عرض GOW3 ماعجبني ماحسيت بشي جديد !
بغض النظر عن الجرافكس بس كا جيم بلاي عادي جدا
عن هافنلي رين .. شكلها بتلحق ألن ويك .. طلعوا فجأه واختفوا فجأه
عرض GOW3 ماعجبني ماحسيت بشي جديد !
بغض النظر عن الجرافكس بس كا جيم بلاي عادي جدا
عن هافنلي رين .. شكلها بتلحق ألن ويك .. طلعوا فجأه واختفوا فجأه
...
^^^^^^^
نفس الشي معاي اشوف الرسم عجيب بس القيم بلي نفسه
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ERGO PROXY + Modi
لا أعرف مقصدكم؟!! شو كنتوا تتوقعون من طريقة اللعب؟
في نظري طريقة اللعب يجب أن تكون نفسها ولكن بحجم أكبر وجرافكس أحلى."وهذا الذي حدث".
الحجم = عدد الأعداء و التحكم بالوحوش المحيطه منها العملاق الذي شفناه و الطير الذي كان في الإعلان.
Heavy rain احسها لما تنزل بتكسر الدنيا وصدقني انا اكثر واحد ينتظرها وآخر عرض لها مكتوب في نهايته 2009 يعني اللعبه بتنزل هالسنه بس متى محد يدري إذا تبي العرض قول لي
تصدق نص اللعبه بس إستغرق العمل عليه سنه وثلاثة شهور ( 15 شهر ) النص يبلغ 2000 صفحة مايعادل 20 فيلمموزعه على المشاهد
والله شغلهم جبار و David Cage ماقصر
^^
انا معك هاللعبة من الصعب ايجاد شيء جديد فيها
يعني الجيم بلاي تقريبا راح يكون نفسه + اسلحة جديدة + هجمات جديدة لكراتيوس + اعداء جدد وكثر + الغاز مختلفة + لكن الاهم قصة محبكة وممتعة
التركيز راح يكون على الجرافيكس والاصوات
انا بصراحه توقعت انه اللعبه تكون فارقه عن الجزء الثاني بالقيم بلي
يعني مثل ما صار معه
DEVIL MAY CRY 3 AND 4
انا ما اقارن بينهم بس اعطيك مثال
+ توقعت انهم يغيرون القيم بلي او يخلونه اقوه معه زيادات
بس الي فاجاني انهم ركزوا على الرسم بشكل رئيسي
ونسوا القيم بلي نوعا ما
هذا راي الشخصي
مادري شنو الشيء الجديد اللي كنتوا متوقعين اتشوفونه -_-
كريتوس مثلا يلعب كونق فو, ولا تبون يعطونه اسلحه و مسدسات
الجيم بلي في gow ممتاز جدا جدا جدا و مايحتاج يغيرونه فقط يعطونه اسلحه اكبر و اقوى
One Piece
اللعبه للحين مانعرف الا الشيء البسيييييييييييييييط عنها فشلون اتقول انها نفس الجزء السابق مع جرافيكس محسنانا بصراحه توقعت انه اللعبه تكون فارقه عن الجزء الثاني بالقيم بلي
يعني مثل ما صار معه
DEVIL MAY CRY 3 AND 4
انا ما اقارن بينهم بس اعطيك مثال
+ توقعت انهم يغيرون القيم بلي او يخلونه اقوه معه زيادات
بس الي فاجاني انهم ركزوا على الرسم بشكل رئيسي
ونسوا القيم بلي نوعا ما
هذا راي الشخصي
اللعبه باقيلها سنه على ماتنزل فمو من المعقول حكمت على الجيم بلي من فيديو مدته دقيقه
One Piece
تبون الصراحه ياشباب بس محد يزعل مني لأن هذا رأيي بس انا ماشوف اي فرق بينها وبين prince of persia متشابهه بشكل كبير حتى بعض المناطق والغريب في العاب كثيره قادمه وانا مستغرب الكثير ينتظر اللعبه هذي بالذات؟؟؟
^
اذا كنت لاعب الاجزاء السابقه على وقتها بتعرف ليش *_^
One Piece
حد لاحظ الاطارات فيها تقطيع يوم كثرو الاعداء فالمكان؟؟ بعدين الاعداء كانو بالكثير 9 ويمكن العملاق دخل كثرو ل20 تقريبا
not so impressive
كلمة كوجيما جارية الان وهذه تحديثات :
Kojima GDC keynote
10:02
Steph's just come online. The press are filing in now.
10:05
Steph's in the second row. She's just been in with John Koller from SCEA. Lots of news from that on the way, apparently.
10:06
[Comment From Johnny]
We can send questions?
10:06
I've just turned it off. Sorry, forgot.
10:15
Same stage look as yesterday. "Weird dance-type music in the background". Not as many members of the press in the house as there were for the Iwata speech.
10:17
Now they're playing Moby. It's all "go". Ahem.
10:23
Things that Steph can see: "Lots of Japanese people" and Leigh Alexander.
10:26
Playing Gorillaz now. Steph has a better seat than Reiner and Bertz from Game Informer, so she's happy.
10:29
Telling everyone to take their seats for the third time.
10:29
Now they're playing Goldfrapp.
10:31
Should be starting any minute.
10:32
Steph just sent, "I think the guy in front of me is about to have a nerdgasm".
10:32
Kojima's on stage.
10:32
Thanks for the award last night.
10:33
I've been in the industry 20 years and this is my first GDC.
10:33
Kojima won the GDC lifetime acheivement award, in case you missed it.
10:35
- Traditionally it was always E3, so I was always buys for that.
- Also E3 lost its punch, and the guys called me and said come to GDC and we'll give you an award. So i said OK.
- The atmosphere is hot here. There is a future here, so that's another reason I came.
10:35
This keynote's about solid game design.
10:35
It's going to be a little long, so I hope I don't bore you.
10:35
Great.
10:36
I am giving out games and presents today. Steph thinks this is a dig at Nintendo.
10:37
He's going to detail how to make the impossible possible.
10:37
Imagine a path of life in creating games.
10:37
Here comes Snake, walking along.
10:38
He's talking about obstacles in life. Snak just jumped over a box on the screen.
10:38
Mario's on the screen.
10:38
Does the same thing.
10:38
The box gets huge.
10:39
If the wall gets too large, Snake can't jump it. So here comes Mario. Ajnd he jumps it. Snake imagines he can too. These are barriers of impossibility.
10:39
Keeping up?
10:40
So, Snake thinks, 'I'm not Mario so I can't make the jump'. The possible is what you've done before. The impossible is something you haven't done before. Impossibility is merely an assumption.
10:40
making the possible impossible demands that pre-conceived notions are disregarded.
10:41
Snake's stereotype is that he can'tjump the wall.
10:42
But because of this we have to think of new ideas. Like Snake shooting it down, or pole vailting the wall, or a Loonytoons type wall, or filling the other side with water.
10:42
Mario jumped the wall, but you don't have to do it the same way. The objective's to get beyond the barrier, not do it in the same way.
10:42
If you change the camera view, there is a way around, or underneath the wall.
10:43
Stop talking about the wall, Hideo.
10:43
He has!
10:43
Videogames are technology-dependent media.
10:43
The foundation is hardware and technology.
10:44
It builds higher and higher...
10:44
To help you over the wall.
10:44
Combined with software, Snake climbs higher.
10:44
But he still can't get over the wall.
10:44
KILL THE WALL.
10:45
Game design will let him get over the wall.
10:45
Metal Gear - the date is 1985.
10:45
He's talking about Famicom, and how cartridges changed gaming.
10:46
I think.
10:46
1986 - He's working on the MSX platform.
10:46
His bosses wanted him to bring fighting games to the MSX2.
10:47
Combat games - Everything was 2D then.
10:47
He's showing a yellow floor with a pixellated army guy.
10:48
Men shooting each other.
10:48
He's showing something called Nemess.
10:49
As a way to explain hardware in 1986.
10:49
It was all backgroud items and sprites.
10:49
You could only put 32 sprites on screen at once.
10:50
It was very limited.
التعديل الأخير تم بواسطة KasiH ; 26-03-2009 الساعة 08:53 PM