• 0
  • مالي خلق
  • أتهاوش
  • متضايق
  • مريض
  • مستانس
  • مستغرب
  • مشتط
  • أسولف
  • مغرم
  • معصب
  • منحرج
  • آكل
  • ابكي
  • ارقص
  • اصلي
  • استهبل
  • اضحك
  • اضحك  2
  • تعجبني
  • بضبطلك
  • رايق
  • زعلان
  • عبقري
  • نايم
  • طبيعي
  • كشخة
  • صفحة 1 من 5 12345 الأخيرةالأخيرة
    النتائج 1 إلى 15 من 65

    الموضوع: باتش 4.2| كل المستجدات هنا

    1. #1
      التسجيل
      30-07-2005
      الدولة
      أبوظبي - الإمارات
      المشاركات
      1,061
      المواضيع
      24
      شكر / اعجاب مشاركة

      باتش 4.2| كل المستجدات هنا

      بسم الله الرحمن الرحيم

      -( السلام عليكم ورحمة الله و بركاته )-

      نزلت كثير من المعلومات عن الباتش الجديد. الباتش بعده مطول لكن الـPTR شغال من زمان.
      بحاول في هذا الموضوع ألخص لكم أهم الأشياء القادمة في الباتش.


      1- منطقة جديدة Fireland



      في هذي المنطقة بتكون فيها كويستات جديدة من فاكشن يديد(60 كويست). مع طريقة جديدة للكويستات تحاول تطبقها BLIZZ. على حسب كلامهم إنها بطيح جير جيد و إذا اتميت كل الكويستات ستكافئ بماونت طائر.



      مثل ما شفتوا الشجرة ثكبر كل ما تتقدم في الكويستات، و تفتتح باياعين و npcs جدد.



      2- ريد جديد و عودة ragnaros



      ريد جديد يتكون من 7 بوسات. تقدر تبدا أول 4 بأي ترتيب و تكمل الباقين بعدهم.



      fire mage يصلح لهذا الريد؟

      3- Legendary جديد

      اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	L33FUVNP6M9D1303932832890.jpg
المشاهدات:	63
الحجـــم:	99.3 كيلوبايت
الرقم:	339406

      مزيد من المعلومات هنا



      3- Tier 12 sets



      لمشاهدتهم اضغط هنا

      أو هنا (3D و تقدر تختار أي ريس)



      4- Dungeon Journal



      أداة جديدة فيها معلومات عن البوسات و حركاتهم و اللوت إللي يطيحوه.
      أظن في أدونات تقوم بالواجب و أكثر.

      http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/2456449381



      5- تغير طفيف في نظام الـconquest points



      صار الـmin cap 1500 لكن ما تقدر تاخذاها كلها من الأرينا لازم تدخل rbg عشان توصل cap.

      أنا ما فهمت قصدهم 100%

      The game now separately tracks different Conquest Point caps for Battlegrounds and Arenas. The cap for Arena rating will always be 2/3 of the cap for Battleground rating at any given Arena rating. Players may earn a total number of Conquest Points per week equal to the higher of these two caps, but once players have reached the cap for either Arenas or Battlegrounds, they can no longer earn Conquest Points from that source. Conquest Points from Battleground holidays only count toward the total Conquest Point cap.

      Full notes هنا:

      Classes: General

      All healing critical strikes now heal for 2 times a normal heal (+100%), up from 1.5 times a normal heal (+50%).
      Buffs

      All class abilities which place a buff on friendly targets no longer generate any threat. This goes for raid-wide buffs like Mark of the Wild and Power Word: Fortitude, as well as triggered effects such as Blessed Resilience or Fingers of Frost, and single-target buffs like Dark Intent and Hysteria. The exception is buffs which directly cause healing or damage, such as Thorns or Renew. Abilities such as these still generate normal threat.


      Crowd Control

      Many crowd control abilities no longer cause creatures to attack players when they are cast. The creature will not attack the player when the crowd control wears off, and nearby creatures will not become hostile to the player either. However, if a visible player gets too close to the target creature, the creature will remember and attack the player when the crowd control effect wears off. The intent is to make it easier for dungeon groups to manage crowd control assignments and pulling packs of hostile NPCs. The abilities affected by this change are: Hibernate, Entangling Roots, Wyvern Sting (will still cause hostility when it begins to deal damage), Freezing Trap, Polymorph, Repentance, Shackle Undead, Blind, Hex, Bind Elemental, Banish, Seduction.


      Pets

      The Aggressive pet stance has been removed and replaced with the Assist stance. This stance will cause the player's pet to attack the player's target. The pet will not change targets unless the master attacks a new target for a few seconds.


      Spell Interrupts

      When interrupted while casting a single-school spell such as Mind Flay or Frostbolt, players will now be able to cast dual-school spells such as Mind Spike (Frost and Shadow schools) or Frostfire Bolt (Frost and Fire schools). However, being interrupted while casting a dual-school spell will still interrupt all respective schools as intended.



      Death Knights

      Obliterate base damage has been reduced to 150% weapon damage, down from 160%.
      Talent Specializations

      Frost

      Annihilation now increases Obliterate damage by 12/24/36%, down from 15/30/45%.


      Unholy

      Unholy Might now increases Strength by 10%, up from 5%.





      Druids

      Druids now gain 1 attack power per point of Strength, down from 2. They continue to gain 2 attack power per point of Agility while in Cat Form or Bear Form.
      Entangling Roots and the equivalent spell triggered by Nature's Grasp no longer deal damage.
      Ferocious Bite damage has been increased by 15%. In addition, its base cost has been reduced to 25 energy and it can use up to 25 energy, for up to a 100% damage increase.
      Innervate now grants an ally target 5% of his or her maximum mana over 10 seconds, but still grants 20% of the druid's maximum mana over 10 seconds when self-cast.
      Mangle (Cat) damage at level 80 and above has been increased to 530% weapon damage, up from 460%.
      Omen of Clarity clearcasting buff from now lasts 15 seconds, up from 8 seconds.
      Ravage damage at level 80 and above has been increased to 975% weapon damage, up from 850%.
      Shred damage at level 80 and above has been increased to 520% weapon damage, up from 450%.
      Swipe (Cat) now deals 600% weapon damage at level 80 or higher, down from 670%.
      Talent Specializations

      Balance

      Insect Swarm now generates 8 Lunar Energy for Balance druids.
      Moonfire now generates 8 Solar Power for Balance druids.
      Sunfire now generates 8 Lunar Energy for Balance druids.
      Earth and Moon's duration has been increased to 15 seconds, up from 12.
      Fungal Growth spell visual effect has been updated to be less visually intrusive and more aesthetic.
      Lunar Shower has been redesigned. When casting Moonfire, the druid gains Lunar Shower. Lunar Shower increases the direct damage done by Moonfire by 15/30/45%, and reduces the mana cost by 10/20/30%. This effect stacks up to 3 times and lasts 3 seconds. While under the effects of Lunar Shower, Moonfire generates 8 Solar Energy, and Sunfire generates 8 Lunar Energy. The amount of Lunar/Solar Energy gained does not change based on the number of points spent in the talent, or stacks of Lunar Shower. Those druids who wish to delay transition in or out of an Eclipse state should now cast the one of their two basic attacks which will not move the Eclipse bar (either Starfire or Wrath).
      Solar Beam has a new spell effect.
      Wild Mushroom: Detonate can now also trigger Earth and Moon, in addition to Starfire and Wrath.


      Restoration

      Symbiosis (Mastery) has been removed and replaced with Harmony. Harmony increases direct healing by an additional 10%, and casting direct healing spells grants an additional 10% bonus to periodic healing for 10 seconds. Each point of mastery increases each bonus by an additional 1.25%. Healing Touch, Nourish, Swiftmend, and the initial heal from Regrowth are considered direct healing spells for the purposes of this Mastery. All other healing from druid spells is considered periodic.




      Glyphs

      Glyph of Berserk duration increase is now 10 seconds, up from 5.
      Glyph of Innervate now causes the druid to gain 10% of his or her maximum mana over 10 seconds when Innervate is used on a friendly target, in addition to Innervate's base effect.



      Hunters

      Multi-shot damage has been reduced. It now deals 120% weapon damage at level 80 or higher, down from 137%.
      Traps now scale with hunter stats such as hit, expertise, spell penetration and attack power as intended.

      Mages

      Ring of Frost now has a 1.5-second cast time.
      Spellsteal now has a 6-second cooldown.

      Paladins

      Divine Light mana cost has been increased to 35% of base mana, up from 30%.
      Flash of Light mana cost has been increased to 31% of base mana, up from 27%.
      Holy Light mana cost has been increased to 12% of base mana, up from 10%.
      Rebuke, Divine Shield and Divine Protection have new icons.
      Talent Specializations

      Holy

      Beacon of Light can no longer be dispelled.
      Holy Shock mana cost has been increased to 9% of base mana, up from 8%.
      Speed of Light now increases movement speed when Holy Radiance or Divine Protection are cast. In addition, this talent now reduces the cooldown of Holy Radiance by 13/26/40 seconds, up from 10/20/30.


      Protection

      Ardent Defender has a new spell effect.
      Hammer of the Righteous mana cost has been lowered to 10%, down from 12% to match Crusader Strike.
      Judgements of the Wise now procs on attempt rather than on strike, which means judgements that miss can still grant mana. This is to help ensure Protection paladins are not starved for mana if they aren't capped on hit rating.





      Priests

      Priest Bug Fixes

      Players will no longer prematurely cancel a channeled spell when clicking on the Lightwell.



      Rogues

      Blind duration against enemy NPCs is now 1 minute, while the duration against players remains 8 seconds.
      Stealth now once again begins its cooldown once the rogue leaves Stealth.

      Shaman

      Lightning Shield and Water Shield can no longer be dispelled.
      Unleash Elements is now in the Nature school, and thus can no longer be used if a shaman's Nature school has been locked out.
      Water Shield has had its internal cooldown reduced to 3.5 seconds, once again matching other shields. The amount of mana restored when Water Shield procs has been reduced by 50%.
      Talent Specializations

      Elemental

      Lava Flows now grants a 30/60/90% haste buff when a Flame Shock effect is dispelled, up from 10/20/30%.
      Thunderstorm now reduces the movement speed of players it knocks back by 40% for 5 seconds.


      Restoration

      Improved Water Shield has been redesigned and renamed Resurgence. When Water Shield is active, Resurgence causes critical direct heals to restore mana (Resurgence rank 2 is roughly equal to 150% of the old Improved Water Shield value when a Healing Wave or Greater Healing Wave critically hits, and scaled down accordingly for faster or multi-target spells).
      Mana Tide now grants 200% of the caster's Spirit, down from 400%.




      Glyphs

      Glyph of Unleashed Lightning (new Prime glyph) allows Lightning Bolt to be cast while moving.



      Warlocks

      Soul Harvest has a new spell effect.
      Warlock Bug Fixes

      It is no longer possible to leave combat while channeling Drain Soul.



      Warriors

      Overpower now has a 1.5-second cooldown and global cooldown (Taste for Blood's Overpower cooldown has not changed).
      Retaliation, Recklessness and Shield Wall no longer have stance requirements.

      Dungeons & Raids

      Dungeon Journal is in the process of being implemented. While some UI elements may exist in the current Public Test Realm build, the feature is not yet complete.
      The Firelands, a new 10- and 25-player raid, is now available for limited testing. Please visit the PTR Discussion forum for the latest raid testing schedule.

      Guilds

      The daily guild experience cap has been increased by 25%.
      The weekly guild reputation cap has been increased by 25%.
      The guild experience cap is now removed at level 20, down from level 23.
      The Reins of the Dark Phoenix, purchased from the Guild Vendor, has had its art improved. It's now less transparent and indisputably more awesome.

      Items

      Darkmoon Card: Hurricane damage done when triggered has been increased by 40%, however, it can no longer deal critical strikes and no longer receives any modifiers to its damage from the equipping player.
      Set Bonuses

      The 4-piece Elemental shaman PvP set bonus (Gladiator's Thunderfist set) has been redesigned. It now causes Lightning Shield to generate an extra charge, rather than consuming one, when it is triggered by receiving damage, up to a maximum of 3 (9 with the Rolling Thunder talent).



      Professions

      Skinning

      Players can no longer skin corpses already being actively skinned or looted by other players.



      PvP

      Battlegrounds

      Eye of the Storm has been added into the rotation as a 10-man Rated Battleground. The tug-of-war style capture points have been replaced with Arathi Basin style capture points to better support 10v10 competition. This change applies only to Rated Battlegrounds. Eye of the Storm is otherwise still a 15-player Battleground with tug-of-war style capture points.
      War Games

      Many improvements are being made to the War Games interface, though the changes are not yet fully functional.




      Conquest Points

      The minimum cap on Conquest Points earned per week is now 1500 at 1500 or less Battleground rating. The maximum cap remains 3000 at 3000 or more Battleground rating. The cap continues to scale non-linearly between those two points.
      The game now separately tracks different Conquest Point caps for Battlegrounds and Arenas. The cap for Arena rating will always be 2/3 of the cap for Battleground rating at any given Arena rating. Players may earn a total number of Conquest Points per week equal to the higher of these two caps, but once players have reached the cap for either Arenas or Battlegrounds, they can no longer earn Conquest Points from that source. Conquest Points from Battleground holidays only count toward the total Conquest Point cap.



      Quests & Creatures

      There are no longer oddities in the critical strike and dodge chance of lower-level creatures.

      User Interface

      Characters can now be reorganized at the Character Selection screen. This feature not yet fully functional and the reorganization of characters doesn't save at this time.
      The cast bar can now be moved to display below the Character frame.
      Move Pad is a mouse-click interface for movement which is now built into the base interface.
      Raid Profiles are in the process of being implemented and are not fully functional. Raid Profiles will allow players to save the raid window user interface layout based on type of content (i.e. 10-player raids, 25-player raids, Battlegrounds, etc.).
      مزيد من لمعلومات هنا و هنا

      شكرا على القراءة ولا تنسون زر الشكر دائما


      "سبحان الله وبحمده .. سبحان الله العظيم"

    2. #2
      التسجيل
      21-01-2009
      الدولة
      ~ آلرٍرٍيـ{ќ.ŝ.ā}ـأإضٍ ~
      المشاركات
      2,770
      المواضيع
      150
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: باتش 4.2| كل المستجدات هنا





      انا اللى قاهرني شي واحد .. Blizzard شغاله ع الـ PvE ومطنشين ال PvP ليش طيب ؟ مالنا رب .. سبحان الله المشكله ابصم على العشرهـ || ~

      ان اغلب الناس اللى تلعب واو من حقين الPvP لان فيه متعه جدا كبيرهـ وتغيير جو وساعه صدر وهذا الشي معروف .. لاكن مثل ماقال المثل
      وجنت على نفسها براقش .. بيندمون بعد مايصير Quit من اغلب الناس اللى تلعب WoW اعرف تقريبا 10 Quit الإكسبانشن هذا لانه جدا غ ـبي بكل ماتعنيه الكلمه
      يمكن الPvE و الـ Raids ممتازهـ لاكن هذ الشي مايشفع انهم يتخلون ولا يهتمون بالـ PvP ..



      وفي الأخير اشكركـ اخوي بلاهويه ’’ على طرحك الجديد والحصري .. عجبني الترتيب والتنسيق وتستاهل الشكر فعلا .. !

      :: ( من لايشكر الناس لايشكر الله ) ::

      \.. في حفظ المولى ورع ـايته .. /

    3. #3
      التسجيل
      08-12-2004
      الدولة
      in The World Of Warcraft
      المشاركات
      2,747
      المواضيع
      102
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: باتش 4.2| كل المستجدات هنا

      اول موضوع بالقسم اشوفه بهالتنسيق, وبتناسق العبارات وطريقة سردها

      انت شخص مبدع بالتقارير.. ولك مستقبل

      واحلى تحية وشكر

      كفوا والله






      Thx for Yoshimetsu

    4. #4
      التسجيل
      30-07-2005
      الدولة
      أبوظبي - الإمارات
      المشاركات
      1,061
      المواضيع
      24
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: باتش 4.2| كل المستجدات هنا

      يوشي

      صدقت ياخي، تخيل الكويستات إللي في المنطقة الجديدة هي حق الـ"solo players" إللي ما يلعبون PVE.
      طيب و الـPVP وينه ؟!
      نبغي أفكار جديدة و ابداع من هذي الناحية، مب بس bgs جديدة كل expansion.

      بصراحة باتش محبط.

      بوحا

      تسلم على ردك الجميل و التشجيع.
      أنا كل إللي أبيه إن القسم ينشط شوي و يكون فيه نقاش أكثر.



      "سبحان الله وبحمده .. سبحان الله العظيم"

    5. #5
      التسجيل
      22-09-2010
      المشاركات
      68
      المواضيع
      0
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: باتش 4.2| كل المستجدات هنا

      لازم تكمل الكويستات حقت guardains of hyjal عشان تسوي الكويستات الجديدة او عشان تدخل fireland؟؟

      ودي اشوف قير الوارلوك الجديد :"(

      ومشكوور أخوي على الموضوع

    6. #6
      التسجيل
      09-08-2010
      المشاركات
      84
      المواضيع
      2
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: باتش 4.2| كل المستجدات هنا

      مشكور الغالي بلا هوية على الترجمة الرائعة
      وطريقة التنسيق خلت الموضوع مشيق أكثر

    7. #7
      التسجيل
      30-07-2005
      الدولة
      أبوظبي - الإمارات
      المشاركات
      1,061
      المواضيع
      24
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: باتش 4.2| كل المستجدات هنا

      Tier 12: Shaman & Warlock


      و شكرا على المرور الرهيب و IPqO

      و بالنسبة للكويستات fireland أنا إللي فهمته إنهم متصلين بالقصة بس ما أعرف إذا لازم تكملهم قبل




      "سبحان الله وبحمده .. سبحان الله العظيم"

    8. #8
      التسجيل
      18-03-2009
      المشاركات
      1,071
      المواضيع
      15
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: باتش 4.2| كل المستجدات هنا

      باتش مثير للشفقه يوضخ مدى تخبط بليزارد في اللعبه
      العوض عليهم وعسى نار تحرق جوست كراولر
      سحب اغلب المطورين للعبه عشان العاب ثانيه
      وترك المعفنين على واو
      والنتيجه خراب مالطا






      FOR THE HORDE

    9. #9
      التسجيل
      26-05-2009
      المشاركات
      47
      المواضيع
      7
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: باتش 4.2| كل المستجدات هنا

      البلادن انتهى ...
      بليزرد شو قاعده تسوي ؟؟

      على العموم الباتش لين الحين مش نهائي لازم تعدل في بعض الامور ال 3 تلنتات للبلادن DEAD

      في حد عنده فكره تقريبيه متى الباتش ممكن ينزل ؟

    10. #10
      التسجيل
      16-06-2010
      المشاركات
      5
      المواضيع
      0
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: باتش 4.2| كل المستجدات هنا

      يعطيك الف عافية على الموضوع الحلوى هذا

      والرايد شكله اجنانا

    11. #11
      التسجيل
      22-11-2009
      الدولة
      Undercity
      المشاركات
      358
      المواضيع
      16
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: باتش 4.2| كل المستجدات هنا

      اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Warchif مشاهدة المشاركة
      باتش مثير للشفقه يوضخ مدى تخبط بليزارد في اللعبه
      العوض عليهم وعسى نار تحرق جوست كراولر
      سحب اغلب المطورين للعبه عشان العاب ثانيه
      وترك المعفنين على واو
      والنتيجه خراب مالطا

      Ghost Crowler سحب مصممين wow الاصليين والDevelopers كلهم وخلاهم يشتغلون على اللعبه الجديدة الي راح تنزل بعد wow والي اسمها Titan ويقولك انها راح تكون the new generation for MMOG

      يتوقع نزولها سنة 2013 بعد آخر اكسبانشن والمتوقع انه بيكون 2012

      هذا المصدر عشان محد يقول من وين جايب الكلام

      http://www.tomshardware.com/news/Sta...MOG,11821.html



    12. #12
      التسجيل
      21-01-2009
      الدولة
      ~ آلرٍرٍيـ{ќ.ŝ.ā}ـأإضٍ ~
      المشاركات
      2,770
      المواضيع
      150
      شكر / اعجاب مشاركة

      secure رد: باتش 4.2| كل المستجدات هنا

      إلحـاقاً لما تم ذكـرهـ من اخونا بلا هويه .. هذا تحديث جديد ايظا قادم ’’

      Tier 12 Armor Sets Preview - Shaman





      /
      \

      /
      \

      Tier 12 Preview - Paladin Armor Set

      الفيدو



      الصور

      Tier 12 Paladin - Robe



      /
      \



      /
      \

      Tier 12 Paladin - Pants


      /
      \


      /
      \

      "Fire Raven God" Mount

      الماونت الجديد






      واخيرا الليجيندري الستاف .. بعد التعديل

      Dragonwrath, Tarecgosa's Rest




      Cu

    13. #13
      التسجيل
      18-03-2009
      المشاركات
      1,071
      المواضيع
      15
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: باتش 4.2| كل المستجدات هنا

      اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Sealth مشاهدة المشاركة


      Ghost Crowler سحب مصممين wow الاصليين والDevelopers كلهم وخلاهم يشتغلون على اللعبه الجديدة الي راح تنزل بعد wow والي اسمها Titan ويقولك انها راح تكون the new generation for MMOG

      يتوقع نزولها سنة 2013 بعد آخر اكسبانشن والمتوقع انه بيكون 2012

      هذا المصدر عشان محد يقول من وين جايب الكلام

      http://www.tomshardware.com/news/Sta...MOG,11821.html


      ايه حنا عارفين الشئ هذا
      بس إذا بيخرب ابو اللعبه عشان لعبه ثانيه مو لهذي الدرجه يخربونها
      تحس فريق التطوير الحالي فيهم غباء ماله أول ولا آخر
      تخريب للعبه واساسياتها اللي بسببها نجحت وصارت اقوى لعبة MMORPG إلى لعبه هجينه ممسوخه وفقدت متعتها بالنسبه لي نهائيا

      واللعبه الجديده تيتان راح تسحب البساط من wow وتقتلها بكل بساطه دام المطورين هم مطوري wow سابقا

      يعني الوضع واضح
      بليزارد خلاص يبون يقتلون واو ويمهدون للعبة الجديده تيتان





      FOR THE HORDE

    14. #14
      التسجيل
      30-07-2003
      المشاركات
      679
      المواضيع
      43
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: باتش 4.2| كل المستجدات هنا

      اللعبة مو صاير فيها تخريب وولا شي اللهم ان انتم صايرين تتشكون اكثر من الازم لو تحب نرجع بالزمن ل tbc ما تتذكر كيف كان sl/sl وارلوك؟ ما تذكر كيف كان الدرود ريستو؟ ما تتذكرون الكومبو الأصطوري وارلوك وريستو ؟ ولا ما تذكرون بعض الكلاسات كيف كانت broken؟ زي enchancment shaman اذكر يومها كنت انبسط اذا شفت واحد لأني ادري ما بيقدر يموتني لو ايش, تذكرون اول ستة شهور فال wotlk؟ البلادن ret لما كان يشيل كل الي بالباتل قراوند واذا بيموت حط bubble وكم هيل وهو فل مانا واذا بتذبحه مرة ثانية شغل لك lay of hands ؟ وكله كوم والdestro lock كوم ثاني ضربتين والي قدامك ميت,اقدر اتكلم اكثر من كذا واذكركم بأشياء كانت غبية باللعبة بس الناس كانوا مبسوطين لأنهم يبون يلعبون مو انهم يلعبون من كم سنة ويبون يبطلون ومو قادرين.

      انا ما ادري ليه التشكي الزايد من اللعبة ؟ هل نفسياتكم طفشت من اللعبة ومو قادر تبطل وقاعد تدور لأي اسباب؟

      انا كل كلامي بالبي في بي لأن هو الي تتشكون منه اما البي في اي اشوفه مضبوط وما فيه شي

    15. #15
      التسجيل
      08-12-2004
      الدولة
      in The World Of Warcraft
      المشاركات
      2,747
      المواضيع
      102
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: باتش 4.2| كل المستجدات هنا

      اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة h-online مشاهدة المشاركة
      اللعبة مو صاير فيها تخريب وولا شي اللهم ان انتم صايرين تتشكون اكثر من الازم لو تحب نرجع بالزمن ل tbc ما تتذكر كيف كان sl/sl وارلوك؟ ما تذكر كيف كان الدرود ريستو؟ ما تتذكرون الكومبو الأصطوري وارلوك وريستو ؟ ولا ما تذكرون بعض الكلاسات كيف كانت broken؟ زي enchancment shaman اذكر يومها كنت انبسط اذا شفت واحد لأني ادري ما بيقدر يموتني لو ايش, تذكرون اول ستة شهور فال wotlk؟ البلادن ret لما كان يشيل كل الي بالباتل قراوند واذا بيموت حط bubble وكم هيل وهو فل مانا واذا بتذبحه مرة ثانية شغل لك lay of hands ؟ وكله كوم والdestro lock كوم ثاني ضربتين والي قدامك ميت,اقدر اتكلم اكثر من كذا واذكركم بأشياء كانت غبية باللعبة بس الناس كانوا مبسوطين لأنهم يبون يلعبون مو انهم يلعبون من كم سنة ويبون يبطلون ومو قادرين.

      انا ما ادري ليه التشكي الزايد من اللعبة ؟ هل نفسياتكم طفشت من اللعبة ومو قادر تبطل وقاعد تدور لأي اسباب؟

      انا كل كلامي بالبي في بي لأن هو الي تتشكون منه اما البي في اي اشوفه مضبوط وما فيه شي

      +10000

      يا كرهي للـ QQ'ers

      والمشكلة يقول انا Quit ولسه يشارك بالمنتدى لوووولز (( يعرفون انفسهم xD ))




      Thx for Yoshimetsu

    صفحة 1 من 5 12345 الأخيرةالأخيرة

    المواضيع المتشابهه

    1. آخر المستجدات في تعريب واجهة الـ KDE (هام)!
      بواسطة : Anatolia , في أنظمة التشغيل
      مشاركات: 14
      آخر مشاركة: 27-05-2003, 08:41 AM
    2. اخر المستجدات من فاميتسو
      بواسطة : Mada Mada Dane , في ألعاب الننتندو الحصرية Nintendo Wii U
      مشاركات: 0
      آخر مشاركة: 23-11-2002, 11:15 AM
    3. آخر التطورات و المستجدات في الكالشيو ..
      بواسطة : ( الزعيم ) , في منتدى الرياضة
      مشاركات: 2
      آخر مشاركة: 06-03-2002, 05:42 PM
    4. عام بعض المستجدات حول الاكس بوكس X-BOX
      بواسطة : Special Agent , في ألعاب البلاي ستيشن
      مشاركات: 6
      آخر مشاركة: 25-12-2000, 01:57 AM

    ضوابط المشاركة

    • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
    • لا تستطيع الرد على المواضيع
    • لا تستطيع إرفاق ملفات
    • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
    •