• 0
  • مالي خلق
  • أتهاوش
  • متضايق
  • مريض
  • مستانس
  • مستغرب
  • مشتط
  • أسولف
  • مغرم
  • معصب
  • منحرج
  • آكل
  • ابكي
  • ارقص
  • اصلي
  • استهبل
  • اضحك
  • اضحك  2
  • تعجبني
  • بضبطلك
  • رايق
  • زعلان
  • عبقري
  • نايم
  • طبيعي
  • كشخة
  • النتائج 1 إلى 11 من 11

    الموضوع: مشكلة يا ريت رد سرييييع

    1. #1
      الصورة الرمزية Deathcow
      Deathcow غير متصل عضو متواصل النشاط
      رايق
       
      التسجيل
      15-01-2006
      الدولة
      Jeddah
      المشاركات
      1,189
      المواضيع
      64
      شكر / اعجاب مشاركة
      بطاقات الألعاب

      Gamertag: PS3 : DarkDoctorqt

      مشكلة يا ريت رد سرييييع

      السلام عليكم


      انا نقلت من اسبوعين لسيرفر جديد

      وقاعد العب وعادي

      بس جيت ادخل اليوم الشخصية مهو الاكاونت


      يقول :


      your character is currently locked as part of a paid character transfer process

    2. #2
      التسجيل
      06-09-2004
      الدولة
      الكويت
      المشاركات
      641
      المواضيع
      82
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: مشكلة يا ريت رد سرييييع

      اخوي محد يقدور يساعدك من الاعضاء

      الى الــ GM مال Worldofwarcraft

      افتحلك Ticket وكلم الجيم ماستر وقوله عن مشكلتك

      و اذا مانفع دز حق Blizzard رساله على الايميل

      تقدر تحصل بريدهم من خلال الموقع الرئيسي

      .............................


      your character is currently locked as part of a paid character transfer process
      اخوي مكتوب هني انك مادفعت فلوس نقل الشخصيه او دفعت النصف <.<


    3. #3
      التسجيل
      20-07-2003
      الدولة
      Riyadh, Saudi Arabia
      المشاركات
      395
      المواضيع
      30
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: مشكلة يا ريت رد سرييييع

      لا يأخ Dark-Man-X

      هاذي معناها إنك استخدمت credit card اسمها غير عن اسم الاكاونت او لنقل " دولة غير "

      إذا ارسلت رسالة لـ blizzard راح يقولون أسئلة كثيرة ومن سابق خبرتي. أنا سويت لناس كثير عملية النقل ويكونون ناس شارين أكاونتات " دولة غير دولة الكريدت كارد اللي باستخدمها للنقل" وكلها صارlock ودايم أرسلهم رد أرفق فيه صورة جوازي والكريدت كارد مرسله لهم وأقول لهم إني دفعت للأكاونت الفلاني عشانه صديق عزيز علي وولا عنده فلوس.

      تحتاح واحد فاهم انجليزي كويس ويرد عليهم كويس ولا بتنكب عمرك.

      هذا مثال من أصعب الموافق اللي مرت علي, وحصل فيها أن واحد من الشباب الله يهديه سوا نقل لشخصيته بال فيزا حقته من أكاونت شاريه فقفلوا الشخصية حقته وطلبوا منه التحقق من اللي دفع وموافقته فقام وفقش " كذب " عليهم ونكب عمره فاظطريت اكتب رد طويل اعدل كلامه :s .

      -------------------------------------------
      Greetings Blizzard,

      Regarding the unforeseen problems that happened to my account lately, I have provided the information that you have been asked me to do after I have spoke with the real credit card holder who is a dear game friend to me who lives in Saudi Arabia, and the required information are as followed:


      Please confirm how many accounts you are paying?

      He stated that he have been paying to lots of account as he have many real life friends in his country and he as well said that his credit card is made for internet use as it is prepaid master card.
      The account names are hard to tell as he have paid for 4 Saudi accounts and my account “Boneman”.

      Could you please provide a list of all accounts if any, which currently have character transfers being processed using the same card?

      For the list of accounts the answer is written above and for the characters that being processed at the moment with the credit card are currently one which is my account.

      Was payment attempted with only one credit card?

      The payment was attempted using 2 credit cards, the 1st one was rejected as it don’t enough balance and the 2nd one was approved. Both cards are from Saudi Arabia and both of the credit cards holders are also dear game friends of mine that I have been playing with for more than 5 years since Diablo days.

      Please confirm whether the bank that issued your card is based in a different
      country from the contact address listed on your World of Warcraft account, and
      if it is, please explain the reason for this as well as stating in which country
      the credit card was issued.

      Yes, the credit card used is from Saudi Arabia and I am from Slovenia and the reason is that the real credit card holder is a long term game friend of mine that we have been playing together for a very long time, my friend offered to pay me since I was out of money and as well he wanted me to be with him at the same realm to play together once again. The credit card that was used is issued in Saudi Arabia – Riyadh.

      Did you change the expiry date of the credit card used on any of the attempts to
      enter your credit card information, and if so, please explain why and confirm
      the actual expiry date that appears on your credit card.?

      Nope, the expiry date was written correct in the both credit card attempts. The expiry date for the credit card that have been approved is 08/2009.
      I have sent an Email before with not enough information as I have wrote it in a hurry since I was afraid that something bad would happen to my account if I don’t reply fast but on this Email I have provided full information. I really want to enjoy playing World of Warcraft with my character once again so I hope that you don’t deny that fact to happen to me as I don’t know what to do if something bad happened to my account.

      Best Regards,
      Mihael Marolt.
      (شوف الإسم اللي حطيته في النهاية, هو نفس الإسم اللي مسجل فيه الأكاونت يعني لعبنا على blizzard
      ----------------------

      مثال آخر حصل لأكاونت واحد أجنبي صديق لي وتكفلت بعملية نقله وقفلوا الـ character حقه

      Greetings Blizzard Billing Team,

      My name is Mohammed A. AlJallal and I am from Saudi Arabia. I wanted to inform you about 2 Migration payments that I made using my credit card on 8th of May.

      Account 1: Qonquerer – My Personal Account
      Character and Realm: Conquerer From Sunstrider to Maghteridon.

      Account 2: Lukoshius – Close Game friend account.
      Character and Realm: Mukas from Sunstrider to Kazzak.

      The reasons for paying to my game friend is that he is lacking money and wanted some help, and since I knew him for a long time I have offered my help to him.
      I have attached a copy of my credit card and as well a copy of my passport in order to avoid any future problems.

      I hope the information I provided are enough in order to avoid locking any of our characters since we got High End Raiding Guilds to attend to.

      Best Regards,
      Mohammed.

    4. #4
      الصورة الرمزية Deathcow
      Deathcow غير متصل عضو متواصل النشاط
      رايق
       
      التسجيل
      15-01-2006
      الدولة
      Jeddah
      المشاركات
      1,189
      المواضيع
      64
      شكر / اعجاب مشاركة
      بطاقات الألعاب

      Gamertag: PS3 : DarkDoctorqt

      رد: مشكلة يا ريت رد سرييييع

      اوكي مشكور يعني لازم اكلم اللي نقلي الشخصية ?

    5. #5
      الصورة الرمزية Deathcow
      Deathcow غير متصل عضو متواصل النشاط
      رايق
       
      التسجيل
      15-01-2006
      الدولة
      Jeddah
      المشاركات
      1,189
      المواضيع
      64
      شكر / اعجاب مشاركة
      بطاقات الألعاب

      Gamertag: PS3 : DarkDoctorqt

      رد: مشكلة يا ريت رد سرييييع

      اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dark-Man-X مشاهدة المشاركة
      اخوي محد يقدور يساعدك من الاعضاء


      الى الــ GM مال Worldofwarcraft

      افتحلك Ticket وكلم الجيم ماستر وقوله عن مشكلتك

      و اذا مانفع دز حق Blizzard رساله على الايميل

      تقدر تحصل بريدهم من خلال الموقع الرئيسي

      .............................




      اخوي مكتوب هني انك مادفعت فلوس نقل الشخصيه او دفعت النصف <.<

      كلمت الجي ام يقول اني لازم اكلمهم من صفحة

      http://www.wow-europe.com/en/support...ntbilling.html

    6. #6
      الصورة الرمزية Deathcow
      Deathcow غير متصل عضو متواصل النشاط
      رايق
       
      التسجيل
      15-01-2006
      الدولة
      Jeddah
      المشاركات
      1,189
      المواضيع
      64
      شكر / اعجاب مشاركة
      بطاقات الألعاب

      Gamertag: PS3 : DarkDoctorqt

      رد: مشكلة يا ريت رد سرييييع

      ارسلولي رسالة

      Greetings,Further to our previous emails, we have not yet received a reply from you and weregret that we had to lock the character which you currently are trying totransfer.In order to prevent a full credit card lock being made on the account as well asthe character being rolled back to the old location, we would urge you to answerthe questions listed below:*Please confirm how many accounts you are paying for, and if more than one,please supply the name of all the accounts and the reason that you are payingfor them.*Could you please provide a list of all accounts and characters, which currentlyhave character transfers being processed using the same card?*Was payment attempted with only one credit card? If more than one credit cardwas used, please confirm how many credit cards were used, and explain whymultiple cards were used.*Please confirm whether the bank that issued your card is based in a differentcountry from the contact address listed on your World of Warcraft account, andif it is, please explain the reason for this as well as stating in which countrythe credit card was issued.*Did you change the expiry date of the credit card used on any of the attemptsto enter your credit card information, and if so, please explain why and confirmthe actual expiry date that appears on your credit card.We would really like to have this situation resolved, so that you can once againenjoy World of Warcraft without any problems. However, should we not receive areply to this email the character may be rolled back and we may not be able toaccept any further credit card payments on this account. Regards,AechlyriaBlizzard Europe EntertainmentPayment Support www.wow-europe.comPlease retain all history if you reply to this mail.

    7. #7
      التسجيل
      20-07-2003
      الدولة
      Riyadh, Saudi Arabia
      المشاركات
      395
      المواضيع
      30
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: مشكلة يا ريت رد سرييييع

      ارسلوا الرسالة للي إيميله مسجل في الأكاونت وولا أرسلهم رد.
      عشان كذا قفلوه.
      وكانوا يبون يتأكدون من صاحب الكريدت كارد إنه دافع لهذا الأكاونت.

      ولازم ترد بأسرع وقت ممكن ولا بيرجعون شخصيتك للسيرفر الاول وولا عاد يمديك تنقله ثاني مرة.

    8. #8
      الصورة الرمزية Deathcow
      Deathcow غير متصل عضو متواصل النشاط
      رايق
       
      التسجيل
      15-01-2006
      الدولة
      Jeddah
      المشاركات
      1,189
      المواضيع
      64
      شكر / اعجاب مشاركة
      بطاقات الألعاب

      Gamertag: PS3 : DarkDoctorqt

      رد: مشكلة يا ريت رد سرييييع

      ايه انا صاحب الاكاونت هم ارسلولي رسالة

      وانا كلمت صاحب الكارت يدخل ايميلي ويرسلهم اليوم

    9. #9
      الصورة الرمزية Deathcow
      Deathcow غير متصل عضو متواصل النشاط
      رايق
       
      التسجيل
      15-01-2006
      الدولة
      Jeddah
      المشاركات
      1,189
      المواضيع
      64
      شكر / اعجاب مشاركة
      بطاقات الألعاب

      Gamertag: PS3 : DarkDoctorqt

      رد: مشكلة يا ريت رد سرييييع

      رسالة جديدة ..........................

      Greetings,

      Thank you for your interest in World of Warcraft. For security reasons, we are
      unable to accept the reservation of the payment made on your credit card to pay
      for your World of Warcraft character transfer.

      In order for us to be able to accept this, we need a digital picture of the
      credit card used.

      The middle eight numbers need to be masked for security reasons, but the first
      and last four numbers need to be visible. Without those elements, we will be
      unable to accept your payment and thus be unable to prevent the freezing of your
      account.

      Please send us those elements as soon as possible so we can end our
      investigation and accept your payment.

      Thank you for your cooperation.


      Regards,

      Giheleo
      Blizzard Europe Entertainment
      Payment Support
      http://www.wow-europe.com/en
      Please retain all history if you reply to this mail.

    10. #10
      التسجيل
      10-05-2005
      الدولة
      u.A.e
      المشاركات
      593
      المواضيع
      11
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: مشكلة يا ريت رد سرييييع

      على الي فهمته انهم يشكرونك على اهتمامك باللعبه وعشان يردون يحتاجون صوره رقيمه للcredit card الي استعملتها

      ومكتوب انه الارقام الثمانيه الي في الوسط لازم تغطيها لاسباب امنيه لاكن اول و اخر اربع ارقام لازم تكون واضحه اما الباقي ما فهت عليهم بالضبط بس

      شوف لك واحد يعرف انجيليزي احسن عني سبحان الله يمكن اكون مغلط ولا تسوي اي شي من الي انا ترتجمته قبل لا تتأكد
      add me
      PSN ID:UAEHMD


      Back to
      World Of Warcraft
      Merox@haomarush.HORDE
      CoW FTW

    11. #11
      الصورة الرمزية Deathcow
      Deathcow غير متصل عضو متواصل النشاط
      رايق
       
      التسجيل
      15-01-2006
      الدولة
      Jeddah
      المشاركات
      1,189
      المواضيع
      64
      شكر / اعجاب مشاركة
      بطاقات الألعاب

      Gamertag: PS3 : DarkDoctorqt

      رد: مشكلة يا ريت رد سرييييع

      اوكي مشكووووووووور

    ضوابط المشاركة

    • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
    • لا تستطيع الرد على المواضيع
    • لا تستطيع إرفاق ملفات
    • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
    •