• 0
  • مالي خلق
  • أتهاوش
  • متضايق
  • مريض
  • مستانس
  • مستغرب
  • مشتط
  • أسولف
  • مغرم
  • معصب
  • منحرج
  • آكل
  • ابكي
  • ارقص
  • اصلي
  • استهبل
  • اضحك
  • اضحك  2
  • تعجبني
  • بضبطلك
  • رايق
  • زعلان
  • عبقري
  • نايم
  • طبيعي
  • كشخة
  • النتائج 1 إلى 7 من 7

    الموضوع: XBOX360 :عرض جديد لـ Too Human +مقابلة مع رئيس شركة سيلكون نايتس

    1. #1
      التسجيل
      25-04-2003
      الدولة
      الكويت
      المشاركات
      994
      المواضيع
      99
      شكر / اعجاب مشاركة

      XBOX360 :عرض جديد لـ Too Human +مقابلة مع رئيس شركة سيلكون نايتس

      معلومات عن اللعبة :
      الناشر: مايكروسوفت
      المطور: سيلكون نايتس
      تاريخ الإصدار : US: Holiday 2006

      ===================

      العرض الجديد لـ Too Human

      ===================

      أما عن المقابلة فهي طويلة حوالي اربع صفحات تقريباً
      IGN: Readers may not know this, but the concept for Too Human goes way back, predating even Eternal Darkness. Can you talk about how the idea for the series was born?

      Denis Dyack: The concept for Too Human actually pre-dates Blood Omen: Legacy of Kain and was conceived in 1993-1994. The concept for Too Human was born out of a desire to create a game that addressed issues of technology and its effect on society. By addressing issues of what separated man from machine we hope that we could create a game were we could address the nature of the human soul.
      The original concept was written on a 3 page outline describing an action orientated game with depth. Key to the concept was (and still is) that you are always being told that you are "Too Human" and that you need to cybernetically enhance yourself to deal with the growing threats surrounding you.

      IGN: Too Human started out on PlayStation 1 and was redesigned on GameCube. How far along did the GCN version get and why did you decide to halt development on it?

      Denis Dyack: The GCN version of Too Human only made it to a prototype stage where we started doing camera experimentation. We created a 3D engine that seamlessly loaded areas from the disk. This was our first experience with the GCN and we ended up using some of this work on Eternal Darkness (ED) when we moved it to the GCN. Once we started the GCN version of ED all of our resources were put on it. After ED we then started work on Metal Gear Solid: Twin Snakes (MGS:TS). After MGS:TS it was clear that it was too late to start development for this current generation and all work on Too Human was focused on the next generation.

      تكملة باقي المقابلة

      سلاام

    2. #2
      التسجيل
      11-09-2004
      الدولة
      يعني وش بيفيدك اذا عرفت مكاني ! المهم كيف الحال
      المشاركات
      1,285
      المواضيع
      78
      شكر / اعجاب مشاركة

      مشاركة: XBOX360 :عرض جديد لـ Too Human +مقابلة مع رئيس شركة سيلكون نايتس


      ياخي ما هضمته هذا
      دنيس دايك احسه ماخذ اكبر من حقه المهم
      انا قريت اغلب المقابة ونقزت بعض الفقرات وصراحه لاحظت انه واثق بقوه من رسوم اللعبة
      (انا ما اختلف في ان البئات اتت مبهره ولكن الشخصيات +_+ لا تعليق ) المهم هو بدا يهذر
      وكل ما سئل سؤال رد انه ما راح يقول اي شي في الوقت الحاظر اغلب المقابله هي مجموعه
      من المعلومات الي تم الكشف عنها مع تركيزدنيس انهم وصلوا لمرحلة في الرسوم توازي
      وقد تتغلب على ما تواجد بهوليود وانا اقول بعيد عن شاربك الأصفر اهذا اذا عندك شارب ,
      ومن كلامه انهم بيركزون على العروض السينمائية والجيم بلاي وكل هذا ما يهمني الي
      يهمني القصة لأنه حمسني اكثر لها









      دنيس شف وجه عنز واحلب لبن

      مشكوور خيو
      بايو

      التعديل الأخير تم بواسطة راشـratchetـيت ; 11-10-2005 الساعة 06:49 PM
      سبحان الله
      استغفر الله
      الله اكبر
      لا إله إلا الله


      my life was.... change your life


      حل هالشفره
      ماجد
      عامر
      السلامة


    3. #3
      التسجيل
      22-03-2002
      الدولة
      Kuwait
      المشاركات
      5,703
      المواضيع
      697
      شكر / اعجاب مشاركة
      بطاقات الألعاب

      Gamertag: SNYMA

      مشاركة: XBOX360 :عرض جديد لـ Too Human +مقابلة مع رئيس شركة سيلكون نايتس

      مصمم كبير , يذكرني برئيس شركة فالف Gabe Newell تحس نفس الوزن و نفس الشكل :

    4. #4
      التسجيل
      07-08-2004
      الدولة
      الامارات
      المشاركات
      232
      المواضيع
      29
      شكر / اعجاب مشاركة

      مشاركة: XBOX360 :عرض جديد لـ Too Human +مقابلة مع رئيس شركة سيلكون نايتس

      الجرافكس عااادي ومافيه اي شي مبهر
      مكانها الاكس بوكس 1.5


      يرضيك يعني إذا يرضيك خبرني

      آمر وعيني بمرواد السهر تكحل

      وش في يديد دام بأمر الحب تحكمني

      أبشر حبيبي ترى من حب





    5. #5
      التسجيل
      22-03-2002
      الدولة
      Kuwait
      المشاركات
      5,703
      المواضيع
      697
      شكر / اعجاب مشاركة
      بطاقات الألعاب

      Gamertag: SNYMA

      مشاركة: XBOX360 :عرض جديد لـ Too Human +مقابلة مع رئيس شركة سيلكون نايتس

      اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المهيري
      الجرافكس عااادي ومافيه اي شي مبهر
      مكانها الاكس بوكس 1.5
      و إنت مكانك برا منتدى الإكس بوكس

    6. #6
      التسجيل
      02-05-2004
      الدولة
      الانترنت بسجون الـCombine روعه! Playing CSS all day long.
      المشاركات
      4,339
      المواضيع
      92
      شكر / اعجاب مشاركة

      مشاركة: XBOX360 :عرض جديد لـ Too Human +مقابلة مع رئيس شركة سيلكون نايتس

      الجرافكس عااادي ومافيه اي شي مبهر
      مكانها الاكس بوكس 1.5


      او بمعنى اخر, مثل ماقال DC.

    7. #7
      التسجيل
      21-05-2004
      الدولة
      المملكه العربيه السعوديه
      المشاركات
      1,065
      المواضيع
      209
      شكر / اعجاب مشاركة

      مشاركة: XBOX360 :عرض جديد لـ Too Human +مقابلة مع رئيس شركة سيلكون نايتس

      السلام عليكم


      مشكور اخوي على الخبر


      بنتظار المزيد

      تحياتي





      مطلوب لاعبين S VS R 2007

    ضوابط المشاركة

    • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
    • لا تستطيع الرد على المواضيع
    • لا تستطيع إرفاق ملفات
    • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
    •