ارجو من الجميع ارسال هذة الرسالة بالايميل الخاص بة لحث شركة سيمنز على ادخال اللغة العربية فى السوفت وير الجديد
ملحوظة:
اكتب الاسم فى اخر الرسالة وبلدك
ارجو من الجميع ارسال هذة الرسالة بالايميل الخاص بة لحث شركة سيمنز على ادخال اللغة العربية فى السوفت وير الجديد
ملحوظة:
اكتب الاسم فى اخر الرسالة وبلدك
فين الردود ياشباب
تعريب SX1نفس تعريب اي جهاز سيمبيان يعني متل نوكيا 6600
انا قصدى سوفت وير عربى بالكامل (قوائم + رسائل) اى دعم كامل للغة العربيةالمشاركة الأصلية كتبت بواسطة louay.h
وليس مثل البرنامج اللى نسمية فى مصر( تصبيرة) arabic navigator
مشكوووووووووور
على اية الشكر؟؟؟؟؟؟المشاركة الأصلية كتبت بواسطة IRON
Dear Sir,
Unfortunately there is no plan for Arabic Software supported for SX1.but there is Arabic SMS application to read and write SMS .
Best Regards
-----Original Message-----
From: ERS support@siemens.com
Sent: 06 مارس, 2005 06:05 م
To: Mobile Customer Care
Subject: arabic needed (KMM5287391I32131L733763KM)
هذا رد سيمنز للاسف ما رايكم؟؟؟؟!!!!!
Dear Sir,
Unfortunately there is no plan for Arabic Software supported for SX1.but there is Arabic SMS application to read and write SMS .
Best Regards
-----Original Message-----
From: ERS support@siemens.com
Sent: 06 مارس, 2005 06:05 م
To: Mobile Customer Care
Subject: arabic needed (KMM5287391I32131L733763KM)
هذا رد سيمنز للاسف
Dear Siemens Team ,Developer
thanks,for being in touch with your clients, we are the Arabic user`s
of your sx1 mobile phone ,we want our Arabic software (F.W.16_Arabic_English)
to reflect our Arabic identity and feel like SIEMENS care all the SIEMENS lover in the Arabic
world , please write a response to this document in your main site,
NAME :اكتب اسمك هنا
country:اكت بلدك هنا
ثم ارسل الرسالة
برنامج الخطوط العربية
http://www.siemensplanet.com/kb.php?aid=22
How to change the SX1 fonts
شكرا على هذا الاقتراح
نرجو الرد من الشركة
لو يتم دعم اللغ ةالعربية فقط دون تعريب القوائم على الاقل