• 0
  • مالي خلق
  • أتهاوش
  • متضايق
  • مريض
  • مستانس
  • مستغرب
  • مشتط
  • أسولف
  • مغرم
  • معصب
  • منحرج
  • آكل
  • ابكي
  • ارقص
  • اصلي
  • استهبل
  • اضحك
  • اضحك  2
  • تعجبني
  • بضبطلك
  • رايق
  • زعلان
  • عبقري
  • نايم
  • طبيعي
  • كشخة
  • صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12
    النتائج 16 إلى 21 من 21

    الموضوع: بخصوص الجاك 3 دى

    1. #16
      التسجيل
      31-12-2010
      المشاركات
      333
      المواضيع
      32
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: بخصوص الجاك 3 دى

      ههههههههههه
      بقولك يا كوتش 100%100 متاكد انو كويس ونا مش بقول لاى حد علشان تقولولى يا عين ويا قلبي هههههههههههههه
      انا بقول لما اي حد استعملة بان البور من امتة وبس مش اكتر وشكرا

    2. #17
      التسجيل
      31-12-2010
      المشاركات
      333
      المواضيع
      32
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: بخصوص الجاك 3 دى

      فى اى اراء تاني ؟

    3. #18
      التسجيل
      21-01-2011
      المشاركات
      35
      المواضيع
      2
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: بخصوص الجاك 3 دى

      منتجات الباور لا استعملها عادة إلا لكسر الأوزان
      يعني اذا صارلي مدة عالق على وزن معين وحبيت ازيده هنا اخذلي منتج باور
      وحاليا استعمل جاك 3 دي ( من 3 ايام تقريباً ) والحمدالله نجحت في كسر الوزن
      ومتفاءل في الأيام القادمة راح اقدر ارفع اكثر

      لكن اذا انت سامع من احد يقولك انه رفع اوزان خيالية وما كان يحلم فيها هذي شوي مبالغه
      يعني اذا بتشيل 40 كيلو وفاكر انك لو استعملت الجاك راح توصل 70 أو 80 كيلو من أول يوم فأنت أكيد غلطان
      التأثير قوي اي نعم صحيح ولكن بنفس الوقت معقول !

    4. #19
      التسجيل
      31-12-2010
      المشاركات
      333
      المواضيع
      32
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: بخصوص الجاك 3 دى

      يعني اذا بتشيل 40 كيلو وفاكر انك لو استعملت الجاك راح توصل 70 أو 80 كيلو من أول يوم فأنت أكيد غلطان

      لا طبعا تكون مجنون اكيد يعنى بس مش مهم انا كنت عاوز اعرف النسبة بين الناس قد اية يعنى كلهم زى ولا لا بس يا كوتش بس انتا استعملتة وكان حلو معاك طيب كويس يعنى الحمد لله

    5. #20
      التسجيل
      31-12-2010
      المشاركات
      333
      المواضيع
      32
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: بخصوص الجاك 3 دى

      كويس يعنى انو مشي معاك كويس

    6. #21
      Heartbeat غير متصل .° σαςђ₡ °.
      0
       
      التسجيل
      24-07-2010
      الدولة
      .•°Kuwaitـﬗـالكويت°•.
      المشاركات
      6,925
      المواضيع
      290
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: بخصوص الجاك 3 دى

      انا ثاني يوم استعمل جاك 3دي وما حسيت بأي تغيير لكن بما اني دافع فلوس
      راح استعمله حتى نهايته باور ولا مافيش باور
      انا جربته بتمرين الباي والتراي + الارجل
      نشوف يوم الصدر حيحصل ايه

    صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12

    المواضيع المتشابهه

    1. كمال الاجسام إستفسار ضروري جداً ياشباب بخصوص LIPO 6 X .. وآخر بخصوص التدريب بأيام العمل ..
      بواسطة : MimomaN , في الاستفسارات وتبادل الخبرات
      مشاركات: 10
      آخر مشاركة: 14-12-2010, 11:21 PM
    2. كمال الاجسام طريقه استعمال الجاك 3 d
      بواسطة : ccmpunk , في الاستفسارات وتبادل الخبرات
      مشاركات: 5
      آخر مشاركة: 29-10-2010, 12:53 AM
    3. كمال الاجسام هل الانيمال ستاك + الجاك 3 دي لهم اضرار
      بواسطة : محمد552 , في الاستفسارات وتبادل الخبرات
      مشاركات: 1
      آخر مشاركة: 26-10-2010, 06:01 AM
    4. كمال الاجسام ما الفرق بين الجاك 3 دي و ان او اكسبلود
      بواسطة : محمد552 , في كمال الاجسام و اللياقة البدنية
      مشاركات: 4
      آخر مشاركة: 19-10-2010, 11:07 PM
    5. كمال الاجسام استفسارين الاول بخصوص الانيمال والثاني بخصوص ترك الصالة
      بواسطة : Cj.90 , في كمال الاجسام و اللياقة البدنية
      مشاركات: 5
      آخر مشاركة: 03-10-2010, 08:10 PM

    ضوابط المشاركة

    • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
    • لا تستطيع الرد على المواضيع
    • لا تستطيع إرفاق ملفات
    • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
    •