• 0
  • مالي خلق
  • أتهاوش
  • متضايق
  • مريض
  • مستانس
  • مستغرب
  • مشتط
  • أسولف
  • مغرم
  • معصب
  • منحرج
  • آكل
  • ابكي
  • ارقص
  • اصلي
  • استهبل
  • اضحك
  • اضحك  2
  • تعجبني
  • بضبطلك
  • رايق
  • زعلان
  • عبقري
  • نايم
  • طبيعي
  • كشخة
  • صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12
    النتائج 16 إلى 24 من 24

    الموضوع: اختلاف حجم الجسم النص الشمال من النص اليمين

    1. #16
      التسجيل
      28-07-2010
      المشاركات
      475
      المواضيع
      16
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: اختلاف حجم الجسم النص الشمال من النص اليمين

      الكباتن ردو عليك

      !!!!!

    2. #17
      Heartbeat غير متصل .° σαςђ₡ °.
      0
       
      التسجيل
      24-07-2010
      الدولة
      .•°Kuwaitـﬗـالكويت°•.
      المشاركات
      6,925
      المواضيع
      290
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: اختلاف حجم الجسم النص الشمال من النص اليمين

      اخوي هذا شي طبيعي انت جهتك الشمال عندك اقوى من اليمين او البعض الاخر يكون عكسك
      مثل مانصحك الكابتن نوار حاول تركز حاليا بالاجهزه
      ودائما ابدأ بالايد الضعيفه في كل تمرين وركز على التمرين دائما واكيد انت تلاحظ ان جهتك الضعيفه ماتلعبها بتركيز مثل
      الجهه القويه وهذا طبيعي تحصل ولذالك ابدأ دائما بالجهة الضعيفه حتى تتساوى العضلتين وكل الشباب مرو على ذالك وانا مازلت
      امر بذالك لكن مع الوقت سوف تتحسن الامور ولا تقول لي كم فترة هذا الوقت لأن هذا في علم الغيب

    3. #18
      التسجيل
      31-12-2010
      المشاركات
      333
      المواضيع
      32
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: اختلاف حجم الجسم النص الشمال من النص اليمين

      اةةةةةةةةةةةةة
      طيب اوكية متشكر يا كابتن واسف لو طولت عليكم يا جماعة واوكية متشكر جدا بس المستغرب اية الى دخل الكتف انا بلعب دنابل وبار وكدة كلة بي ايدي الاثنين لا بردو فى كتف احسن من الثاني هههههههههههه مش مهم بس شكرا يا كابتن

    4. #19
      Heartbeat غير متصل .° σαςђ₡ °.
      0
       
      التسجيل
      24-07-2010
      الدولة
      .•°Kuwaitـﬗـالكويت°•.
      المشاركات
      6,925
      المواضيع
      290
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: اختلاف حجم الجسم النص الشمال من النص اليمين

      شوف اخوي انت يا انك تنزل صورة لينا عشان نشوف مشكلتك بدال مانخمن ونحاول نساعدك على امر ممكن يكون بسيط
      بس انت مكبر الموضوع

      او انك تقتنع بكلامنا وتمشي عليه
      واذا مو مقتنع بالكلام اللي نقوله لك لا ترجع وتسأل نفس السؤال مره اخرى لأننا لا نملك الا نفس الاجابه انت في جواب في بالك وعاوزنا نقوله لك مثلا

      اما عن قصة اي دخل الكتاف شلون يعني ايه دخل الكتاف انت لو تتمرن اكتاف وانت الايد اليمين ضعيفه عندك بالتاكيد راح يتأثر الكتاف
      لأنك تمرن الكتاف من خلال الايد ولا انت ترفع الدانبل او البار بكتافك فقط

    5. #20
      التسجيل
      31-12-2010
      المشاركات
      333
      المواضيع
      32
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: اختلاف حجم الجسم النص الشمال من النص اليمين

      انا اسف بس مش بعرف انزل صور
      اة ودي حاجة تمارين الاكتاف مالها بقى كلها تنابل وبارات وبلذراعين والتركيز واحد والتكرارات واحدة انا مش عارف يمكن علشان انا اشول يعنى بستعمل ايدي الشمال اكتثر من اليمين بكثير دة السبب انو ايدي اساسا اليمين ضعيفة يعنى ولا اية مش فاهم والله ما عن العضلات فى الايدي اليمين علميا فيها عضلات اكثر من الشمال بس والله مش عارف انا اساسا ضعيفا من اليمين من ناحية العضلات ولا من اية

    6. #21
      Heartbeat غير متصل .° σαςђ₡ °.
      0
       
      التسجيل
      24-07-2010
      الدولة
      .•°Kuwaitـﬗـالكويت°•.
      المشاركات
      6,925
      المواضيع
      290
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: اختلاف حجم الجسم النص الشمال من النص اليمين

      شوف اخي
      تقدر تنزل صورة من اي موقع خاص بتنزيل الصور ادخل قوقل واكتب تنزيل صور واختار اول موقع يطلع ليك
      وراح تعرف من خلال الموقع ازاي تنزل صور من جهازك للنت وبعديها اخذ الرابط بتاع الصورة اللي ليك
      من نفس الموقع وانسخه لينا هنا

      لكن مثل ماقلنا لك هذا طبيعي بالبدايه ان الجهه اللي انت اقوى فيها بيبان العضل فيها اسرع من الثانيه
      يعني انا بالسابق عضلة الباي عندي باليمين اضخم من اليسار بسبب اني اقدر اركز على اليمين افضل من اليسار
      وبعد فترة حصلت لي اصابه بالكوع اليمين وانقلبت الايه مازالت اليمين اضخم بس حاليا شكل الباي للايد اليسار
      افضل والعضله مصقوله افضل من اليمين شوف بسبب اصابه انقلبت الامور
      وبعدين قبل فتره انا كنت اتفرج على مسابقة لكمال الاجسام وكان احد المتسابقين عنده الكتاف وحده اضخم من الثانيه وبشكل واضح
      شوف بالنهاية العضله ليها حد بالتقسيم توصله وتوقف بعديها الايد الجهه الضعيفه راح تلحقها

    7. #22
      التسجيل
      31-12-2010
      المشاركات
      333
      المواضيع
      32
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: اختلاف حجم الجسم النص الشمال من النص اليمين

      خلاص انا هفظل زى ما انا واحاول انى اركز عليها اكتر من كدة وشكرا سلام يا كابتن

    8. #23
      التسجيل
      07-02-2011
      الدولة
      الشرقيه فديتها
      المشاركات
      51
      المواضيع
      1
      شكر / اعجاب مشاركة
      بطاقات الألعاب

      Gamertag: call of duty black ops

      رد: اختلاف حجم الجسم النص الشمال من النص اليمين

      اذا الفرق بسيط فاهذا شي طبيعي لان الانسان لازم تكون فيه جهه اقوي من الثانيه عرفت والشي الثاني انت شكلك في التمرين تطالع بالمرايه من جهه وحده حاول تكون امام المرايه بالضبط
      وفي شي بس اعذروني اقوله وان شالله يكون نصيحه اي احد يمارس العاده السريه بتكون جهه اكبر وافضل تقسيم من الجهه الثانيه ( معليش سووووري ) بس الحق ينقال لتعم الفائده ياوحش

      حاول تركز بكل عضله وتعطيها حقها بالتمرين ولا تشد علي وحده وتخلي التانيه اوكي ياجي مااااان ان شالله اتمني نشوف المستوي اللي وصلتلو عشان كمان نتحمس
      <img src=http://www.montada.com/signaturepics/sigpic815100_1.gif border=0 alt= />

    9. #24
      التسجيل
      31-12-2010
      المشاركات
      333
      المواضيع
      32
      شكر / اعجاب مشاركة

      رد: اختلاف حجم الجسم النص الشمال من النص اليمين

      انا الحمد لله ما امارس هاذة العادات السئية بس اية الى دخلها بلموضوع انا اول مرة اعرف كدة

      بس خلاص اوكية انا هاحاول انى اركز علا الاجهزة تانى او هاشوف اى حل تاني وشكرا

    صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12

    المواضيع المتشابهه

    1. النص المتحرك
      بواسطة : سيلفر الذهبي , في منتدى دريم ويفر DreamWeaver
      مشاركات: 8
      آخر مشاركة: 12-07-2004, 02:15 AM
    2. هدف من ورى خط النص والدائرة معقول !!!
      بواسطة : الرهـــيـــب , في منتدى Pro Evolution Soccer
      مشاركات: 9
      آخر مشاركة: 15-07-2003, 03:24 PM
    3. أخبار سياسية النص الحرفي لـ« مبادرة السلام العربية »
      بواسطة : Black_Horse82 , في أخبار اليوم
      مشاركات: 0
      آخر مشاركة: 06-04-2002, 02:53 PM
    4. عام النص المشع ( درس)
      بواسطة : S a L e M , في ادوبي جرافيكس - Adobe Graphics
      مشاركات: 13
      آخر مشاركة: 24-09-2001, 09:40 PM

    ضوابط المشاركة

    • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
    • لا تستطيع الرد على المواضيع
    • لا تستطيع إرفاق ملفات
    • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
    •