اقدر اوقف الكرت ( الدفع ) مدة مؤقتة ؟
و ياليت تعطوني الرابط اذا في و تقولولي عن الطريقة![]()
تحياتي![]()
اقدر اوقف الكرت ( الدفع ) مدة مؤقتة ؟
و ياليت تعطوني الرابط اذا في و تقولولي عن الطريقة![]()
تحياتي![]()
اتق الله فيما تكتب , و اعلم أن الله يراك
هناك موضوع مثبت للأسئلة..
Grr
ادري و انا حطيت رد و الكل تجاهل السؤال
و السؤال هذا مو اي سؤال ،، هذا السؤال يمكن الكل يحتاج جوابه
اتق الله فيما تكتب , و اعلم أن الله يراك
اعتقد الكرت ماتقدر توقفه
اذا تبغى تكون مميز .. خلك مجنون مثلي
ردك ما كان مقنع ^^
اتق الله فيما تكتب , و اعلم أن الله يراك
لول، يعطيني العافيه!!
ياخي الكرت هذا مدفوع مقدما، يعني اول ما تحط الرقم بتنحسب لك الشهرين وخلاص
والا كان سموه كرت مدفوع حسب الرغبه![]()
وبليزارد مب فاضيه توقف وتشغل لك !!
تخلص الشهرين وتشتري غيره وتخلص وتشتري غيره وكذا
واذا حاب توقف، توقف لما تخلص مدة الكرت
والا انا بروح العب من الساعه 5 لي 8 وبعدين بوقف الكرت عشان ما تنحسب علي xD
اتمنى يكون ردي مقنع هالمره
ســـــلام
Hello,
Our billing system is set up to manage payment and pre-paid time on your account on a monthly, 3 month, or 6 month increments (or 2 months if you are using a game card). However, we are not able to "pause" or otherwise suspend account access due to inactivity or infrequent use. Once the prepaid billing cycle begins, it will complete on its set time schedule and it cannot be reversed or refunded.
However, if you need to take a break from World of Warcraft, then you can temporarily cancel your subscription so that you will not be billed further, and your account will then be suspended until you go in and manually put in a new subscription. You can manage your subscriptions on the Account Management page:
http://www.worldofwarcraft.com/account/
At this time we have no plans to delete World of Warcraft accounts or characters for inactivity, even if the subscription is discontinued. This means that if you decide to take a break from the game and suspend your account payments, you will be able to continue playing at a later time when you resume your subscription and reactivate the account. Your characters will be there waiting for you.
Please keep in mind that any changes made to your account in regards to billing information will not go into effect until the end of your billing cycle. So if you prepay for 3 months, and cancel 1 month after you have paid, you will still have 2 more months before the cancellation goes into effect.
If you have further questions or concerns regarding subscriptions or account setup, please don't hesitate to contact our Billing & Account Services team. Please email billing@blizzard.com or call toll-free at 1-800-59-BLIZZARD (800-592-5499). Customers in Australia should call 1-800-041-378. Representatives are on hand to take calls Monday through Friday between 9am and 6pm Pacific Time.
Let me know if there is anything else i can assist you with.
Regards,
Evan P
Billing Team
Blizzard Entertainment
هذا يوقف النقاش
اتق الله فيما تكتب , و اعلم أن الله يراك