ههههههههههه
بقولك يا كوتش 100%100 متاكد انو كويس ونا مش بقول لاى حد علشان تقولولى يا عين ويا قلبي هههههههههههههه
انا بقول لما اي حد استعملة بان البور من امتة وبس مش اكتر وشكرا
ههههههههههه
بقولك يا كوتش 100%100 متاكد انو كويس ونا مش بقول لاى حد علشان تقولولى يا عين ويا قلبي هههههههههههههه
انا بقول لما اي حد استعملة بان البور من امتة وبس مش اكتر وشكرا
فى اى اراء تاني ؟
منتجات الباور لا استعملها عادة إلا لكسر الأوزان
يعني اذا صارلي مدة عالق على وزن معين وحبيت ازيده هنا اخذلي منتج باور
وحاليا استعمل جاك 3 دي ( من 3 ايام تقريباً ) والحمدالله نجحت في كسر الوزن
ومتفاءل في الأيام القادمة راح اقدر ارفع اكثر
لكن اذا انت سامع من احد يقولك انه رفع اوزان خيالية وما كان يحلم فيها هذي شوي مبالغه
يعني اذا بتشيل 40 كيلو وفاكر انك لو استعملت الجاك راح توصل 70 أو 80 كيلو من أول يوم فأنت أكيد غلطان
التأثير قوي اي نعم صحيح ولكن بنفس الوقت معقول !
يعني اذا بتشيل 40 كيلو وفاكر انك لو استعملت الجاك راح توصل 70 أو 80 كيلو من أول يوم فأنت أكيد غلطان
لا طبعا تكون مجنون اكيد يعنى بس مش مهم انا كنت عاوز اعرف النسبة بين الناس قد اية يعنى كلهم زى ولا لا بس يا كوتش بس انتا استعملتة وكان حلو معاك طيب كويس يعنى الحمد لله
كويس يعنى انو مشي معاك كويس
انا ثاني يوم استعمل جاك 3دي وما حسيت بأي تغيير لكن بما اني دافع فلوس
راح استعمله حتى نهايته باور ولا مافيش باور
انا جربته بتمرين الباي والتراي + الارجل
نشوف يوم الصدر حيحصل ايه![]()