• 0
  • مالي خلق
  • أتهاوش
  • متضايق
  • مريض
  • مستانس
  • مستغرب
  • مشتط
  • أسولف
  • مغرم
  • معصب
  • منحرج
  • آكل
  • ابكي
  • ارقص
  • اصلي
  • استهبل
  • اضحك
  • اضحك  2
  • تعجبني
  • بضبطلك
  • رايق
  • زعلان
  • عبقري
  • نايم
  • طبيعي
  • كشخة
  • صفحة 7 من 19 الأولىالأولى ... 2345678910111217 ... الأخيرةالأخيرة
    النتائج 91 إلى 105 من 281

    الموضوع: [ الموضوع الرسمي ] FINAL FANTASY XIV

    1. #91
      التسجيل
      02-11-2006
      الدولة
      هــبــايــب نــجــد
      المشاركات
      530
      المواضيع
      24
      شكر / اعجاب مشاركة
      بطاقات الألعاب

      Gamertag: Saudi Commander

      رد: [ الموضوع الرسمي ] FINAL FANTASY XIV

      والله الديل هذا بطل بعد لكن كم سعره؟




      إنضم لنا.. يسعدنا ذلك
      https://twitter.com/FFXIV_MYTHS

      عندي امل ومن التجارب تعلمت ××× الياس ما يثني قوي العزومي

      ===
      ٍSolo <3

    2. #92
      Fantasy Legend غير متصل ŤЋЄ Fốѓgŏťţёή Ľẹ₢ẹйḍ  
      0
       
      التسجيل
      22-12-2008
      الدولة
      KiNgDoM FaNtAsY - JEDDAH
      المشاركات
      1,671
      المواضيع
      19
      شكر / اعجاب مشاركة
      بطاقات الألعاب

      PSN ID: F1ntaSy_LeGenD

      رد: [ الموضوع الرسمي ] FINAL FANTASY XIV

      والله موضوع رائع يا light
      وبالنسبه FFXIV و FFXI
      انا ما قد لعبتهم ابدا وماني عارف الطريقه اصلا
      بس
      هلا هي نفس فكره لعبه WOW
      اذا كان كذا كويس لاني لعبت WOW وعجبتني كثير
      بس
      اذا كان فايتل احسن شكلي بقلب فاينل بدل WOW
      ها وش تنصحوني مع الذكر اني دوبي وسط العبه,,
      على العموم
      (thanks Light Yagami for nice topic)

    3. #93
      التسجيل
      15-03-2008
      المشاركات
      418
      المواضيع
      7
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: [ الموضوع الرسمي ] FINAL FANTASY XIV

      اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fantasy legend مشاهدة المشاركة
      والله موضوع رائع يا light
      وبالنسبه FFXIV و FFXI
      انا ما قد لعبتهم ابدا وماني عارف الطريقه اصلا
      بس
      هلا هي نفس فكره لعبه WOW
      اذا كان كذا كويس لاني لعبت WOW وعجبتني كثير
      بس
      اذا كان فايتل احسن شكلي بقلب فاينل بدل WOW
      ها وش تنصحوني مع الذكر اني دوبي وسط العبه,,
      على العموم
      (thanks Light Yagami for nice topic)

      its too late to join ffxi now, better wait for ffxiv
      we dont know much about it yet, its not complete 100% as far as i know
      should be released in ~1 year or less
      ffxi is different than wow, seems ffxiv is gonna be more similar to wow and other fast paced mmorpg

    4. #94
      التسجيل
      04-07-2009
      المشاركات
      51
      المواضيع
      1
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: [ الموضوع الرسمي ] FINAL FANTASY XIV

      ماشاء الله موضوع بطل

      أهم شيء أتمنى مايكون فيه إختلاف بطريقة اللعب عن جزء 11

    5. #95
      التسجيل
      15-03-2008
      المشاركات
      418
      المواضيع
      7
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: [ الموضوع الرسمي ] FINAL FANTASY XIV

      اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة degan مشاهدة المشاركة
      ماشاء الله موضوع بطل

      أهم شيء أتمنى مايكون فيه إختلاف بطريقة اللعب عن جزء 11

      رح يكون في اختلاف على أساس إن SE بتاخذ أفكار من WoW وألعاب mmorpg ثانية، مثلا بدؤوا يطبقوا مبدأ الsocketing بff11 وهو شبة اللي بWoW كتجربة.

    6. #96
      التسجيل
      02-11-2006
      الدولة
      هــبــايــب نــجــد
      المشاركات
      530
      المواضيع
      24
      شكر / اعجاب مشاركة
      بطاقات الألعاب

      Gamertag: Saudi Commander

      رد: [ الموضوع الرسمي ] FINAL FANTASY XIV

      ياخوفي ياخذون من واو بعض الخرابيط مثل سيف ينور ومشع والدارك سايد واشياء تحسسك انك في ديزني وعلا الدين




      إنضم لنا.. يسعدنا ذلك
      https://twitter.com/FFXIV_MYTHS

      عندي امل ومن التجارب تعلمت ××× الياس ما يثني قوي العزومي

      ===
      ٍSolo <3

    7. #97
      الصورة الرمزية .dark man.
      .dark man. غير متصل عضو متواصل الابداع
      مشتط
       
      التسجيل
      17-05-2001
      الدولة
      الرياض
      المشاركات
      2,915
      المواضيع
      244
      شكر / اعجاب مشاركة
      بطاقات الألعاب

      Gamertag: Dark man 2006

      رد: [ الموضوع الرسمي ] FINAL FANTASY XIV

      يقول لك ان البارتي ممكن يصل من 6 الى 8 وايظا اللاينس
      مادري هل يقصدون ان عدد الاعبين في البارتي الواحد يصل الى 8

      -القتال راح يكون استراتيجي بحت , فموقعك عند قتالك ضد الوحش راح يؤثر على مجرى القتال
      يعني توقف خلفه له اثر على احداث القتال

      -جالكـــــــا واريــــــــــــور يخوف
      ========================
      مجنون هولنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا
      مجنــــــــــــــون برشلونــــــــــــــــــــــــة
      ======================

    8. #98
      التسجيل
      14-09-2008
      الدولة
      The Holy Lands
      المشاركات
      1,210
      المواضيع
      58
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: [ الموضوع الرسمي ] FINAL FANTASY XIV

      القتال راح يكون استراتيجي بحت , فموقعك عند قتالك ضد الوحش راح يؤثر على مجرى القتال
      يعني توقف خلفه له اثر على احداث القتال
      هذا الي احتاجه ,,شكلي راح اترك كل العاب الmmo الثانية
      جالكـــــــا واريــــــــــــور يخوف
      looks like wow

    9. #99
      التسجيل
      22-06-2009
      المشاركات
      6
      المواضيع
      1
      شكر / اعجاب مشاركة
      بطاقات الألعاب

      Steam ID: ASDF

      رد: [ الموضوع الرسمي ] FINAL FANTASY XIV

      وحش والله موضوع تمام التمام وكامل مشكوووووووووووور
      ومثل ما انتم شايفين كل يوم تجي لعبة جديدة والصراحة انا كنت قبل مهتم بالألعاب هذي وأول لعبة رحت لها silkroad قالوا انها جرافيكس حلو وبعدين طفشنا منها ورحنا لعبة maplstory وانهبلت ان اللعبة حجمها كبير لكن الصراحة طعمها في انك تسوي صداقات جديدة ..
      وبعدين رحنا للعبة archlord وقعد مذة طويلة فيها لكن بعدها تركتها وبعدين جت الطفة في لعبة جديد اسمها sun وقالو انها جرافيكس خيال ولعبنا فيها وكلا من أولا لأخرها quest واللفل 90 تاخذها بسرعة وبعدين الحين العالم (أقصد الأجانب ) طافين باللعبة cabal مع انها الصراحة لاق خطير

      والحين الكل ينتظر الأسطورة الجاية وبقوة ffxiv اللي إلا الحين ما قتحت يقولون انها بعد شهرين
      والصراحة انصح الكل بترجبتها لأنها f2p بعني تلعب مجانا مثل ما عندكم امل الشعوب وسلكرود

      وتقبلوا مروري اخوكم المنبر5

    10. #100
      التسجيل
      14-09-2008
      الدولة
      The Holy Lands
      المشاركات
      1,210
      المواضيع
      58
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: [ الموضوع الرسمي ] FINAL FANTASY XIV

      في احد سجل في البيتا ؟

    11. #101
      التسجيل
      08-07-2007
      المشاركات
      36
      المواضيع
      0
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: [ الموضوع الرسمي ] FINAL FANTASY XIV

      اليوم وصلني إيميل من سكوير بخصوص البيتا
      We would first like to express our appreciation for your interest in
      FINAL FANTASY XIV, and thank you for your application. It is our
      pleasure to inform you that you have been selected for the role of
      FINAL FANTASY XIV Beta Tester.

      ----------------------------------------------------------------------
      Requested testing platform: Windows PC

      Game Login: Your Square Enix Account Login/Password
      Tester Site ID/Password: Your Square Enix Account Login/Password
      ----------------------------------------------------------------------

      Applicants selected as testers will be eligible to participate with
      the beginning of the second stage of the Alpha Test.
      We hope that you will continue to assist us in improving the game
      throughout the entirety of the Alpha and Beta Tests.

      * To PlayStation 3 Version Applicants:
      This test phase will deal only with the Windows version of the
      software.
      Details regarding the test schedule for the PlayStation 3 version will
      be released by email at a later date. If possible, we still ask and
      encourage you to take part in the testing on a Windows PC.


      To begin testing, please follow the below steps:

      (1)Log in to the FINAL FANTASY XIV Tester Site
      Announcements, a play guide, client download, and other important
      information related to the testing process will all be posted on the
      Tester Site.

      FINAL FANTASY XIV Tester Site: https://dev-na.ffxiv.com

      =====================================================================
      * The official testers' site will become available for login on
      Monday, June 14, 2010. If you are unable to login successfully,
      please try again later in the day.
      =====================================================================

      (2)Update your user name
      User names on the Tester Site are generated randomly. To change your
      user name, please navigate to the "Edit Profile" page from the Tester
      Site's main menu.

      (3)Check the forum
      The Tester Site will be home to a forum set up for the exclusive use
      of testers.

      The forum will primarily be for announcements regarding updated content
      and test schedules, but will also be used for posting bug reports and
      bulletins, opinions and recommendations concerning test items, and
      general tester discussion. For further details on any of these topics,
      please navigate to "Forum" > "Play Guide" > "Read Me."

      (4)Download the client
      The FINAL FANTASY XIV client will be distributed via download. Please
      see the "Download" section of the Tester Site for more information.


      Reporting Bugs
      There is no need for those chosen in this round of tester selection to
      submit bug reports. Instead, we ask that you focus your efforts on
      providing feedback regarding the game content and balance.

      Requests and Precautions
      - To allow for optimal improvements to game systems and balance,
      testers are asked to actively submit any opinions or feedback they may
      have.
      - The release of information pertaining to the Alpha Test to sources
      other than the Tester Site forum is strictly prohibited. Schedules for
      the public release of information will be announced at a later date.
      Until then, all information should be treated as confidential.
      - Announcements will continually be posted under the "Forum" section of
      the Tester Site. Please be sure to check periodically for updates.
      - The software used during the Alpha Test is under development, and may
      differ significantly from the commercial release.
      - Please be aware that there are no plans to transfer Alpha Test
      character data to the official release of the game.
      - Please visit the Square Enix Support Center for any further questions
      or concerns: http://support.na.square-enix.com/



      Square Enix greatly appreciates your cooperation and dedication to
      making FINAL FANTASY XIV a more enjoyable game.

      ----------------------------------------------------------------------
      FINAL FANTASY XIV Official Site
      http://www.finalfantasyxiv.com/

      SQUARE ENIX CO., LTD.
      FINAL FANTASY XIV Beta Test Operations Department
      ----------------------------------------------------------------------

      *This e-mail address is used exclusively for sending only. Please note
      that any replies to this message will not be answered.
      *If you are unsure why you are receiving this notification, please
      contact the Square Enix Support Center.
      في حد ثاني وصله هالإيميل؟؟؟

    12. #102
      التسجيل
      15-06-2010
      المشاركات
      2
      المواضيع
      0
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: [ الموضوع الرسمي ] FINAL FANTASY XIV

      السلام عليكم

      انطباعتي عن الالفا كتبتها بموضوع:

      http://vgq8.com/showthread.php?t=27

      envier

      البيتا بيكون بتوقيت متأخر في الليل لأنك سجلت في الموقع الامريكي ، راح تلعب 4 ساعات بأوقات معينه ـ من 1 بالليل لي 4 الفجر.

    13. #103
      التسجيل
      31-08-2003
      المشاركات
      16
      المواضيع
      3
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: [ الموضوع الرسمي ] FINAL FANTASY XIV

      http://www.youtube.com/watch?v=-99sS...ZY&feature=sub

      مقطع يبين الفرق بين البيتا والالفا
      RDM 75

    14. #104
      التسجيل
      19-12-2009
      الدولة
      السعوديه - الرياض
      المشاركات
      35
      المواضيع
      0
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: [ الموضوع الرسمي ] FINAL FANTASY XIV

      للحين ماجانا شي .... سكوير انكس تبينا نتشحذها عشان نجرب لعبتها مالت عليهم

      ويقالي مسجل من يوم طلعو شي اسمه تسجيل للالفا كان يوم 17 او 16 ميلادي

    15. #105
      الصورة الرمزية .::RaK_BoY::.
      .::RaK_BoY::. غير متصل •.ஐ• Finally I Found My •ஐ.•
      استهبل
       
      التسجيل
      16-02-2003
      الدولة
      .: ـالامارتـ :.
      المشاركات
      3,971
      المواضيع
      530
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: [ الموضوع الرسمي ] FINAL FANTASY XIV

      ممكن حد يشرحلي موضوع الDisciplines

      زكيف تختار
      وهل تقدر تغيره من وقت لثاني

      وبخصوص الcrafting كيف بيكون

      ومشكورين ولا هنتو


      قااااادم وبقوة ^^

      εïз.. بتندمون اذا ما عرفتوه ..εïз

      أمـــوت ويبقى كل ما كتبته ذكـــرى
      فيا ليت ..كل من قرأ كلماتي .. دعالـــي

      --
      صدقة جارية: جزء عم


    صفحة 7 من 19 الأولىالأولى ... 2345678910111217 ... الأخيرةالأخيرة

    المواضيع المتشابهه

    1. FINAL FANTASY Images Collection
      بواسطة : حـــلا , في منتدى فاينال فانتاسي
      مشاركات: 581
      آخر مشاركة: 22-09-2013, 09:24 PM
    2. الموضوع الرسمي لDissidia: Final Fantasy
      بواسطة : sackboy , في منتدى فاينال فانتاسي
      مشاركات: 12
      آخر مشاركة: 24-12-2008, 05:23 AM
    3. الموضوع الرسمي ل Final Fantasy 13
      بواسطة : solid619 , في منتدى فاينال فانتاسي
      مشاركات: 23
      آخر مشاركة: 24-05-2008, 03:45 PM
    4. الموضوع الرسمي لمشروع ترجمة Final Fantasy VI!
      بواسطة : Dark Locke , في منتدى فاينال فانتاسي
      مشاركات: 14
      آخر مشاركة: 19-06-2004, 12:47 PM

    ضوابط المشاركة

    • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
    • لا تستطيع الرد على المواضيع
    • لا تستطيع إرفاق ملفات
    • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
    •