكة وممتعة

      التركيز راح يكون على الجرافيكس والاصوات

    7. #127
      التسجيل
      11-06-2007
      الدولة
      kuwait
      المشاركات
      1,080
      المواضيع
      30
      شكر / اعجاب مشاركة
      بطاقات الألعاب

      Gamertag: ERG0 PROXY PSN ID: ERGO-PROXY-22

      رد: [الموضوع الرسمي] تغطية حدث Game Developers Conference® 2009

      اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkb مشاهدة المشاركة
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

      ERGO PROXY + Modi

      لا أعرف مقصدكم؟!! شو كنتوا تتوقعون من طريقة اللعب؟

      في نظري طريقة اللعب يجب أن تكون نفسها ولكن بحجم أكبر وجرافكس أحلى."وهذا الذي حدث".

      الحجم = عدد الأعداء و التحكم بالوحوش المحيطه منها العملاق الذي شفناه و الطير الذي كان في الإعلان.
      انا بصراحه توقعت انه اللعبه تكون فارقه عن الجزء الثاني بالقيم بلي
      يعني مثل ما صار معه
      DEVIL MAY CRY 3 AND 4
      انا ما اقارن بينهم بس اعطيك مثال
      + توقعت انهم يغيرون القيم بلي او يخلونه اقوه معه زيادات
      بس الي فاجاني انهم ركزوا على الرسم بشكل رئيسي
      ونسوا القيم بلي نوعا ما
      هذا راي الشخصي



    8. #128
      التسجيل
      31-08-2007
      الدولة
      The New World
      المشاركات
      3,617
      المواضيع
      71
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: [الموضوع الرسمي] تغطية حدث Game Developers Conference® 2009

      مادري شنو الشيء الجديد اللي كنتوا متوقعين اتشوفونه -_-

      كريتوس مثلا يلعب كونق فو, ولا تبون يعطونه اسلحه و مسدسات

      الجيم بلي في gow ممتاز جدا جدا جدا و مايحتاج يغيرونه فقط يعطونه اسلحه اكبر و اقوى


      One Piece

    9. #129
      التسجيل
      31-08-2007
      الدولة
      The New World
      المشاركات
      3,617
      المواضيع
      71
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: [الموضوع الرسمي] تغطية حدث Game Developers Conference® 2009

      انا بصراحه توقعت انه اللعبه تكون فارقه عن الجزء الثاني بالقيم بلي
      يعني مثل ما صار معه
      DEVIL MAY CRY 3 AND 4
      انا ما اقارن بينهم بس اعطيك مثال
      + توقعت انهم يغيرون القيم بلي او يخلونه اقوه معه زيادات
      بس الي فاجاني انهم ركزوا على الرسم بشكل رئيسي
      ونسوا القيم بلي نوعا ما
      هذا راي الشخصي
      اللعبه للحين مانعرف الا الشيء البسيييييييييييييييط عنها فشلون اتقول انها نفس الجزء السابق مع جرافيكس محسن
      اللعبه باقيلها سنه على ماتنزل فمو من المعقول حكمت على الجيم بلي من فيديو مدته دقيقه


      One Piece

    10. #130
      التسجيل
      29-12-2008
      الدولة
      )(*&^ U-A-E ^&*)(
      المشاركات
      694
      المواضيع
      10
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: [الموضوع الرسمي] تغطية حدث Game Developers Conference® 2009

      تبون الصراحه ياشباب بس محد يزعل مني لأن هذا رأيي بس انا ماشوف اي فرق بينها وبين prince of persia متشابهه بشكل كبير حتى بعض المناطق والغريب في العاب كثيره قادمه وانا مستغرب الكثير ينتظر اللعبه هذي بالذات؟؟؟
      78
      87
      78
      /!.....Do Some Soldiers Enjoy Killing/
      --MY Xbox live ID: hemo0memo--

    11. #131
      التسجيل
      31-08-2007
      الدولة
      The New World
      المشاركات
      3,617
      المواضيع
      71
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: [الموضوع الرسمي] تغطية حدث Game Developers Conference® 2009

      ^
      اذا كنت لاعب الاجزاء السابقه على وقتها بتعرف ليش *_^


      One Piece

    12. #132
      التسجيل
      29-12-2008
      الدولة
      )(*&^ U-A-E ^&*)(
      المشاركات
      694
      المواضيع
      10
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: [الموضوع الرسمي] تغطية حدث Game Developers Conference® 2009

      اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abdulaziz cs مشاهدة المشاركة
      ^
      اذا كنت لاعب الاجزاء السابقه على وقتها بتعرف ليش *_^


      ما اخفي عليك إني احب الالعاب اللي الزعماء فيها بحجم خيالي لأنك لما تهزمه تحس إنك سويت إنجاز بس قصدي إن هاللعبه حتى لو كانت قويه بس مافيها شي مميز عشان انتظرها وابحث عن اخبارها لاني اشوفها عاديه وهذا رأيي بعد مشاهدتي لبعض العروض للأجزاء السابقة
      78
      87
      78
      /!.....Do Some Soldiers Enjoy Killing/
      --MY Xbox live ID: hemo0memo--

    13. #133
      التسجيل
      21-01-2004
      الدولة
      Q^T^R
      المشاركات
      5,922
      المواضيع
      492
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: [الموضوع الرسمي] تغطية حدث Game Developers Conference® 2009

      حد لاحظ الاطارات فيها تقطيع يوم كثرو الاعداء فالمكان؟؟ بعدين الاعداء كانو بالكثير 9 ويمكن العملاق دخل كثرو ل20 تقريبا

      not so impressive

    14. #134
      التسجيل
      26-05-2004
      الدولة
      q8َ
      المشاركات
      2,261
      المواضيع
      102
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: [الموضوع الرسمي] تغطية حدث Game Developers Conference® 2009

      ^^^^^
      انطر لما تنزل

    15. #135
      التسجيل
      08-09-2004
      الدولة
      Jeddah/KSA
      المشاركات
      9,942
      المواضيع
      532
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: [الموضوع الرسمي] تغطية حدث Game Developers Conference® 2009

      كلمة كوجيما جارية الان وهذه تحديثات :

      Kojima GDC keynote
      10:02
      Steph's just come online. The press are filing in now.

      10:05
      Steph's in the second row. She's just been in with John Koller from SCEA. Lots of news from that on the way, apparently.

      10:06
      [Comment From Johnny]
      We can send questions?
      10:06
      I've just turned it off. Sorry, forgot.

      10:15
      Same stage look as yesterday. "Weird dance-type music in the background". Not as many members of the press in the house as there were for the Iwata speech.

      10:17
      Now they're playing Moby. It's all "go". Ahem.

      10:23
      Things that Steph can see: "Lots of Japanese people" and Leigh Alexander.

      10:26
      Playing Gorillaz now. Steph has a better seat than Reiner and Bertz from Game Informer, so she's happy.

      10:29
      Telling everyone to take their seats for the third time.

      10:29
      Now they're playing Goldfrapp.

      10:31
      Should be starting any minute.

      10:32
      Steph just sent, "I think the guy in front of me is about to have a nerdgasm".

      10:32
      Kojima's on stage.

      10:32
      Thanks for the award last night.

      10:33
      I've been in the industry 20 years and this is my first GDC.

      10:33
      Kojima won the GDC lifetime acheivement award, in case you missed it.

      10:35
      - Traditionally it was always E3, so I was always buys for that.
      - Also E3 lost its punch, and the guys called me and said come to GDC and we'll give you an award. So i said OK.
      - The atmosphere is hot here. There is a future here, so that's another reason I came.

      10:35
      This keynote's about solid game design.

      10:35
      It's going to be a little long, so I hope I don't bore you.

      10:35
      Great.

      10:36
      I am giving out games and presents today. Steph thinks this is a dig at Nintendo.

      10:37
      He's going to detail how to make the impossible possible.

      10:37
      Imagine a path of life in creating games.

      10:37
      Here comes Snake, walking along.

      10:38
      He's talking about obstacles in life. Snak just jumped over a box on the screen.

      10:38
      Mario's on the screen.

      10:38
      Does the same thing.

      10:38
      The box gets huge.

      10:39
      If the wall gets too large, Snake can't jump it. So here comes Mario. Ajnd he jumps it. Snake imagines he can too. These are barriers of impossibility.

      10:39
      Keeping up?

      10:40
      So, Snake thinks, 'I'm not Mario so I can't make the jump'. The possible is what you've done before. The impossible is something you haven't done before. Impossibility is merely an assumption.


      10:40
      making the possible impossible demands that pre-conceived notions are disregarded.


      10:41
      Snake's stereotype is that he can'tjump the wall.


      10:42
      But because of this we have to think of new ideas. Like Snake shooting it down, or pole vailting the wall, or a Loonytoons type wall, or filling the other side with water.


      10:42
      Mario jumped the wall, but you don't have to do it the same way. The objective's to get beyond the barrier, not do it in the same way.


      10:42
      If you change the camera view, there is a way around, or underneath the wall.


      10:43
      Stop talking about the wall, Hideo.


      10:43
      He has!


      10:43
      Videogames are technology-dependent media.


      10:43
      The foundation is hardware and technology.


      10:44
      It builds higher and higher...


      10:44
      To help you over the wall.


      10:44
      Combined with software, Snake climbs higher.


      10:44
      But he still can't get over the wall.


      10:44
      KILL THE WALL.


      10:45
      Game design will let him get over the wall.


      10:45
      Metal Gear - the date is 1985.


      10:45
      He's talking about Famicom, and how cartridges changed gaming.


      10:46
      I think.


      10:46
      1986 - He's working on the MSX platform.


      10:46
      His bosses wanted him to bring fighting games to the MSX2.


      10:47
      Combat games - Everything was 2D then.


      10:47
      He's showing a yellow floor with a pixellated army guy.


      10:48
      Men shooting each other.


      10:48
      He's showing something called Nemess.


      10:49
      As a way to explain hardware in 1986.


      10:49
      It was all backgroud items and sprites.


      10:49
      You could only put 32 sprites on screen at once.


      10:50
      It was very limited.
      التعديل الأخير تم بواسطة KasiH ; 26-03-2009 الساعة 08:53 PM

    صفحة 9 من 12 الأولىالأولى ... 456789101112 الأخيرةالأخيرة

    الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

    ضوابط المشاركة

    • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
    • لا تستطيع الرد على المواضيع
    • لا تستطيع إرفاق ملفات
    • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
    •