-
اية ر؟أيكم فى الالعاب دى
السلام عليكم يا اخوان
فى الحقيقة انا غاوى انزل العاب بالتورينت و فعلا نزلت
crysis
farcry
call of duty 4
need for speed pro street
juced2 hot nights
pes 2008
nba2008
fifa2008
و دلوقت انا عندى كام لعبة جداد عايز انزلهم و محتاج استشارة اية حلو و اية لأ
نزلت منها 80 % conflict denied ops
نزلت منها 50% last half of darkness beyond the spirit eye
لسة هابداء فيها turning point fall of liberty
لسة هابداء فيها frontlines fuel of war بس كبيرة قوى 9 جيجا
لسة هابداء فيها gears of war
اية رأيكم كلهم يستهلوا ولا اية
و اشكركم على النصيحة
زملكاوى و افتخر
-
رد: اية ر؟أيكم فى الالعاب دى
انصحك تنزل اللعبتين دي
frontlines fuel of war
gears of war
رائعة جدااااااااااااا
ضوابط المشاركة
- لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
- لا تستطيع الرد على المواضيع
- لا تستطيع إرفاق ملفات
- لا تستطيع تعديل مشاركاتك
-
قوانين المنتدى