هالوووووووووووووووز
كيفكم شباب صبايا وصبية
اليوم جلست فاضي ....فقلت في نفسي أرتكب أكبر غلط في حق البشرية وهو إني أنزل قصة ترفيهية>>>أتهبل![]()
هي الصراحة مو قصة كاملة هي جزء صغير >>>لاحول ولاقوة إلا بالله![]()
بس حبيت أعرف رأيكم فيها...أنتقضوني ...عادي مافيها شئ
butمش وز: القصة بالهجة المصرية البحتة
يلا أتركم مع القصة
ومنتظر رايكم فيها
الشخصيات حسب الظهور في المخروبة دي
hossam gabr
..................
BecKhaM Buff
..................
HeRo
..................
+DaNgEr GiRl+
..................
raof2000
..................
Dark Misho0o
..................
~**Chipsa_ya**~
..................
Sander
...................................
الساعة 6 الصبح وأنا واقف مستني الباص وعمال ألمع الجزمة وحاطت السماعة في ودني وعمال أسمع mp3 إلا ولقيت الباص جه لسه فتح المشرف الباب ودخلت ولقيت صحابي
حسام:السلام ياجداعن
العيال:هاي حوسه عامل إيه ....
BecKhaM Buff:قشطة عليك أنا أمبارح رنيت عليك وأنتا طنشتني وأديتني أستمارة 6 >>>لغة شباب الله يعافيكم
حسام :لا والله أنا مش معايا رصيد ....هو أنا أقدر ما ردش عليك
بيكهام:ولايهمك يابرنس
الضنضراوي:أيه ياحوس حليت واجب الكيميا ...؟؟
حسام :عيب عليك ....هو أنا بتاع الحاجات دي
الضنضراوي:والنعم
حسام:هو إيه إلي حصل في فصل 3/1 أمبارح..؟؟
هيرو في ضحكة فكاهية:لا ولا حاجة دا كان مقلب من بتوعي
حسام :الله يخرب بيتك أنتا عملت إيه؟؟!!
هيرو:ولاحاجة فرقعت صواريخ في الفصل لزوم العيد وكدا يعني
حسام:الله يخرب بيت أبوك
+DaNgEr GiRl+:ياشباب ما أحد شاف روزي؟؟
الشباب: لا والله بيقولوا أنها سابت المدرسة
+DaNgEr GiRl+:طيب وبينكو؟؟
الشباب:قاعدة تتمكيج بقت عاملة زي علبةالألوان
وبعد ما وصلنا المدرسة
حسام يكلم الشباب:إيه رأيكوا نزوغ ونديها سجاير
الشباب:ياكبير
وإذا بنط من صور المدرسة لقينا في وشنا أستاذ رؤوف مدرس الإنجلش
رؤوف:you ...!!where are they going??
الشباب :أوف أتقفشنا ...
حسام:يامستر كنا بنقيس سرعة الرياح أصل بيقولوا النهاردة في عاصفة رملية
رؤوف:ARE YOU SURE??
حسام :أيوة يامستر
رؤوف:وطلعت كام السرعة..>>موعارف أقولها بالأنلجش
حسام :10 مئوية...>>>ما أحد يسالني كيف
رؤوف :يانهار زي بعضه...طيب روحوا فصلكوا بسرعة
الشباب:حاظر يامستر
وإحنا رايحين الفصل
الشباب:أنقذتنا كنا هروح في الكازوزة
حسام :مش وأنا معاكوا
لسه هندخل الفصل
لقينا علينا مستر الموسيقى مستر ميشو
ميشو:يلا يله أنتا وهو أدخل واقعد مكانك .... داهية فيكوا وفي إلي جابوكوا
الشباب في صوت خافض:إلاهي يجي حنطور يشيلك
ميشو:النهاردة هندرس الموسيقار شومان...صاحب نظرية الطبلة بدق
وفي ظل ما هو بيشرح
حسام : أمال فين الواد روكي مش باين يعني بقاله يومين؟
بيكهام: أصل البت بتاعته موعداه النهاردة
حسام:عقبالنا
بيبكام: من بقك لباب السماء
حسام:هههههههههههههههههههه
بيكهام:ههههههههههههههههههههه
ميشو:أنتا يله .....
حسام :أيوة يامستر...!!
ميشو: عيد إلي أنا قلته تاني
حسام:أيوة حضرتك كنت بتقول عن جمال الطبلة ورقتها ...
ميشو:وحياة ******.....أستناني عند المدير
حسام :حاظر....
في صوت خافض:إلاهي يدوسك حمار أعور
وأنا لسه في طريقي للمدير قلت أروح المقصف أشتري حاجة
لقيت المقصف كله إعلانات تسالي...ودعاية على الشكل الجديد
وإلي واقفة فيه شبساية
شبساية:أيوة ياباشا جرب تسالي الجديد تأكل صوابعك وراه
حسام: علشانك بس ياجميل
إذا ولقيت كعب الشبشب على رأسي
شبساية :والله لأشتكيك للمدير
حسام:كملت><*
روحنا عند المدير....ساندر
ساندروهو يكلم في التلفون : حاضر ياباشا هشوف الحكاية دي
وقفل التلفون
ساندر:في أيه ؟؟...أيه يابني إلي معورك كدا
حسام:لا ولاحاجة يامستر دا أنا كنت عايز توقيع من شبساية فقالتلي لأزم أديك حاجة تعيش معاك
ساندر: أنتا هتهزر معايا
شبساية: انا أقول لحضرتك....الواد كل يوم يجي عند المقصف ويقعد يعاكسني ...^ـــــ^
ساندر: ماشاء الله ما أنا فاتحها نادي
حسام :لا والله يامستر....دي مجاملة مش أكتر يعني الست قدامي قلها أنتي شبه جوز الدرة
لازم نجامل
ساندر: مادام كدا إذن لا بأس
شبساية :><*
ولسه طالعين من مكتب المدير إذا ولقيت مستر ميشو جه
حسام:يالهوي
مستر ميشو :تعالى ياحبيبي
مستر ميشو: أيوة يا أستاذ الباشا دا قاعد في الحصة عمال يلعب مع دا ويكلم دا ومخلي العيال مش عارفة تركز
حسام: أنا..؟؟؟!!
مستر ميشو: أمال ****
حسام :ربنا يسامحك
مستر ميشو: إن شاء الله هيسامحني
ساندر:خلاص يامستر أنا هتصرف معاه أتفضل أنتا على حصتك
مستر ميشو: عن إذن حضرتك
ساندر: إذنك معاك ياخويا
ساندر:بص يله أنتا ما تجيش المدرسة إلا وولي أمرك معاك
ورجعت إلي بيتي ....محطم الأمال