السلام عليكم
يا جماعة انا بلعب كريسس
دلوقت انا على السفينة و انتهيت من الوحش الضخم اللى على سطح المركب
لكن بعد كدة ظهر وحش تانى طلع من الماء
و بصراحة مش عارف اعمل اية معاة
بقالى 4 ايام عمال اضربة بال ار بى جى و مافيش فايدة
يا ريت لو فى حد عدى منة يقوللى ازاى و لكم جزيل الشكر
علاء






























