• 0
  • مالي خلق
  • أتهاوش
  • متضايق
  • مريض
  • مستانس
  • مستغرب
  • مشتط
  • أسولف
  • مغرم
  • معصب
  • منحرج
  • آكل
  • ابكي
  • ارقص
  • اصلي
  • استهبل
  • اضحك
  • اضحك  2
  • تعجبني
  • بضبطلك
  • رايق
  • زعلان
  • عبقري
  • نايم
  • طبيعي
  • كشخة
  • النتائج 1 إلى 2 من 2

    الموضوع: اية ر؟أيكم فى الالعاب دى

    1. #1
      التسجيل
      01-10-2007
      المشاركات
      93
      المواضيع
      38
      شكر / اعجاب مشاركة

      Smile اية ر؟أيكم فى الالعاب دى

      السلام عليكم يا اخوان
      فى الحقيقة انا غاوى انزل العاب بالتورينت و فعلا نزلت
      crysis
      farcry
      call of duty 4
      need for speed pro street
      juced2 hot nights
      pes 2008
      nba2008
      fifa2008
      و دلوقت انا عندى كام لعبة جداد عايز انزلهم و محتاج استشارة اية حلو و اية لأ
      نزلت منها 80 % conflict denied ops
      نزلت منها 50% last half of darkness beyond the spirit eye
      لسة هابداء فيها turning point fall of liberty
      لسة هابداء فيها frontlines fuel of war بس كبيرة قوى 9 جيجا
      لسة هابداء فيها gears of war
      اية رأيكم كلهم يستهلوا ولا اية

      و اشكركم على النصيحة
      زملكاوى و افتخر

    2. #2
      التسجيل
      29-04-2005
      المشاركات
      36
      المواضيع
      2
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: اية ر؟أيكم فى الالعاب دى

      انصحك تنزل اللعبتين دي

      frontlines fuel of war
      gears of war

      رائعة جدااااااااااااا


    ضوابط المشاركة

    • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
    • لا تستطيع الرد على المواضيع
    • لا تستطيع إرفاق ملفات
    • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
    •