كل ما اجى ابعت حاجه لتليفونى 6600 عن طريق كابل الانفرا الجهاز يسوى ريستارت مش عارف ليه
كل ما اجى ابعت حاجه لتليفونى 6600 عن طريق كابل الانفرا الجهاز يسوى ريستارت مش عارف ليه
أحسن لك ما تنقل ملفاتك بالإنفرد لأنه راعي مشاكل
يكمن عندك مشكلة بالهارد وير حق الإنفرد
جرب جهاز الميموري ريدر وعان تنقل ملفاتك بالراحة
سبحان الله وبحمده...سبحان الله العظيم
اذا اردت أن تجدني اضغط هنا
هذا أول موضوع لي بقسم صناعة الألعاب