هذا التعريب انا مستخدمه على جهازي التريو 600 وشغال ميه الميه
وهذا السريال: ARAB-5ZLB-AARM-111111-HLIFHU
هذا التعريب انا مستخدمه على جهازي التريو 600 وشغال ميه الميه
وهذا السريال: ARAB-5ZLB-AARM-111111-HLIFHU
هو فين التعريب ده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
أنا مش شايف حاجة![]()
![]()
![]()
اسف والله مانتبهت![]()
والتعريب في المرفقات
160 شخص قرا الموضوع ومحد نبهني الا انت عجيبه![]()